sâmbătă, 18 aprilie 2020

HRISTOS A INVIAT ,POPOR ROMÂN ALES DE DUHUL CEL PREA SFANT !!! HRISTOS A INVIAT ,PENTRU TOTI CRESTINII DE PE PĂMANT !!!


                                   HRISTOS  A  ÎNVIAT,Frati crestini !!!

Image result for invierea domnului
                         

                             Prieteni dragi,

După 40 de zile de Sfant Post ,iata-ne  si-n MAREA si SFANTA ZI de PASTI când ,ne putem saluta cu inima si cu sufletul, strigand cu bucurie mare pâna la INALTAREA DOMNULUI: 

                            HRISTOS  A  ÎNVIAT !!!

            Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Să fiţi sănătosi si binecuvantati de Bunul Dumnezeu si de Măicuta Domnului ,sa ne intarim in Credinta si sa nu uitam fratilor ,sa daruim un zâmbet si multă dragoste sufletească tuturor semenilor nostri.
De vom dărui DRAGOSTE APROAPELUI nostru si de ne vom intari in CREDINŢĂ ,inseamna ca,suntem pe drumul cel bun, pe CALEA MANTUIRII.
Asa sa ne ajute mult Usturatul nostru IISUS HRISTOS si MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA ,Amin.

                 Image result for maica domnului

Începand chiar de astazi dragilor,vom afla multe Lucruri frumoase,dar si mai puţin frumoase,dar care ,trebuie sa aiba loc asa precum este orânduit de Sus,pentru ca SCRIPTURILE  sa se implineasca.
Da!  De vom avea DRAGOSTE in inima si-n suflet,dar si CREDINTA tare, nu trebuie sa ne temem de nimic.
Va iubesc fratilor,va pretuiesc cu inima si cu sufletul si va promit ca ,voi fi ca intotdeauna aici 24 de ore din 24 pentru a va informa cu toate cate-mi sunt îngaduite a vedea si -a auzi ,dar mai ales ,pentru a ne pregati impreuna ca sa-L primim pe IISUS HRISTOS in ROMANIA DUHULUI SFANT.
Va imbratisez cu multa dragoste sufleteasca,va astept zi si noapte ca sa fim cât mai multi uniti ÎNTRU IISUS HRISTOS si MAICUTA DOMNULUI si nu uitati ca :
             Va iubesc pe toti asa cum IISUS HRISTOS DUMNEZEUL si MANTUITORUL nostru al tuturor,precum si MĂICUTA DOMNULUI, ne iubesc pe noi toti PRIETENII si FIII SĂI !
                     Cu dragoste,Maria.
P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 




22 de comentarii:

  1. Lumina şi căldura Paştelui să ne încălzească sufletele, să ne lumineze minţile, să ne deschidă inimile spre iubire, credinţă şi mai ales, iertare! Doamne ajută să fim mai buni, să ne bucurăm din plin de frumuseţea tuturor lucrurilor care ne înconjoară şi să dăruim dragoste celor dragi! Sărbători pascale binecuvântate, doamna Ghiorghiu! 🐇🌷🍀🙏⛪🕯

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat a înviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu adevarat a inviat, pentru noi toti! Sa stam in lumina Lui Hristos si vom fi ocrotiti! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a Inviat!
    Fie ca pacea si bucuria acestui moment de comuniune aleasa cu strabunii sa ramana mereu si in vesnicie cu neamul nostru românesc mult incercat, in armonie cu toate neamurile si cu Domnul nostru Iisus Hristos, spre plinirea slavei Sale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat ca a inviat.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  6. ADEVARAT A INVIAT doamna Maria.
    Multumim pentru toata dragostea dv.
    Si eu va iubesc din tot sufletul si din toata inima.
    Doamne Ajuta poporului român.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarat a inviat,doamna Maria!
    Va multumesc pentru Lumina pe care-o emiteti...toate cele bune,cu drag! Doina

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat a înviat! Multumim pentru dăruirea dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  9. HRISTOS A ÎNVIAT PAȘTE BINECUVINTAT pentru toți credincioșii din toată lumea

    RăspundețiȘtergere
  10. ADEVARAT A INVIAT, fratilor intru Domnul Hristos! Sfantul Praznic al Pastilor Domnului cu bine! La anul, sa ne ajute Dumnezeu ca sa fim TOTI LAOLALTA in Sfintele Biserici la Slujba de Inviere! Nu suntem singuri ci DUMNEZEU ESTE CU NOI TOTI SI CU FIECARE DINTRE NOI IN PARTE, sa indraznim si sa credem! Nimic cu este mai tare decat Dumnezeu! NICI moartea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Adevarat a Inviat!Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domului nostru ISUS HRISTOS sa ne lumineze la toti pasii,inima si gandurile!Multa Sanatate Tuturor Frati crostini!

    RăspundețiȘtergere
  12. Adevarat a Inviat! Fie sa inviem si noi din adancul nepasarii! Sa fim mai ageri, intelepti, iubitori si plini de Har de la Domnul Vietii! Sa avem necurmata Credinta, Nadejde si duh de Pace, in aceste zile framantate, cand multi Ii intorc spatele si cauta a injosi Lumina sfanta. Domnul cu noi pururea si noi cu El! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevarat a inviat ! Sarbatori luminate, binecuvantate, cu sanatate si bucurie alaturi de cei dragi ! Doamne binecuvanteaza poporul tau !

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevarat a Inviat! Dumnezeu sa ne fie alaturi, dar si noi trebuie sa ne intoarcem fata catre El, sa vada Dumnezeu o schimbare a omenirii in bine ! Altfel, vom patimi multe pentru greseli, necredinta, nedreptatea facuta aproapelui nostru!

    RăspundețiȘtergere
  15. poporul ales ROMAN va avea soarta ISRAELULUI pentru a ajunge la sfintenie-nici sfintii n-au trait pe roze pana s-au sfintit -asa ca popor ales sa te tii tare in credinta-HRISTOS A INVIAT!

    RăspundețiȘtergere