duminică, 12 iunie 2016

ATENTATUL TERORIST DIN SUA, S - A ADEVERIT DIN PĂCATE !

                                   Dragii mei,

Scriam în 10 Mai 2016, un articol cu titlul:

Dumnezeu există - Mărturii.: S.U.A , ÎN VIZORUL TERORISTILOR ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../sua-in-vizorul-teroris...
May 10, 2016 - S.U.A , ÎN VIZORUL TERORISTILOR ! TERORISTII VOR ACTIONA , SI IN STATELE UNITE ALE AMERICII ! 10 Mai 2016,ora 4,34 zori de zi !

Și iata prieteni dragi, ce s-a intamplat in SUA, in noaptea de sâmbata spre Duminică: 

50 de morti in SUA ! Cel mai mare atentat de la 11 Septembrie 2001 ...

radu-tudor.ro › Articole
1 hour ago - Atacul “a făcut 50 de morți, pe lângă atacator”, iar “53 de persoane sunt ... de atac și cu o armă de mână, în noaptea de gay pride în SUA.

LIVE TEXT Atentat terorist intr-un club gay din Orlando: 50 DE MORTI

huff.ro/.../un-nou-atac-armat-orlando-s-deschis-focul-...
7 mins ago - America este in stare de soc, dupa ce un nou atac armat a fost semnalat in ... Atentat terorist intr-un club gay din Orlando 50 de morti si 53 de raniti ... UPDATE, ora 18:21 Atacatorul a fost identificat cu numele Omar Mateen.

Cel mai grav atac armat din istoria SUA, soldat cu 50 de morti ...

www.ziare.com › International › America
5 hours ago - Cel mai grav atac armat din istoria SUA, soldat cu 50 de morti ... Unite, dar si cel mai sangeros atentat terorist de la evenimentele tragice din ...

Si s-a adeverit din păcate! S-a întamplat, exact asa precum am scris de la DUHUL CEL PREA SFÂNT ,acum o luna de zile în urmă. Iata si articolul meu, din 10 mai 2016:

                                        10 Mai 2016,ora 4,34 zori de zi !

                                                 Dragii mei, 

In aceasta dimineață in zori de zi, am avut mai multe de scris in caietul meu de suflet, dar am si vazut multe lucruri frumoase si mai puțin frumoase.
Iata dragilor, cum un glas purta un dialog cu un altul.
Citez :
                ” Unde te duci ?
             Eu?
             Eu merg să mă joc , în SUA !” 
Dragii mei, din nefericire vom auzi si de SUA, acolo unde vor avea loc si evenimente tragice.
Din păcate, TERORISTII pun la cale un ATACsau mai multe, in SUA.
Pentru ei care ,nu au niciun DUMNEZEU,  este ca o joaca, faptul că omoara oameni nevinovati. 
                                                 
                                                    
                           Image result for TERORISTI.

Să ne rugam dragii mei, pentru pacea si linistea Lumii intregi, pentru cei dragi noua si pentru ocrotirea noastra si a celor dragi.
Dumnezeu si Măicuța Domnului, sa fie cu noi cu toti.Amin !
                                              Cu dragoste,Maria. 

Un comentariu: