marți, 7 aprilie 2020

FIULE,SPUNE MAICA DOMNULUI : SA NE PREGATIM PENTRU PĂTIMIRILE TALE !!!

                   8 Aprilie  2015 ,ora 21,10 !

                              Dragii mei, 

În această seară , după ce am venit de la Sfanta Biserică unde s-a săvârşit Sfanta Denie, am deschis calculatorul si am inceput a scrie. 
Brusc, aud glas dragilor ,glas care spune aşa :

                "Eu  văd toate câte scrii !"

Si era glasul Maicii Lui Dumnezeu!
Asa este dragilor, MAICA DOMNULUI vede toate cate eu scriu !
Nimic nu trece nevazut de Sus din Cer,deoarece,toate sunt de la DUHUL CEL PREA SFANT !
Moment în care ,văd sus în CERUL  SFÂNT un CER ca de oglindă, bleu senin si stralucitor, văd o  GRADINĂ  verde cu flori dumnezeiesti de frumoase, in mijlocul cărora ,stătea PREA  SFÂNTA  NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU cu Pruncuţul Iisus  Hristos  în braţele Sale.
                      ..
În următoarea clipă dragii mei, aud glasul  MAICII  LUI  DUMNEZEU care, vorbeste cu FIUL  Său mult Prea Iubit din braţele Sale, şi-I spune aşa :

              "FIULE  mult prea  Iubit,hai să strângem toate  şi să mergem la Ziua Pătimirilor Tale.
Îmi pare rău că pieptul Lumii....!"

                Imagini pentru maica domnului cu pruncul
Iar Măicuţa  Domnului nu mai continuă, si eu văd în faţa ochilor mei inchisi fara voia mea, Îl vad pe IISUS  HRISTOS în carne si oase, răstignit sub Bolta Cerească.  
Un alt glas spune :

                "Împărăţia  Ta şi  Glob....!"

Şi-mi dau lacrimile fara sa vreau dragii mei, văzându-L pe IISUS  HRISTOS rastignit si pe Cer ,şi pe Pământ.
În fiecare an si de fiecare dată în Postul Sfintelor PAŞTI, Domnul nostru Iisus Hristos se răstigneste iar şi iar, pentru ca noi sa ne întoarcem la El, trup si suflet, inimă şi cuget.
Dragii mei, să fim pe deplin încredinţaţi de faptul că ,tot ce facem , tot ce gandim se cunoaste acolo Sus de Domnul nostru Iisus  Hristos  care,vede si aude tot şi toate.  
Sa ne pregatim si noi fratilor! 
Cum sa ne pregatim pentru Saptamana Patimirilor Domnului ? Prin bunatate,prin mila si iubire faţă de Aproapele nostru ,prin Credinta tare si nestramutata, prin post si rugaciune fierbinte,si nu in ultimul rand,prin sfanta spovedanie la Părintele duhovnic,pentru ca apoi,sa ne invrednicim a primi Sfanta si dumnezeiasca Impartasanie cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos.
Vreti sa stiti daca cu aceeasi lingurita toti?
Da! Nimeni nu se va imbolnavi de nimic,daca se impartaseste din Sfantul Potir cu aceeasi lingurita.
Cum este posibil?
La BUNUL DUMNEZEU toate-s cu putinta,asa cum veti afla din Sfanta Evanghelie de mai jos.
Eu am trait aievea IMPARTASIREA c u aceeasi lingurita din Mâna Maicii Domnului.In timpul SFINTEI IMPARTASANII,DUHUL SFANT si MAICA SFANTA stau langa POTIRUL SFANT si deasupra POTIRULUI SFANT,iar MANTUITORUL este in POTIRUL sfant ,dar sub Chipul Său adevarat,din carne si sange.
Asa vedeam eu in POTIR,trupul si sangele Domnului.
Deci, acolo unde DUMNEZEU este prezent,acolo locul este sfant si curat! Sa nu va fie teama dragii mei,ca sa primiti SFANTA IMPARTASANIE din aceeasi lingurita cu care se impartasesc toti credinciosii.
Numai cei care nu au Credinta,sau au Credinta dar e caldicica,acestor oameni le este frica ca sa primeasca Sfanta Impartasanie cu aceeasi lingurita.
Iisus Hristos la CINA cea de TAINA a grait asa:
26.Iar pe când mâncau ei, Iisus, luând pâine şi binecuvântând, a frânt şi, dând ucenicilor, a zis: Luaţi, mâncaţi, acesta este trupul Meu.
27.Şi luând paharul şi mulţumind, le-a dat, zicând: Beţi dintru acesta toţi,
.
Si au mancat cu totii Painea care ,semnifica Trupul Domnului, si au baut din acelasi Pahar vinul care, semnifica Sangele Domnului.
Dragii mei,să ne rugăm Maicii Lui Dumnezeu ca să ne acopere cu Prea Sfânt Acoperământul Său, si sa ne apere cu Rugaciunile Sale Prea Sfinte, acum şi pururea şi-n vecii  vecilor,Amin.
                             Cu dragoste,Maria.  
Iata Sfanta Evanghelie in care ni se spunde de la Duhul Sfant,precum ca,la DUMNEZEU toate sunt cu putinta: 
Sfânta Evanghelie după Luca
1
2
3
4
5
6
7
8
9
18
Capitolul 18

1.Şi le spunea o pildă cum trebuie să se roage totdeauna şi să nu-şi piardă nădejdea,
2.Zicând: Într-o cetate era un judecător care de Dumnezeu nu se temea şi de om nu se ruşina.
3.Şi era, în cetatea aceea, o văduvă, care venea la el, zicând: Fă-mi dreptate faţă de potrivnicul meu.
4.Şi un timp n-a voit, dar după acestea a zis întru sine: Deşi de Dumnezeu nu mă tem şi de om nu mă ruşinez,
5.Totuşi, fiindcă văduva aceasta îmi face supărare, îi voi face dreptate, ca să nu vină mereu să mă supere.
6.Şi a zis Domnul: Auziţi ce spune judecătorul cel nedrept?
7.Dar Dumnezeu, oare, nu va face dreptate aleşilor Săi care strigă către El ziua şi noaptea şi pentru care El rabdă îndelung?
8.Zic vouă că le va face dreptate în curând. Dar Fiul Omului, când va veni, va găsi, oare, credinţă pe pământ?
9.Către unii care se credeau că sunt drepţi şi priveau cu dispreţ pe ceilalţi, a zis pilda aceasta:
10.Doi oameni s-au suit la templu, ca să se roage: unul fariseu şi celălalt vameş.
11.Fariseul, stând, aşa se ruga în sine: Dumnezeule, Îţi mulţumesc că nu sunt ca ceilalţi oameni, răpitori, nedrepţi, adulteri, sau ca şi acest vameş.
12.Postesc de două ori pe săptămână, dau zeciuială din toate câte câştig.
13.Iar vameşul, departe stând, nu voia nici ochii să-şi ridice către cer, ci-şi bătea pieptul, zicând: Dumnezeule, fii milostiv mie, păcătosului.
14.Zic vouă că acesta s-a coborât mai îndreptat la casa sa, decât acela. Fiindcă oricine se înalţă pe sine se va smeri, iar cel ce se smereşte pe sine se va înălţa.
15.Şi aduceau la El şi pruncii, ca să Se atingă de ei. Iar ucenicii, văzând, îi certau.
16.Iar Iisus i-a chemat la Sine, zicând: Lăsaţi copii să vină la Mine şi nu-i opriţi, căci împărăţia lui Dumnezeu este a unora ca aceştia.
17.Adevărat grăiesc vouă: Cine nu va primi împărăţia lui Dumnezeu ca un prunc nu va intra în ea.
18.Şi L-a întrebat un dregător, zicând: Bunule Învăţător, ce să fac ca să moştenesc viaţa de veci?
19.Iar Iisus i-a zis: Pentru ce Mă numeşti bun? Nimeni nu este bun, decât unul Dumnezeu.
20.Ştii poruncile: Să nu săvârşeşti adulter, să nu ucizi, să nu furi, să nu mărturiseşti strâmb, cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta.
21.Iar el a zis: Toate acestea le-am păzit din tinereţile mele.
22.Auzind Iisus i-a zis: Încă una îţi lipseşte: Vinde toate câte ai şi le împarte săracilor şi vei avea comoară în ceruri; şi vino de urmează Mie.
23.Iar el, auzind acestea, s-a întristat, căci era foarte bogat.
24.Şi văzându-l întristat, Iisus a zis: Cât de greu vor intra cei ce au averi în împărăţia lui Dumnezeu!
25.Că mai lesne este a trece cămila prin urechile acului decât să intre bogatul în împărăţia lui Dumnezeu.
26.Zis-au cei ce ascultau: Şi cine poate să se mântuiască?
27.Iar El a zis: Cele ce sunt cu neputinţă la oameni sunt cu putinţă la Dumnezeu.
28.Iar Petru a zis: Iată, noi, lăsând toate ale noastre, am urmat Ţie.
29.Şi El le-a zis: Adevărat grăiesc vouă: Nu este nici unul care a lăsat casă, sau femeie, sau fraţi, sau părinţi, sau copii, pentru împărăţia lui Dumnezeu,
30.Şi să nu ia cu mult mai mult în vremea aceasta, iar în veacul ce va să vină, viaţă veşnică.
31.Şi luând la Sine pe cei doisprezece, a zis către ei: Iată ne suim la Ierusalim şi se vor împlini toate cele scrise prin prooroci despre Fiul Omului.
32.Căci va fi dat păgânilor şi va fi batjocorit şi va fi ocărât şi scuipat.
33.Şi, după ce Îl vor biciui, Îl vor ucide; iar a treia zi va învia.
34.Şi ei n-au înţeles nimic din acestea, căci cuvântul acesta era ascuns pentru ei şi nu înţelegeau cele spuse.
35.Şi când S-a apropiat Iisus de Ierihon, un orb şedea lângă drum, cerşind.
36.Şi, auzind el mulţimea care trecea, întreba ce e aceasta.
37.Şi i-au spus că trece Iisus Nazarineanul.
38.Şi el a strigat, zicând: Iisuse, Fiul lui David, fie-Ţi milă de mine!
39.Şi cei care mergeau înainte îl certau ca să tacă, iar el cu mult mai mult striga: Fiule al lui David, fie-Ţi milă de mine!
40.Şi oprindu-Se, Iisus a poruncit să-l aducă la El; şi apropiindu-se, l-a întrebat:
41.Ce voieşti să-ţi fac? Iar el a zis: Doamne, să văd!
42.Şi Iisus i-a zis: Vezi! Credinţa ta te-a mântuit.
43.Şi îndată a văzut şi mergea după El, slăvind pe Dumnezeu. Şi tot poporul, care văzuse, a dat laudă lui Dumnezeu.
P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS,ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 


2 comentarii:

  1. Situatia necredintei in venirile divine se va repeta insa acum la nivel planetar hula va fi majoritara pina la urgie dupa ziua cintarilor in Sion de fapt de la 3 zile dupa ea cind grecul danielic va decide hulitor pustiirea locasului Sfint ortodox din Ierusalim pripit indus in eroare si fara sa faca toate verificarile si consultarile necesare.
    Problema lui Dumnezeu cu noi nu sint linguritele si paharele de unica folosinta ci rastignirea prin neascultarea si nepasarea noastra. Fara ascultare cu sau fara unica folosinta tot degeaba e.
    Dumnezeu poate face minuni si in biserica si in afara in aceeasi masura poate face o minune sa nu mai birfeasca babele in biserica si sa nu mai bea bere tarie sau sa se fumeze prin colturile bisericii de Inviere de catre unii tineri care vin ca la petrecere.
    Poate face minuni daca un om se arunca in fata trenului asa cum a mai facut doar uneori dar de ce ar face doar in biserica si dupa usa bisericii nu ca sa ne imbolnavim la iesire ? Oare nu vrea sa fim prevazatori intelepti si sa nu fim fanatici provocind pe Dumnezeu?
    Lucrarea Duhului Sfint nu depinde de lingurita pahar imbaiere sau luminare aprinsa doar intrun anumit fel. Doar mintea omului fanatic de tip birocratica depinde de ele.
    Din textul profetiei nu rezulta ca se refera la lingurite si pahare.
    Am vazut pe net in grup ortodox mesaje tip propaganda defaimatoare hulitoare venite probabil din Grecia care ataca Sinoadele Bor profitind de inchiderra bisericilor indemnind la razvratire si ura.
    Iar pe partra de revelatii nu exista in Grecia decit o venire in vis a unui sfint Ioan Leprosul care a recomandat rugaciune insistenta adica nu o data ci cu perdeverenta catre el pt mijlocire cit si euharustie ..ceea ce inseamna ca omul trebuie sa se apropie de sfintenie cita vreme euharistia nu se reduce la cuminecatura si atit ca o pastila medicala ci treb sa aibe in spate impartasirea in caracter prin fapte conduita nazuibta determinare incit Dumnezeu sa poata cladi pe un loc curat.
    Daca pt un credincios din orice religie problemele ingaduite nu au pt el un inteles si un scop duhovnicrsc atunci degeaba e credincios nu e mare deosebire. Ce foloseste lui Dumnezeu ca un om crede in El daca nu e si nazuitor catre desavirsire ?
    Cautarea si inventarea de inamici exteruori si de provocari mai mici nu e solutia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne pregătim si noi pentru Învierea domnului Nostru Iisus Hristos
    Să ne rugam sa trecem peste toate greutățile acestei vieți.

    RăspundețiȘtergere