sâmbătă, 11 aprilie 2020

STEGULETELE TRICOLORE, AU FACUT AUREOLA DEASUPRA CANDELUTEI MELE APRINSE !


 

fotografia ta de profil, Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, floare.
Stam acasa!!!
Stam acasa si vom scapa de Coronavirus !!!
Sa ne spalam cat mai des pe maini cu apa si cu mult sapun!
Sa mai avem puţina rabdare si viata noastra va reveni la normal !!!                                        

                   10 Aprilie 2020,ora 7,10 !

                                   Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata,treaza fiind, vad in casa mea, in jurul Candelutei sfinte care nu se stinge niciodata,vad mai multe umbre mici care se misca pe loc.
Inchid ochii(asa vad eu mai bine )si astfel, vad sfanta mea Candeluta aprinsa cu o altfel de Aureola.
Aureola Candelutei mele aprinse, era numai din Stegulete tricolore care fluturau in vant.
Steag auto ROMANIA - eMAG.roSteag auto ROMANIA - eMAG.roSteag auto ROMANIA - eMAG.roSteag auto ROMANIA - eMAG.ro.Steag auto ROMANIA - eMAG.roSteag auto ROMANIA - eMAG.ro
                                                      Candela CrestinOrtodox.ro.

Dragii mei,nu pot exprima in cuvinte ce am simtit in inima si-n sufletul meu  in acele clipe.
Am multumit Domnului si Maicii Domnului pentru aceasta mare Minune ,si iata acum , va spun si voua dragilor,ca sa va intariti in Credinta,in Iubire si-n Dragoste pentru Bunul Dumnezeu si pentru Prea Curata Fecioara Maria,precum si pentru Aproapele nostru.
Sa credem fratilor in MINUNI,sa credem in ROMANIA Lui DUMNEZEU,sa credem ca va fi bine si pentru noi,atunci cand,DOMNUL si DUMNEZEUL nostru IISUS HRISTOS va coborâ pe norii Cerului ca sa-si cerceteze Poporul ales,sa-l mangaie si sa-l intareasca.
Asa sa ne ajute Prea Sfanta Treime si Maica Luminii,Amin!
                            Cu dragoste,Maria.
.

4 comentarii: