duminică, 12 iunie 2016

CUTREMUR ! TREMURĂ CUTREMURUL !

                                                11 Iunie 2016 ,ora 7,05 dimineața !

                                       Dragii mei,

În aceasta dimineață ,îmi dă trezirea un glas înspăimântat,care-mi strigă în tâmpla dreaptă așa:

                        ” Cutremur ! Cutremur ! Cutremur !
                     Tremură Cutremurul !”

Clipă în care, văd înspre Sud -Est, un aragaz de bucătarie, ce începuse a tremura si el destul de tare, din pricina unui Cutremur intens.
Din nefericire dragii mei, vom auzi de un Cutremur intens,care -și va face simțită prezența, înspre Sud -Est.
Sa nadajduim dragilor,că nu vor fi si victime omenesti.
Eu nu stiu locul si ziua cand va avea loc Cutremurul care tremură,dar vom auzi de el cu siguranță.
 Image result for seismograf
Sa ne punem toata nadejdea în Bunul Dumnezeu si-n Maica Domnului, să fim buni si sa facem fapte bune,sa mergem măcar in Ziua Sfintei Duminici la Sfânta Biserică, si vă asigur că , nimic rău nu ni se va întampla.
                                          Cu dragoste,Maria. 

P.S.
Tot astazi, dar după amiaza, am mai vazut cum un dulap se cutremura foarte  tare,inspre Sud.
                                       
 

32 de comentarii:

  1. Am vazut in luna aseara semnul cutremurului,mi-a inspirat ceva ciudat ,macabru.Simt ca se apropie cel mare este fortota mare in pamant si nu numai la noi.Si ieri dupaamiaza s-a vorbit la Tv de cutremur a fost Marmureanu si a spus ca autoritatile ne ascund ceva si a explicat ce se petrece. Poate acum nu va fii dar spre toamna sunt cele mai mari sanse la noi sa vina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Rusia sa mobilizat armata pt. unui viitor cutremur. La noi autoritatile ascund acest lucru.

      Ștergere
  2. Cutremurul e o problema mare,si asta,dar nu vedeti vremea,ce se intimpla cu vremea de afara,ploua intr-una,aproape toata primavara,e rece,imediat se termina luna iunie,si mai avem doua luni de vară,si gata anul,vine frig 7-8 luni,se schimba anotimpurile,asta e si mai grav!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interviul dvs. , D-na Maria :

    http://antenastars.ro/agentul-vip/maria-ghiorghiu-a-avut-dreptate-femeia-care-a-prezis-tragedia-din-colectiv-vine-cu-noi-dezvaluiri-cutremuratoare-id31482.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim 09-53 poti sa-mi spui despre semnul cutremurului din luna, te rog frumos? Multumesc.
    Iar pentru cei care au timp si vor sa citeasca ceva:
    http://documents.tips/documents/hotul-de-carti-markus-zusakpdf.html
    Dumnezeu sa fie milostiv cu noi si sa nu ne judece dupa faptele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria e foarte ciudat să știți,dar aseară am visat și eu ceva asemănător.
    Se făcea că eram cu familia mea într-un alt loc,era ziuă afară,erau clădiri cu 4-10 etaje.Deodată am simțit că se clatină tot pământul,iar de sus cădeau asteroizi de diferite dimensiuni pe care îi arunca cineva de sus intenționat.
    eram ascunși într-o clădire,care nu se dărâmă.le spun celor care era cu noi să aibe încredere în Dumnezeu și vor fi salvați și nu vom pății nimic,dar cei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ai visat .... inseamna ca vei avea o realizare .


      Ștergere
    2. Mersi! Anonim 12 iunie 2016,23:14🤗

      Ștergere
  6. Nu am finalizat postarea din greșeală am apăsat "publicați".

    RăspundețiȘtergere
  7. Prieteni dragi,
    M-a rugat cineva dintre cititori, sa las o adresa pentru a-mi scrie in privat.
    IATA: mariatecuci61@yahoo.com sau facebook maria.ghiorghiu
    Astept cu drag, tot ce vreti sa-mi scrieti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Continuarea.....ceilalți nu mă credeu și încercau să fugă disperați,dar eu stăteam tot pe loc și aveam ìncredere în Dumnezeu că mă va salva pe mine și familia mea măcar. Deodată vad o navă spațială foarte mare,care apărea și dispărea la secunda,acei extratereștrii râdeau și le părea bine ce se întâmplă.Ajutau și ei la distrugere. Extratereștrii au văzut câțiva oameni care fugeau,iau oprit și le-a propus să-i ducă pe altă planetă,iar acei oameni acceptau fără să se gândească.La un moment dat un clas î-mi spune,să iau monezile pe care erau cifre pe ele.Eu i-am spus că nu pot să le iau ptr că nu sunt ale mele,dar un bărbat înalt insista să le iau,căci sunt puse pe un drum ptr mine și trebuie să le adun pe toate.cifrele:2-2-1 se repetau aceste cifre,dar nu la fel în aceiași ordine.
    Nu știu de ce am visele acestea de la un timp încoace.Dacă se va întâmpla ceva,Doamne ferește!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oameni buni,haideți să ne rugăm diseară toți fiecare le ce oră putem!
    Vorbiți cu Dumnezeu din inima,vă ascultă să știți,El e pretutindeni.Dumnezeu să vă păzească de cele rele și să vă ocrotească oriunde a-ți fi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un" glas"nu un clas.Nu am făcut expre,scuze!

    RăspundețiȘtergere
  11. Se pare ca tot ce vede Doamna Maria se adevereste foarte repede...

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua
    V-am descoperit intaplmator pe youtube. Se poate discuta cu dv in particular pe skype sau facebook ?
    Va multumesc Teodora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur. Cu mare drag, pe maill: mariatecuci61@yahoo.com sau facebook maria.ghiorghiu

      Ștergere
  13. Saul din Tars , viața Apostolului Pavel - Emisarul . Pentru cei care nu au vazut acest film , vizionare placuta :


    https://www.youtube.com/watch?v=XLOjyH4f0QU



    S.

    RăspundețiȘtergere
  14. Apostolul Petru si Cina cea de taina . Un alt film deosebit :

    http://filmecrestineonline.com/filme-din-biblie/87-apostle-peter-and-the-last-supper-2012-subtitrat-in-limba-romana.html



    S.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dintr-un mesaj primit de dl.Istrate apar cifrele 2;2;3; Ce ar putea fi? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 223 este numarul masonilor din ´´ skull and bones ´´ din ( craniu si oase ) din america citit INVERS . vezi pe net semnu si 322 sub el si IN OGLIDA ai 223 .... dl istrate e doar un biet prostit de demoni , si se vor inmulti profetii mincinosi ( skull and bones se inchina lui LUCIFER )

      Ștergere
  16. Inaintea unui cutremur am auzit ca cerul se inroseste.....asa este?

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim 12:23 ai dreptate cu vremea este efectul chemtrails de schimbare si poluare a climei apelor padurilor si a tot pamintul de crestere a preturilor la mincare si si sclavie a lumii iar anotimpul vara o sa fie foarte scurt majoritatea produselor v-or fii din green hause asa este pe toate continentele daca studiezi ma mult efectul de otravire chemtrails o sa te convingi dar nimeni nu o sa te create cea mai mare poluare de acest fel este in America si Canada dar cind am fost in europa am vazut aproape la fel masuri nu se iau conducatorii lumii sint doar marionete vindute celor ce conduc din umbra iar in romania este o poluare mai mare ca oriunde in special la mincare

    RăspundețiȘtergere
  18. Cititi "ascensiunea planetei Landras", poate asa va fi si la noi!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  19. Emblema semnificativa a acestei elite masonice 'skull end bones" se afla si pe crucea crestina! Este o intamplare?!
    Oare ce-o insemna?
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  20. Mulțumesc anonim 17;41. M-am uitat pe net dar mai am o întrebare . Acolo scrie că nr de parlamentari care au votat suspendarea lui Basescu au fost 322 si că e un nr.malefic.Care e părerea dumneavoastră. Mulțumesc Dna Maria că ne dați voie să comentăm!

    RăspundețiȘtergere
  21. Poa sa vina deja m-am mutat cu familia la mansarda;-))

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Madus pentru tot ce postezi tu.

      Ștergere
    2. Anonim 22:30.ai dat o sansa acestei lumi

      Ștergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere