miercuri, 8 iunie 2016

SUMMITUL RUS , ESTE CHEMAT LA GUVERN !



                                                    27  Iunie 2015, ora 16,40 !

                                          Dragii mei, 

Iată cum, tot în această după amiază, am tras cu urechea si la vecinii nostri ruşi. 

                                      "Summitul  rus, este chemat la Guvern , cel pentru ca să ştie, toată lumea securitatea !"

Dragii mei, grele cuvinte ale politicienilor.
Cu siguranţă se pune ceva la cale, acolo în RUSIA !
Să speram dragilor,  că Putin nu este atât de tare supărat pe România, încât să ne trezim cu niste rachete peste noi. 
Artileria grea pe care au adus-o americanii la noi în România, nu au făcut decât să-i învrăjbească pe rusi, si mai tare împotriva României.
DUMNEZEU  si MĂICUTA  DOMNULUI să ne apere si sa ne păzeasca de tot răul ,AMIN !
                          Cu dragoste, Maria. 

30 de comentarii:

  1. Probabil ca summitul NATO de la Varsovia din 8-9 iulie 2016 o sa-l cam supere pe Putin si tovarasii sai. Om trai si om vedea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Risen - Misterul Inaltarii - film 2016


    RISEN este povestea biblică a Învierii, văzută prin ochii unui necredincios.
    Clavius (Joseph Fiennes), un puternic tribun roman şi ajutorul său, Lucius (Tom Felton), primesc misiunea de a rezolva misterul reînvierii lui Isus (care în film poartă numele ebraic, Yeshua) şi de a afla adevărul despre ceea ce s-a întâmplat în săptămânile de după crucificare, pentru a infirma zvonurile cu privire la un nou Mesia şi pentru a preveni o revoltă în Ierusalim.

    http://pefilme.com/risen-misterul-inaltarii-2016/

    S.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai Sirut, ai gasit alta gaselnita acum cu filmele!?

      Ștergere
    2. Nu voi mai posta , nicio problema . Iar initiala mea , reprezinta cu totul altceva . Cu stima, S.

      Ștergere
    3. Anonim 8 iunie 2016, 22:32,ingrijeste de ce postezi dumneata, lasa-i pe altii in pace. Daca nu iti place ce posteaza S, nu citi acele postari, unii le citesc si le apreciaza spre deosebire de tine.
      S, posteaza mai departe, nu tine seama de orice rautate a cuiva.

      Ștergere
    4. Draga anonim 22:32,-In relatia cu aproapele tau-
      ,,Cum il tratezi tu,asa te trateaza Dumnezeu.Daca il tratezi si il intelegi si ii ingadui si il ierti si-i gasesti indreptatiri,Dumnezeu te va ingadui,te va ierta,iti va gasi indreptatiri,te va lasa,te va scoate din mii de pacate,ti le va ierta pe toate.
      Dar daca tu nu ierti,nu lasi,nu ingadui,cea mai mica greseala o scoti in evidenta si o pui pe tapet si o pui pe tapet,asa va face Dumnezeu si cu tine"
      ,,In mana aproapelui tau este viata si moartea"
      Dumnezeu sa te binecuvanteze S si pe tine anonim 22:32

      Ștergere
    5. S,mersi!chiar am să urmăresc.

      Ștergere
    6. Am urmărit filmul,a fost interesant.Iisus a înviat cu adevărat.Mersi "S"!

      Ștergere
    7. Multumesc fetelor , sunteti toate de la exceptional in sus . Eu nu oblig pe nimeni cu nimic , in viata functioneaza principiul : daca vrei faci , daca nu , nu faci , daca vrei te uiti , intelegi , te imbogatesti sufleteste, daca nu stai in lumea ta ...aceea care este .

      Pentru voi , am sa postez ,,Capela ingerului ''

      Un superb film ortodox rusesc care prezintă o perioadă de prigoană a Bisericii din Rusia când comuniștii încercau să-și infiltreze oamenii săi în cler.
      Este un film despre tensiunile patimilor sufletesti, in momente de mare ispita si confuzie, tragedie si cumpana
      Tanarul comisar Maxim (Alexei Morozov) este trimis pe insula Konevets la manastirea de acolo sub masca unui frate de manastire cu misiunea secreta de a elimina un oficial de rang înalt din Finlanda. Dar se pare ca misiunea devine una personala de călătorie duhovniceasca si de pocăinţă pentru greşelile din trecutul lui.
      Dumnezeu nu doarme și ceva minunat se petrece cu personajul principal al acestei povești.


      https://www.youtube.com/watch?v=CwSomcFFfaM


      Cu stima , S

      Ștergere
    8. O să-l vizionăm chiar acum (eu,împreună cu familia mea).
      "S" mersi!
      Cu stimă și respect.

      Ștergere
  3. doamna Maria sint convins ca blogul d-stra este monitorizat[urmarit] de serviciile romanesti si probabil si de cele straine.ar fi prudent cind mergeti la bucuresti sa va lansati cartea sa nu mergeti singura si sa nu folositi masina e mai sigur cu trenul-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da și eu am aceeași sentiment,sunt sigură de faptul că doamna Maria e monitorizată de serviciile romanești și nu numai,dar cred că și dânsa știe deja.

      Ștergere
    2. Da dragilor ! Stiu că este monitorizat acest BLOG al LUI DUMNEZEU,nu al meu! Eu sunt doar umilul condei ! Dar ma bucur ca este monitorizat,deoarece asa putem evita multe ATENTATE si CATASTROFE facute de mâna călăilor.Atâta timp cât eu scriu numai din GRAIUL DUHULUI SFANT,nu am a ce mă teme. Si după cum v-ati convins de mult timp, toate se vor implini după VOIA DOMNULUI.Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
  4. http://www.antena3.ro/actualitate/inedit/bizar/poarta-catre-iad-a-aparut-in-rusia-localnicii-se-feresc-de-aceasta-zona-361345.html

    Ce se intampla? De ce a aparut acest crater in Siberia? Si nu e singurul. Ce se intampla acolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gasesc detalii si explicatii pe net legat de acest fenomen.

      Ștergere
  5. http://www.antena3.ro/actualitate/hans-klemm-romania-rusia-amenintari-razboi-361357.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragii mei,
      În asta seara ,in jurul orei 22,30 ,ne vedem pe ANTENA STARS ! Va astept cu mare drag!Maria.

      Ștergere
    2. Multumim Maria,te asteptam cu mare drag pe ANTENA STARS!

      Ștergere
  6. Ptr. Sorin :

    Athos , locul unde tacerea este ziditoare iar harul împodobeste oamenii curati si sfinti „întrupand “ cuvintele lor.

    https://www.youtube.com/watch?v=Eidk5_ETjjY

    Un interviu care o sa iti placa :

    https://prieteniisfmunteathos.wordpress.com/2007/03/03/o-noapte-in-pustia-sf-munte-athos-de-arhimandritul-hieroteos-vlachos/


    Tara Sfanta - Ierusalim :

    https://www.youtube.com/watch?v=SYJwh55J4f8



    Machu Picchu - orasul pierdut

    http://www.silverland.info/archeologia-e-misteri-1/machu-picchu/



    Our Lady of Medjugorje

    https://www.youtube.com/watch?v=btfMNvUbWE4


    S.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare de ce de doua zile ma gandesc la Medjugorje, iar acum vad acest link?

      Ștergere
    2. Anonim9 iunie 2016, 07:02,probabil ce contine link-ul este si pentru tine!

      Ștergere
    3. Ptr Sorin :

      https://www.youtube.com/watch?v=CwSomcFFfaM

      S.

      Ștergere
  7. Abia va asteptam , sunteti o comoara !

    RăspundețiȘtergere
  8. Paraclisul Maicii Domnului - Manastirea Agapia .

    https://www.youtube.com/watch?v=J9nP6LLzeJA



    S.

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari pentru emisiunea antena stars-craciun

    RăspundețiȘtergere
  10. cam asta am vazut si eu in visul anuntat acum o luna de un om care face aranjamente malefice PUTINsi al doilea vis unde eram la un centru unde se imparteau catarame militare si centuri de piele-iar eu ma bucuram ca pot sa primesc dublul normei, adica doua din fiecare- mentalitate tipic ruseasca, iar in visul mult mai vechi vedeam o armata de ocupatie ce se lupta cu populatie civila sa o controleze ,civilii se refugiau pri porumb mare-era vara am apreciat luna iulie- aubust; iar cind am anuntat pe blog rusii spuneau la tv ca se retrag din siria iar eu comentam ca nu cred decit ca o diversiune ruseasca in sud pentru a actiona undeva mai la nord si scriam aici -sa fie ucraina-craciun

    RăspundețiȘtergere
  11. dupa parerea mea atacul rusiei asupra europei si romaniei ar fi posibil prin invadarea dobrogei ,cel mai strategic dar si vulnerabil la o interventie de turisti 'CIVILI'veniti de la sud din bulgaria unde se programeaza de agentiile de turism un aflux masiv de turisti rusi asemanator cu saptamina dinaintea revolutiei din romania in 1989-craciun

    RăspundețiȘtergere