joi, 16 aprilie 2020

PREA SFANTA TREIME A DESCHIS CERUL TRONULUI ÎMPĂRĂTESC , CA S-O POT VEDEA ! DUMNEZEU ESTE BARBAT !

                                Dragii mei,

Am fost intrebata de curand ,de mai multe persoane daca DUMNEZEU este Bărbat; daca este la genul masculin.
Sigur fratilor că DUMNEZEU are Chipul unui Bărbat ! Pentru că,daca nu ar lua CHIP de Om atunci cand noi Îl vedem, atunci când ni se descopera în toata Dumnezeirea Sa, noi L-am vedea ca o LUMINA orbitoare si nu ne-am putea uita la EL,deoarece, am orbi in prima clipă.
 Dar tot la fel de bine L-am putea vedea si ca un Foc ,din care ne vorbeste.
DUMNEZEU fratilor,este Tot si in Toate !
Pe DUMNEZEU nu L-a ceat nimeni ! EL a existat si exista de-a pururea.
DUMNEZEU nu are nici inceput si nici sfarsit ! 
DUMNEZEU este Cel ATOTPUTERNIC si Cel ATOATETIITOR ! 
DUMNEZEU este CREATORUL a Tot si a Toate! 
DUMNEZEU este CREATORUL LUMII vazute ,dar si a celei Lumi nevazute de ochii nostri firesti.
DUMNEZEU ne poate grai din Foc,din Apa,din Lumina,din toate LUCRURILE MAINILOR SALE.

 Apostolul Ioan a auzit pe Domnul IIsus graind asa:
„Eu sunt Alfa și Omega, Începutul și Sfârșitul, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era și Cel ce vine, Cel Atotputernic.” 

.
DUMNEZEU se descopera oamenilor alesi de EL !
DUMNEZEU poate fi vazut de oricine are Credinta si Dragoste infinita pentru EL ,pentru Prea Curata Fecioara Maria si pentru Aproapele său.
Atunci cand DUMNEZEU voieste ca sa se descopere unui Om, EL are trup si Chip ca al nostru, pentru ca noi sa nu orbim cand IL vedem, pentru ca noi sa nu ne temem.
Iar CHIPUL LUI DUMNEZEU,TRUPUL SĂU,este al Unui Bărbat si nicidecum femeie.
Deci,DUMNEZEU este de genul masculin si este Barbat,atunci cand se descopera ca OM , noua Fiilor Săi.
Iata un articol in acest sens:

DUMNEZEU POATE FI VĂZUT DE OAMENI - Dumnezeu există ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../dumnezeu-poate-fi-vazut-de-oame...

Translate this page
Dec 18, 2015 - Dragii mei, Nu este adevărat, ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oamenipână la urmă, cum că :DUMNEZEU nu poate fi văzut de oameni si ca nimeni nu L-a văzut vreodată ! Am curajul să spun si să sustin ,cu pretul vietii mele la nevoie ,cum că : DUMNEZEU poate fi văzut, de noi FIII SĂI !!!
                                             Dragii mei,

    Nu este adevărat ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oameni până la urmă, precum că :
DUMNEZEU  nu poate fi văzut de oameni si ca nimeni nu L-a văzut vreodată !
Am curajul să spun si să sustin cu pretul vietii mele la nevoie ,faptul că :

DUMNEZEU  poate  fi   văzut, de noi FIII  SĂI !!!
Dumnezeu  poate fi văzut de fiecare dintre noi, daca suntem buni si avem CREDINŢĂ tare în EL si-n Măicuţa  Domnului !
    
                          Image result for SFANTA TREIME

                                     Dragii mei,

În toate Cărţile Religioase se specifică în mod constant că, pe DUMNEZEU  nu L-a văzut nimeni vreodată şi că nu poate fi văzut.
Nu aş dori să fiu înţeleasă greşit, să fiu judecată ca si cum aş fi lipsită de modestie, sau ca nu am smerenie. Dimpotrivă ! 
 Doresc să vă spun că, atunci când a noastră Credinţă în DUMNEZEU este de neclintit, putem să-l vedem pe DUMNEZEU !
Şi am să vă povestesc !
Era in vara anului 2013, într-o seară târzie.
Singură în camera mea stăteam în genunchi şi mă rugam la DUMNEZEU  TATĂL.
Eram tare tristă în acea seară şi mă rugam cu lacrimi şi-L imploram pe DUMNEZEU  TATĂL şi pe DUMNEZEU  FIUL, ca să-mi audă Rugăciunea mea şi să mă ajute.
Brusc, ochii mei mi se închid fără  voia mea,iar Cerul se deschide !
Văd cu ochii închişi un Cer de noapte albastră şi care Cer ,se dă deoparte ca o cortină şi astfel , apare un alt Cer, un Cer numai al LUI  DUMNEZEU.
Acest Cer din Cer, avea culoarea albă stralucitoare foarte.
Aici ,în Cerul alb văd TRONUL LUI  DUMNEZEU !  

TRONUL  PREA  SFINTEI  TREIMI !

Aici,vedeam pe Însuşi - PREA  SFÂNTA  TREIME  aşa cum o cunoaştem cu toţii din SFANTA  ICOANA. 
Image result for SFANTA TREIME
                   
Numai că ,strălucirea TRONULUI , stralucirea Lui  DUMNEZEU  TATĂL,a Lui DUMNEZEU  FIUL si a SFANTULUI  DUH era orbitoare.
DUMNEZEU TATAL, DUMNEZEU FIUL si PREA SFANTUL  DUH arata exact asa ca in SFANTA ICOANA a SFINTEI TREIMI a BISERICII CRESTINE !
Adica,ca in Sfintele Icoane pe care le-am postat aici ,in articol.
În timp ce priveam uimită la PREA  SFANTA  TREIME, continuam să mă rog  şi să-L implor pe DUMNEZEU  TATĂL , ca să mă ajute în Rugăciunea mea; ca să audă Rugăciunea mea.

                           Image result for SFANTA TREIME
Într-o clipă, DUMNEZEU  TATĂL îşi apleacă urechea SA înspre mine şi pune MÂNA  SA  aplecata spre mine,la urechea Sa dreaptă.
DUMNEZEU  TATĂL face căusul palmei Sale sub formă de pâlnie şi vedeam fraţilor , vedeam cum ajungeau cuvintele mele direct in urechea LUI DUMNEZEU.
De la mine şi până la DUMNEZEU s-a întins o punte  de lumină  albă. Pe această punte de Lumină  albă, cuvintele din Rugăciunea mea urcau la DUMNEZEU sub forma de cerculeţe, cerculeţe neîntrerupte, ca un lanţ de cerculeţe bleu ce se suprapuneau precum niste bule de aer.
Precum iese aburul dintr-o oala sub presiune ,aşa urcau acele Cerculeţe bleu şi ajungeau şi treceau prin MÂNA  facuta pâlnie în  urechea LUI  DUMNEZEU. 
Ca de un magnet puternic ,aşa erau de atrase cuvintele mele prin Mâna făcută pâlnie deasupra urechii drepte a LUI  DUMNEZEU  TATĂL.
Totul a durat câteva secunde bune, timp în care ,lacrimile îmi frigeau obrajii, iar sufletu-mi era la DUMNEZEU.
Îmi doream din inimă ca să nu se mai termine aceasta dumnezeiasca MINUNE.
Dar aşa cum au apărut, tot aşa au şi dispărut, ca şi prin topire .
Dragii mei,am simţit în suflet cu adevărat că DUMNEZEU  este cu noi şi întru noi.
Chemaţi dragii mei pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA  DOMNULUI în ajutor, şi veţi vedea că, vi se va descoperi fiecăruia după CREDINŢĂ şi după Dragostea ce I-o purtaţi în inimă şi-n suflet.
Sa nu credeti in aceste cuvinte:

„Atât cât sunt în lume, Lumină a lumii sunt“ - Ziarul Lumina


ziarullumina.ro/atat-cat-sunt-in-lume-lumina-a-lumii-sunt-101580..
 "Pe Dum­nezeu a-L vedea nu este cu putinţă oamenilor, spre care nu cutează a căuta oştile în­ge­reşti; iar prin tine, Preacurată, s-a arătat oamenilor Cuvântul în­trupat, pe Care slăvindu-L, cu oştile cereşti, pe tine te fe­ri­cim."
În concluzie fratilor:

 "DUMNEZEU TATAL este cu CHIP si TRUP de BARBAT atunci cand ,EL voieste ca sa se descopere oamenilor alesi de EL!" 

DUMNEZEU poate fi vazut de oameni buni si cu suflet mare,de oameni obisnuiti si de cei fara de carte, numai cu Voia Sa de a se descoperi Fiilor Sai.

Dumnezeu există - Mărturii.: ROMÂNIA ÎN MÂINILE LUI DUMNEZEU ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../romania-in-mainile-lui-dumnezeu-...

Translate this page
Feb 2, 2017 - Dragii mei, Harta Romaniei - Fisier JPG - 987 kb .. "Luminează-te , Luminează-te,Noule Ierusalime ! Că Slava Domnului,peste Tine a răsărit !" Aşa spunea un Glas Divin,un Glas ce venea din Cerul Sfânt! Moment în care ,văd cum coboară din Cer, un nor albastru violet,un nor catifelat si transparent , care .
                                 Cu dragoste, Maria.

3 comentarii:

  1. imaginatia n-are limite- TRONUL LUI DUMNEZEU NU ESTE SI NU A FOST VAZUT NICI DE SFINTI-niciodata-E TAINA PREA MARE PT OAMENI

    RăspundețiȘtergere
  2. DUmnezeu în Sfânta Treime nu are chip de oameni, este spititual,cu o energie si inteligenta suprema. Nici îngerii, nici arhaghelii sau alte ființe superioare din ierarhiile cerești nu au trupuri așa cum sunt figurate în icoane. Nimeni din lumea aceasta materială nu poate să le vadă chipurile așa cum sunt în realitate, nici măcar cei mai mari sfinți care trăiesc pe Pământ. Ca să poți vedea chipul real a unui înger trebuie să ai același nivel energetic cu el si sa fii in duh. În icoane, Dumnezeu si puterile ceresti sunt figurate ca oameni pentru a putea fi ințeleși. Si in vedenii sau in vise oamenii percep dumnezeirea si sfinții ( fiintele ceresti) tot ca oameni, pentru a putea să-i intelegem. Pe Dumnezeu Tatăl numai Fiul si Sfântul Duh poate să-l vadă. Toți ceilalți (sfinți sau oameni) îl percep doar ca pe lumina puternica si pot să-i audă glasul. Noi oamenii vedem îngerii tot ca o lumină pentru că energia duhului noastru este mai mică decât a lor. Tot ce va spun este logic din punct de vedere a fizicii cuantice. Găsiți aceste explicații dacă citiți viața Sf. Serafim de Sarov. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. 19 aprilie 17:06-HRISTOS A INVIAT!-mare dreptate ai si f frumos explicat

    RăspundețiȘtergere