miercuri, 26 decembrie 2012

SALASLUINDU-SE IN IESLE......

x
Noapte de 30 decembrie, 2008 ,aproape de ora 1. Stau in camera mea si ma rog. Tin strans la pieptul meu, SFANTA ICOANA a lui IISUS.  si chiar imi sprijin ,usor fruntea de SFANTA ICOANA, clipa in care aud, glas, care spune asa:" SALASLUINDU-SE IN IESLE....(si un alt glas, imi spune pe un ton poruncitor):RIDICA-TI CAPUL SUS"!(m-am cutremurat si mi-am continuat Rugaciunea).  la scurt timp, ma vad pe mine sub CERUL liber, si aud glas,care spune asa:" BUCURATI-VA, CEI CHEMATI DOMNULUI !(clipa in care, IL vad pe MANTUITORUL si-L imbratisez, IL tin strans, la pieptul meu!Intr -o noapte de ianuarie, in timp ce ma rugam, vad brusc, cu ochii inchisi, pe al meu perete, O INIMA MARE, DE LUMINA, inconjurata de un patrat de LUMINA. Aud un glas, care spune:" CEL CE ADUCI MILA, IN TOATA DUREREA !LUMINA ! LUMINA LUNII, S-A STRAMTORAT "!. In alta nopate, tot in timp ce ma rugam,la SFANTA ICOANA A MAICII DOMNULUI, cu PRUNCUL IISUS in bratele SALE,ochii mi se inchid ,instantaneu,si O VAD PE MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL IISUS in brate, iar pe UMARUL DREPT,al MAICII DOMNULUI, sta O CIFRA AURIE, rupta ca din Soare, aceasta cifra era ,CIFRA TREI (3)..Stim cum totii, dragii mei, ca prin NASTEREA PRUNCULUI IISUS, S-A IMPLINIT ,SFANTA TREIME ! MAICUTA, a nascut, PERSOANA a 3 a, a SFINTEI TREIMI, pe IISUS, FIUL MULT PREA IUBIT, AL LUI DUMNEZEU. Sa ne inchinam si noi cu dragoste, MAICII DOMNULUI SI PREA SFINTEI TREIMI, si sa aducem , LAUDA SI CINSTE,INIMA SI SUFLETUL NOSTRU. Cu pretuire si dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu