marți, 28 iunie 2016

ROMÂNIA SE CUTREMURĂ ! DIASPORA SE CUTREMURĂ !

                                                         Noapte de 27 -28 Iunie 2016,ora 0,40 !

                                                      Dragii mei,

În timp ce scriam la articolul anterior, aud glas in dreapta mea, care-mi tot repeta ceva despre România.
Si cum refuzam in gandul meu ,ca sa scriu ceea ce mi se spunea,glasul nu s-a lăsat până ce nu m-a convins că trebuie sa scriu. 
Si iata dragii mei, ce voia ca sa-mi spuna glasul:

                              ”Diasporimea se cutremură!
                       Se cutremura diasporimea.
                       ROMÂNIA se cutremură toata !”


 Dragii mei,
Diaspora este clar ca  se va cutremura din temelii; dar toata România??? 
Vom vedea dragii mei, de ce se va cutremura românii si România.
Noi sa fim buni si milostivi,sa nu ne pierdem Credința , si vom fi de-a dreapta TATALUI CERESC  .
                           Cu dragoste,Maria.               

68 de comentarii:

  1. Probabil se vor produce mari schimbari doamna Maria Gheorghiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fim buni, Maria si sa nu ne lasam manipulati, altfel ne pierdem in VORBE!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare de ce tot diaspora si Romanii se cutremura In romania nu sint chinezi,negri de toate tipirile italieni si toate natiile care cica au venit cu afaceri Pe vremea lui bombonel daca erai strain si cotizai deschide-ai orice afacere si scutit de taxe iar romanii trebuiau sa plece in toata lumea sa cistige o piine ar trebui si ei sa se curremure Sau poate sintem cei mai rai si fatarnici de pe planeta (aici nu ma indoiesc) atunci sa ne cutremuram adata pentru totdeauna si sa ramina alte natii in locul nostru caci n-avem nimic de pierdut

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar am avut vise stranii.
    Primul vis:Cerul era înorat,parea ceva groasnic afară,dar eu vroiam să-i cânt Lui Dumnezeu"slavit ești Tu Doamne". Soțul meu î-mi spune:tu canți,iar în jurul nostru sunt numai dezastre,iar eu cântăm Lui Dumnezeu în continuare.În timp ce cântam,venea spre mine o sferă mare de lumină(cum e soarele).Era bucuros că eu cântăm și mă chema spre El.Spunea:vino în brațele mele,dar eu uitându-mă la mine m-am văzut păcătoasă si am fugit de teamă,iar El mă striga și spunea să nu plec.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Cristina,tu chiar esti aleasa,dar smerita,faptul ca fugeai gandindu-te ca nu esti vrednica,sfatul meu:rogate si-n tot timpul multumeste-I lui Dumnezeu si pt.cele bune si pt. cele rele sau mai putin bune,cu drag Vasi.

      Ștergere
    2. Vasi,nu eu nu am cum să fiu aleasă,nu merit.Ai dreptate trebuie să mă rog mai mult,să-i mulțumesc Lui Dumnezeu ptr tot.Am să iau în calcul sfaturile tale pline de înțelepciune!Numai bine!🤗

      Ștergere
  5. Al doilea vis a fost azi de dimineață.Se facea că,se apropia Paștele,eu îl rugam pe Dumnezeu în vis să-mi trimeată un semn când va trece Iisus pe la mine.
    Apare un domn în vârstă și spunea că,el e semnul trimis de Dumnezeu,iar Iisus a şi trecut pe la mine.Mai spunea acel domn:Bucură-te căci Iisus a înviat,dar la toamnă revarsă lacrimile tale,să cadă la fel cum cad frunzele uscate.
    Vasi ști cumva la ce se referă acest vis? Dacă poți să mă ajuți te rog frumos.Mulțumesc!🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai vreun parastas al cuiva in toamna , Cristina ? E cineva pentru care tu plangi , ca urmare a unui eveniment , a unui dezastru .

      Ștergere
    2. Cristina,tu chiar esti binecuvantata de Dumnezeu,faptul ca-ti spunea ca deja a trecut Iisus pe la tine e f.bine,tu ai protectie divina.Ce mai cred eu:la toamna vor venii timpuri grele,tu trebuie sa te rogi mult,nu numai pt.tine si familia ta.un domn in varsta inseamna,incredere,seriozitate etc.Cristina draga,eu ti-am scris ce cred eu,parerea mea,cu mult drag,Vasi.

      Ștergere
    3. La toamna vine Iisus.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Dar am uitat; mai spune acel batrânel să nu cer nimic în toamnă ,căci voi primi mai mult decât pot crede.Și tot insista să nu cer nimic.

      Ștergere
    6. Vasi m-ai ajutat enorm,mulțumesc!Dumnezeu să te binecuvânteze! Ai un Dar extraordinar,felicitări!

      Ștergere
    7. Da Cristina,Dumnezeu stie de ce avem nevoie fiecare,eu cred ca tu ai o menire pe lumea asta,cum ti-am mai spus vei fi indrumata ce sa faci,ce hotarari sa iei pe viitor.Nimic nu este intamplator.Cristina,e doar ceea ce cred eu,nu,nu e un Dar,e inerpretarea mea.Oricum lasa-te in voia lui Dumnezeu,o zi frumoasa tuturor,Vasi.

      Ștergere
    8. Vasi toți avem câte o menire pe lumea asta,dar depinde numai de noi ce vom alege;să mergem pe drumul pe care ni la pregătit Iisus Hristos,ori să mergem pe drumul greșit.Mă voi lasa în voia Lui Dumnezeu,căci El î-mi vrea doar binele.Mulțumesc!🤗

      Ștergere
  6. http://www.nationalisti.ro/2016/06/tren-cu-tancuri-americane-abrams-zona-vatra-dornei/
    Dna mariana referitor la tancurile pe care le-ati vazut dumneavoastra nu mai stiu exact postarea .
    cristina

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.nationalisti.ro/2016/06/tren-cu-tancuri-americane-abrams-zona-vatra-dornei/
    Dna mariana referitor la tancurile pe care le-ati vazut dumneavoastra nu mai stiu exact postarea .
    cristina

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar nu e asa greu de inteles! Urmeaza o perioada agitata si plina de neprevazut pentru tara noastra.

    RăspundețiȘtergere
  9. Senator care defileaza in chiloti , se spala , mananca si doarme in Palatul Parlamentului . Incredibil asa ceva ;
    http://www.stiripesurse.ro/video-foto-situa-ie-absolut-halucinanta-in-senat_1140753.html

    RăspundețiȘtergere
  10. https://www.youtube.com/watch?v=W5IiQZTf8X4

    E interesanta informatia din video. Are legatura cu fanaticii religiosi. Vizionare placuta.

    Doamna Maria, condoleante. Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe matusica dumneavoastra si sa o ierte de toate greselile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tocmai ce vb in celat comentariu ,e clar ca si diaspora nu e de acord cu ce se intampla in tara ,cum spuneam, daca acest lucru se va intampla ,eu sunt prima care iese in strada ,daca mi se va da ocazia sa imi indrept gresela, aceea in are am votat tot corupti desi gandul era ca paote poate ceva se va schimba pt tara noastra , atunci voi iesi,dar in mod pasnic,caci nu duce nicaieri violenta si huliganisml .Poate avem ocazia sa schimbam ceva,poate ca nu,dar sper sa se faca ceva in acsta privinta caci asa nu se mai poate ,nimeni nu a plecat de bine ci de nevoie si disperare ,poate trebuia sa stam cum spun uni cititori ai duneavoasta ,dar a ce scop ?Dzeu a dat inteligenta si a pus har in fiecare din noi sa il folosim cum stim mai bine ,nu e o rusine sa dai cu sapa si sa muncesti cu ziua ,dar daca ti se ofera ceva mai bun oare nu alegi acel ceva mai bun??si nu o alegi pt tine ci pt familia ta ,caci la ei ne e gandul nu la noi,la nevoiile lor ...Sper ca guvernul actual sa dipara ,dar sa si apara unul mai bun fara coruptii,poate si tineri ar avea loc de cei batarni(cand spun tineri nu ma refer la cei de 20 de ani,de cel putin 35)poate ne va fi si noua bine si ne vom intoarce acasa cu toti ,Doamne ajuta sa fie bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi in tarisoara asta o sa treaca mult pana se va putea redresa.Caracatita e mult prea mare si-a intins tentaculeie peste tot.

      Ștergere
    2. ASa este,dar,ceva se va intampla cu romanii plecati peste hotare,in special cu cei din Anglia,Vasi

      Ștergere
  12. poate fi o reactie la ce se intimpla in tara,la o catastrofa,inundatii anuntate anterior-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. Probabil vreun cutremur de pamant care ar cutremura si Romania la propriu dar si diaspora la figurat,ducand grija grija celor de acasa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragii mei, in aceasta seara, in jurul orei 23,voi intra prin tel. la AGENTUL VIP, ANTENA STARS! Va astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  15. DOAMNA MARIA, CRED CA VA FI SI UN CUTREMUR DE PAMANT MARICEL,SI VOM VEDEA CUTREMUR IN SOCIETATEA ROMANEASCA CAUZAT DE BREXIT SI TEHNOCRATII CARE NE-AU DISTRUS TARA. MARIAH

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariah,ce mai faci? Mi-a fost dor de tine! Ai reapărut și mă bucur.Te îmbrățișez cu drag 🤗

      Ștergere
  16. Iti multumim,MARIA,te iubim si te vom urmari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Stirea cu tancurile nu-mi place deloc,dar putem face ceva,nu eu iau deciziile astea,eu nu stiu sa fii fost intrebat,ca vreau sau nu vreau in uniunea europeană,vecinii din tara alăturată,pe vremea aceea,au fost întrebati....si nu multi au dorit!vreo 54% imi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi numai contam deloc si cred ca de 25de ani incoace mergem din rau in mai rau.

      Ștergere
  18. Doamna Maria vă iubesc! Asta am simțit să spun acum.Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. D.Maria scria ti cu ceva timp in urma despre Turcia.in aceasta seara au fost pe aeroportul din Istanbul mai multe atacuri teroriste .niculina

    RăspundețiȘtergere
  20. CRISTINA,DE CE NU TE IUBEȘTI PE TINE ÎNSUŢI? EȘTI ALEASĂ!!! ALTFEL NU MAI ERAI SĂ FI UN TRUP. DECI AI CONȘTIINŢĂ ȘI EȘTI DUPĂ CHIPUL ȘI ASEMĂNAREA LUI. ÎNŢELEG CĂ TREBUIE SĂ FIM DOCILI DAR NICI CHIAR AȘA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriel,fratele meu eu î-ți mulțumesc ptr cuvintele frumoase!
      Să mă iubesc pe mine?Nu ar avea nici un sens,să iubesc pe Dumnezeu e un sentiment de împlinire.

      Ștergere
    2. Cristina, cand te iubesti pe tine il iubesti pe Dumnezeu. Daca te consideri pacatoada si ca nu meriti, inseamna ca asa gandesti despre El, ceea ce nu cred. Dumnezeu e peste tot si in tine si pe langa tine... Dumnezeu e viata. Bucura-te ca l-ai visat si nu mai fugi de el ca oricum nu ai unde :) Lasa-te ghidata de El cum sa faci si deschide-ti inima ca in fata unei prietene sau a mamei. Raspunsul vine repede si e adevarat. Cu drag

      Ștergere
    3. Adevarul e undeva la mişloc Coni.Mersi!🤗

      Ștergere
  21. un ranit roman in turcia,spune ambasada noastra de acolo-craciun

    RăspundețiȘtergere
  22. Bine v-am gasit dragii mei! Ieri seara am adormit facand semnul crucii in gand la fara sa ma opresc, si dntr-o data aud o voce clara spunand din interiorul meu:"Doamne Dumnezeule Atotputernic, ajuta-ma!".Am simtit cum rugaciunea se urca la cer cu viteza fulgerului si m-am trezit de puterea pe care am simtit-o in interiorul meu. Mai mult, acum o saptamana, mergand pe sosea si vorbind singura, intrebam: "Ce sa fac Doamne, sa ma intorc in tara?"si, privind pe cer, ma opresc si privesc soarele. Era inconjurat de o sfera curcubeu si, alaturi, un nor in culorile Romaniei neasemuit de vii. M-am gandit ca nici macar nu plouase de doua zile si clar imi spunea sa plec de aici. Am vrut sa impartasesc un pic din viata mea cu voi. Va salut cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost soltitiul pe 20 iunie semnul in soare a fost in toata Romania.Un semn pentru noi si planeta pamant.

      Ștergere
  23. FRUMOASE TRĂIRILE VOASTRE. RESA,CRISTINA,DOAMNA MARIA ȘI AȘA MAI DEPARTE. TRĂIRILE VOASTRE SUNT HRANĂ PENTRU SUFLET ATÂTA TIMP CÂT NU PREJUDICIAZĂ SEMENII NOȘTRII. ȘI EU AM TRĂIRI. DAR TRĂIRILE MELE SUNT MAI ȘTIINŢIFICE,CA SĂ SPUN AȘA. NU AM VĂZUT ENTITĂŢI DEȘI ÎMI DORESC ASTA. POATE DE ASTA NICI NU SE ARATĂ. TOATE TRĂIRILE SUNT BUNE,ATÂTA TIMP CÂT NU SE ADUC PAGUBE EXTERIOARE. DAR PROBLEMA ESTE CĂ UNEORI DIN CAUZA MÂNDRIEI NU REALIZĂM CĂ ÎI RÂNIM PE CEI DIN JURUL NOSTRU. NU REALIZĂM CĂ AVÂND ACESTE AERE DE "ALEȘI" SPUNEM CĂ AVEM O RELAŢIE SPECIALĂ CU DUMNEZEU,DAR ÎN FOND POATE ESTE O SIMPLĂ NEBUNIE,CA SĂ NU ÎI SPUN PSIHOZE. DE ACEEA ESTE ESENŢIALĂ SMERENIA. PENTRU CĂ DIN CAUZA MÂNDRIEI NOASTRE,NU NUMAI CĂ ÎI RĂNIM PE CEI DRAGI DAR LA UN MOM' DAT FUGE TOATĂ LUMEA DE NOI. DE CE? PENTRU CĂ SUNTEM NIȘTE "GENII REMARCABILE ȘI AVEM O RELAŢIE ULTRASPECIALĂ CU DUMNEZEU?" GREȘIT!!! ACEASTA CONSIDER CĂ ESTE O FORMĂ SUBTILĂ DE POSESIE. PĂREREA MEA. ADEVĂRATUL HAR,CUM SPUNE APOSTOLUL PAVEL ESTE SĂ ÎL ŢINEM SECRET ȘI SĂ NU SPUNEM NICIODATĂ CĂ STĂPÂNIM ȘI ATUNCI VOM STĂPÂNI TAINELE DUMNEZEIRII.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Gabitoi,eu am inteles unde "lovesti".

      Ștergere
    2. Gabriel,eu nu vreau să mă laud cu nimic special față de tine, am povestit trăirile mele legate de Dumnezeu special ptr a vă dovedi existența Lui.
      Dumnezeu există,la asta vreau eu să ajung.Dumnezeu merită laude din partea noastră,cei care neagă existența Lui, nu sunt deloc credincioși.Nu sunt mândră deloc,ți se pare.
      Dacă Apostoli,Sfinții ar fi ținut tot secret despre Dumnezeu ,noi am mai fi aflat atatea de multe detalii.Î-mi pare rău că,nu mă înțelegi!Numai bine fratele meu!

      Ștergere
    3. Gabriel, tacerea a fost o necesitate pe vremea "vrajitoatelor" acum nu mai este cazul. Daca impartasim experientele nu este laudarosenie, eu zic ca este ajutor pentru trezirea cat mai multor oameni.

      Ștergere
    4. Mersi Coni!🤗

      Ștergere
    5. EU TE ÎNŢELEG CRISTINA ȘI NU AM NIMIC CU TINE. EXISTENŢA LUI DUMNEZEU ESTE DOVEDITĂ DE PROPRIA EXISTENŢĂ. POATE E SINGURUL LUCRU INDUBITABIL DIN LUMEA ASTA. " A FI " DECI SUNTEM MEREU ȘI CURIOS ESTE CĂ MEREU SUNTEM. DECI NU AI CE SĂ MAI DOVEDEȘTI CRISTINA CĂ E FOARTE EVIDENT. EU NU MAM REFERIT LA LAUDAROSENIE. TREBUIE SA COMUNICAM. DAR IN ACESTE COMUNICARI SE FAC JUDECAŢI DE VALOARE SI ETICHETARI CARE EU NU LE ADMIT. CA SĂ NU MAI SPUN DESPRE AGERIMEA MINŢII CARE E SERIOS AFECTATĂ.

      Ștergere
    6. Gabriel,greșești enorm de mult.
      Nu te mai răzbuna pe alții ptr că nu primești cea ce dorești.Doamna Maria are dreptul să posteze ce mesaje dorește dânsa,nu o poți obliga să posteze cuvintele tale care o jignesc.La doamna Maria nu te-ai gândit când ai jignit-o?Oare dânsa e obligată să suporte amenințările voastre și eticheta pe care io puneți zi de zi? E corect ce faci? Dacă vezi că nu-ți raspunde,înseamnă că are dânsa un motiv.
      Acum te răzbuni pe mine ptr că,mi-am cerut iertare în fața doamnei Maria.
      Tu nu înțelegi un om credincios ptr că nu ești în locul lui.
      Dumnezeu există și e prezent în viața fiecăruia care-l recunoaște.
      Nu am judecat-o pe D, am vrut s-o ajut.Te prefaci că nu înțelegi ori chiar nu înțelegi deloc.Of.. ești complicat să ști. Nu vreau să vreau
      să vorbesc mai multe,dar ştiu că are dureri în diferite parți ale corpului și asta e din cauza a cea ce face ea( știe ea la ce mă refer).Tu pur și simplu ai intervenit când nu trebuia,ai fost ispitit să faci asta Gabriel.
      Dumnezeu să mă ierte,dar uneori adevărul doare!

      Ștergere
    7. AM ÎNŢELES,CRISTINA. EȘTI O DULCE.

      Ștergere
    8. Sa vina la câteva ședințe de Reiki când s-o satura de suferință. :)

      Ștergere
  24. Ati primit raspunsul,intoarceti-va acasa! SA NU FIE PREA TARZIU.

    RăspundețiȘtergere
  25. Resa,eu te cred,mie mi s-a intamplat ceva asemanator,tot asa vorbind cu Dumnezeu,am primit raspunsul privind cerul,sunt minunate aceste raspunsuri,pot sa te intreb unde esti?multumesc,cu drag Vasi.

    RăspundețiȘtergere
  26. DOAMNA MARIA, IN DIRECT LA BRANCU APARE TITLU" MARIA GHIORGHIU A SPUS ADEVARUL ". MARIAH

    RăspundețiȘtergere
  27. MAI SPUNEA CÂNDVA DOMNUL DISTINS EMANUEL CEVA DESPRE ROADE. UNDE SUNT ROADELE?

    RăspundețiȘtergere
  28. Asa este Gabriel, cam lipseste SMERENIA pe aici,dar nici o grija,cei din urma vor fi cei dintâi.

    RăspundețiȘtergere
  29. Dragii mei,umila mea opinie este ca intelesul mesajului prezentat in aceasta postare este ca Diaspora si Romania se sprijina reciproc si sufera reciproc.Diaspora apartine sufleteste,cultural,maternal,Romaniei.Romania este si v-a rane mama noastra a tuturor romanilor din tara si de pretutindeni.Eu va iubesc dragii mei si trec cu vederea atitudinea unora fata de diaspora pentru ca sunt mahniti de situatie.Dar daca ceva se intampla undeva cu noi suferim cu totii.Suntem frati.Sa ne ridicam nadejdea la Domnul si sa-i cerem lui ajutorul fara a ne mahni unul pe altul ca nu aduce rezolvare si nici bucurie lui Dumnezeu din care rasare toata bucuria noastra.Eu va imbratisez cu rugamintea sa ne iubim ca frati ce suntemm. Cu drag tuturor,Lucia.

    RăspundețiȘtergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Atatea discutii si argumentari.
    Vine Domnul Iisus, Mantuitorul, pe norii cerului si voua va arde de vorbe?
    Nu vedeti semnele timpului? A avut pana acum Romania tornade? Nu vedeti ce fac apele revarsate? Soarele nu va parjoleste si pe voi? E totul cum a fost scris in Biblie si tot nu credeti, tot aveti inimile impietrite?
    Pocaiti-va, marturisiti-va, rugati-va ca se sfarseste timpul!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OFF,ANONIM 15:37 OARE SĂ TE CRED PE CUVÂNT??? OARE O SĂ AM EU ACEST PRIVILEGIU SĂ VĂD PE IISUS HRISTOS CUM VINE PE NORII CERULUI? EU SPER SĂ ÎMI DEA DUMNEZEU ACEASTĂ GALACTICĂ ȘANSĂ.

      Ștergere
    2. Ai dreptate Anonim 3o iunie 2016,18:38.Mersi ptr sfat!

      Ștergere
  32. ȘI PE TINE SĂ TE BINECUVÂNTEZE DUMNEZEU,CRISTINA,DRAGĂ. AI SPUS DE D CĂ SPUNE ADEVĂRUL PE JUMATE. CREDEMĂ CĂ ORICE FIINŢĂ UMANĂ CARE ÎI BATE INIMA ÎN PIEPT SPUNE ADEVĂRUL PE JUMATE. LEGEA RELATIVITY. DECI TOTUL ESTE RELATIV. HRISTOS A SPUS CĂ E CU NEPUTINŢĂ SĂ NU NE SMINTIM. ADEVĂRUL PUR MIE LA SUTĂ ESTE DINCOLO. DINCOLO NE VOM SPARGE IN ADEVĂR,NU AICI.

    RăspundețiȘtergere
  33. Dna Maria,de cateva zile ma terorizeaza o cucuvea.Sunt adevarate zicerile cum ca prevestesc moartea?Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Cucuveaua vine pentru ca este atrasa de lumina. Cand un om sufera are aprinsa lumina toata noaptea. Simte si ea ceva ce noi oamenii nu ne-a fost dat sa simtim.

      Ștergere
  34. ALINA,SUNT ADEVĂRATE NUMAI DACĂ CREZI. ACEASTA ESTE ÎNŢELEPCIUNEA ÎNŢELEPCIUNILOR SAU NEBUNIA NEBUNIILOR. TU PUI NOTA.

    RăspundețiȘtergere
  35. doar superstitie-craciun

    RăspundețiȘtergere