duminică, 12 iunie 2016

UN ELICOPTER CU PROBLEME !

                 Noapte de 11 - 12 Iunie 2016,ora 16,30 !

                           Dragii mei, 

În această după amiază ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor un glas care spune asa:

                          ”Un Avion, un Elicopter cu probleme!”
Și văd dragii mei înspre Sud-Est , un Elicopter de culoare verde închis, precum acele ale armatei, Elicopter care zboara la joasa înălțime,și care ,sta pe loc în aer ,nehotărât parcă,ce ar trebui ca să facă.
           
Elicopterul scotea un huruit puternic,si nu mai putea înainta; ci stătea pe loc în aer,în timp ce elicea se invârtea încontinuu. 
Dragii mei,din păcate vom auzi de un alt Elicopter (precum cel Smurd de la IASI )care va avea mari probleme, un Elicopter de culoare verde închis, precum cel din cadrul armatei.
Sa nadajduim că ,până la urmă ELICOPTERUL se va putea salva.
                          Cu dragoste,Maria. 


4 comentarii:

  1. spune-ti atunci de ce a cazut elicopterul,s-au si asta a adormit la mansa-da dar adormit de rusi-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata si elicopterul cu probleme care s-a prabusit . Si intr-adevar, este vorba de un elicopter militar :

    http://www.antena3.ro/externe/elicopter-prabusit-aramta-emirate-arabe-militari-morti-361927.html

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca elicopterele metalice sint mai rezistente la armele psihotronice ale rusilor ,pe cind cele ale smurdului sint cu carcasa de plastic si foarte vulnerabili pilotii la aceste atacuri-craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc Prieteni dragi,pentru ajutorul vostru de nepretuit. Daca voi nu mi-ati trimite si DOVADA adeveririi a ceea ce eu scriu, nu as putea tine pasul cu Evenimentele.
    Va multumesc si apreciez tot ce-mi trimiteti. Cu dragoste,Maria.

    RăspundețiȘtergere