marți, 21 iunie 2016

SFÂNTA TREIME POATE FI VAZUTA , DE CREDINCIOSI !

XX
c                             Dragii mei, 

Astăzi 20 Iunie 2016 ,este ZIUA  PREA  SFINTEI  TREIMI !
Am readus aici toate câte am trăit eu, cu si despre SFANTA  TREIME.
Iata dragilor, cum SFANTA  TREIME veghează asupra noastra si ne iubeste, ne cheama ca sa ne întoarcem la CREDINŢĂ cu toata inima si din tot sufletul nostru.

                            6  Martie 2015,ora 23,10 !

                                          Dragii mei, 

În această noapte în timp ce scriam aici pe Blog, închid ochii mei, ca sa ma relaxez puţin, si astfel văd dragilor, ceva minunat dincolo de plafonul camerei mele.
Văd un Cer de noapte albastra violet, si pe Cer dragii mei, văd pe Însuşi DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT .
Văd dragii mei, un Soare mare alb orbitor se stralucitor;acest Soare avea toate Razele albe îndreptate în jos,precum la o flaore cu petale multe si dese.
                                
Aceste raze fratilor, veneau toate din gura Duhului Celui  Prea Sfânt.  

Sub razele Duhului Celui Prea Sfânt, se afla O  Lumina roşie rotunda; un roşu precum sângele.
Iar în faţa Luminii roşii, se afla un Tron inalt pe care stătea Mântuitorul Iisus Hristos şi Dumnezeu Tatăl ,în vesminte aurii ,orbitor de stralucitoare.
Priveam cu mare uimire la această MARE  MINUNE, şi îmi doream ca să nu se mai termine.                              
Dar asa cum dispare fulgerul care brăzdează Cerul, tot aşa a dispărut si MINUNEA  din CERUL  LUI  DUMNEZEU.
Razele  Duhului  Celui Prea Sfânt sub formă conică, ajungeau până la mine.Dumnezeu Tatăl si Dumnezeu Fiul, aveau în spatele Lor, Lumina Roşie rotunda si foarte stralucitoare.
Am multumit PREA  SFINTEI  TREIMI pentru aceasta Mare şi uimitoare MINUNE, după care mi-am notat totul în caietul meu de suflet.
Şi iată acum dragilor, v-am împărtăşit şi vouă cu mare drag,ceea ce DUHUL  Cel Prea Sfânt a îngăduit ca eu sa vad.
Daca avem CREDINŢĂ dragii mei, fiecare dintre noi poate vedea pe Dumnezeu şi pe Maica Domnului.
Dumnezeu se descoperă celor care-L iubesc pe El,si celor care I se închină Lui şi Maicii  Domnului. 
Să nu vă îndoiţi în inima voastră ,de acest lucru.
Sa fim buni la inima si la suflet, sa avem Credinţă si Nadejde în Dumnezeu, sa ne iubim Aproapele si sa-l ajutam, si astfel ,vom putea sa-L vedem pe Dumnezeu, si sa implinim Voia Sa, si cele 10 Porunci Dumnezeiesti.
Să nu ne temem nici de Cutremure, si nici de Războaie, deoarece Mâna Lui Dumnezeu si Aripile ocrotitoare ale Maicii Domnului, sunt întotdeauna asupra fiecaruia dintre noi.
                                                  Cu dragoste, Maria.                  

                             Noapte de 8 - 9  Martie 2015, ora 2,45 !

                                                                        Dragii mei,                                           

Doar ce mă băgasem în pat ,si văd cu ochii închişi ,O LUMINĂ albă ,orbitor de stralucitoare pe Cerul senin de noapte, după care LUMINA  a coborât jos pe Pământ.
Aud glas dragilor, care cântă  dumnezeiesc de frumos aşa:

                 "Te dezbracă !
                Te dezbracă !
Iar un alt glas dragii mei, intervine si spune tot cântat :
                  Colţ înfloriiiit !
             Colţ înfloriiiit!"

Clipă în care dragii mei, văd jos pe Pământ, aşa precum stă şi în Cer, văd pe însuşi Sfânta  Treime întruchipată.   
               
Timp de câteva secunde ,m-am bucurat enorm de stralucirea Sfintei Treimi, după care a disparut.
Dragii mei, se apropie cu paşi repezi Veacul  cel de pe urmă!
Traim chiar in acest Veac de pe urmă !
Dumnezeu  ne arata tot felul de semne;dar noi ca niste orbi nu le vedem, sau nu vrem sa le vedem, si ca niste surzi nu auzim.
Dar oare, suntem noi  vrednici de Mila si Dragostea Sa ?
Dacă nu ne-am învrednicit încă, de Mila Prea Sfintei Treimi , să o facem chiar din acest moment dragilor.
Să incercăm să fim mai buni, să avem milă faţă de Aproapele, sa mergem la Sfânta Biserică ca sa ne spovedim la Părintele Duhovnic, după care ,sa ne invrednicim a lua Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, care să ne fie nouă, spre iertarea păcatelor ,si spre mântuirea sufletului nostru, AMIN !
                                                           Cu dragoste, Maria.


                                                 16  August 2003 , ora 21,20 !

                                               Dragii mei,

Mă întorceam de la serviciu la aceasta oră de vară.
Priveam Cerul senin si plin de Stele, care avea o stralucire tainică, dumnezeiască.
Mai avem puţin ca sa ajung acasa; fireste mergeam pe jos.
Si cum mergeam cu faţa spre Nord, văd cât ai clipi din ochi, cum în mijlocul Cerului senin si plin de Stele de toate marimile, si de o stralucire tainica, au apărut Trei Semne dumnezeiesti.
Erau dragii mei, două  COROANE  împărătesti, ce straluceau mai tare decât Soarele în mijlocul amiezii, iar la mică distanţă de ele, O LUMINĂ aurie, de forma ovală.
Priveam cu uimire, cu ochii deschisi priveam Bolta Cereasca, si vedeam două Coroane galben-aurii extrem de stralucitoare, una lânga alta, si Lumina aurie extrem de stralucitoare ,de forma  ovala , la mica distanţă de cele două Coroane Dumnezeiesti.
Asa :
                                    .                            ....

Deci ,în mijlocul Stelelor  dragii mei, stăteau Două Coroane Dumnezeiesti,  şi o felie ovala, tăiata ca din Soare.
Un norisor oval, rupt ca din Soare, la mică distanţă de cele două Coroane Împărătesti, acestea straluceau orbitor de tare, pe aceeasi linie.
Am stiut în sufletul meu în acele momente, că acele două Coroane, erau ale Lui Dumnezeu TATĂL si Dumnezeu FIUL, iar Lumina ovala, la mica distanta de cele două Coroane, era Duhul Cel Prea Sfânt.
                        
                                                      
Eu am pus lângă Coroanele împărătesti , in pozele de mai sus, o lumină galben - aurie rotundă , pentru a fi tabloul complet.
Dragii mei, să credem în Sfânta Treime, în puterea Prea Sfintei Treimi, sa ne rugam din toată inima si cu tot sufletul,  Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu, si sa fim încredintati că Rugaciunile ne sunt auzite, si ca vom primi ajutorul divin.
                                         Cu dragoste, MARIA.

10 comentarii:

  1. Dna Maria, mie mi s-a arătat Sfânta Treime în vis; se făcea ca mergeam pe un drum de țara, neasfaltat, printr-o poiana. Din fata veneau trei oameni, s-au oprit în fata mea și unul din ei mi-a zis "noi suntem Sfânta Treime !", apoi m-am trezit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos! Ma bucur pentru tine !DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI te iubeste.

      Ștergere
    2. Da, Sfântul Dumnezeu mi-a ajutat in cel mai greu moment al vieții mele, s-a întâmplat acum o luna si ceva in Saptamana Mare, Dumnezeu mi-a vorbit in vis, din cer, si câteva zile mai târziu s-a împlinit vorba Domnului, deși in realitate era greu de crezut ca se poate. Fara voia Domnului e cu neputinta
      O seara luminata,
      Alexandru Tanase.

      Ștergere
    3. Frumos,minunat!

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos, eu nu l-am vazut pe Dumnezeu in vis doar l-am auzit cand mi-a vorbit, m-am uitat in sus la cer, cerul era alb amestecat cu nori gri deschis metalizat, norii aratau de parca erau valuri, predominant find albul. Poate nu mai tineti minte tot visul sau cine stie.

      Ștergere
  3. Dl. Madus, cand cresti spiritual, privirile ti se inalta . Veti trai si momentul acela , o sa vedeti . Intotdeauna e un punct de plecare si un altul de sosire . Si mai e si modestia omului ( cazul dvs. ) care vrea sa parcurga totul incet, usor, fara sa ajunga la divin cu orice pret .

    https://www.youtube.com/watch?v=lQLf7PyFQsY

    ,,Cerul sărută pământul prin ploi, pământul sărută cerul prin flori.'' - Rabindranath Tagore


    S.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S. iti multumesc .tu ai cate un film pt fiecare dintre noi.

      Ștergere
  4. Sfanta Treime este perceputa conform credintelor inplantate.
    Sfanta Treime reprezinta altceva in Realitatea Divina.
    Sfanta Treime trebuie descoperita personal prin experienta traita de tine.
    Sfanta Treime se afla in fiecare parte rupta din CREATOR,nimic nu este in afara CREATIEI,si nimic nu difera ca energie,doar frecventa de vibratie este diferita,asta datorata alegerilor de experimentare.
    SFANTA TREIME ESTE: TATA = DUMNEZEU =ENERGIA MASCULINA
    MAMA = DUMNEZEITA =ENERGIA FEMININA
    FIUL = CREATIA =DUHUL SFANT
    Noi suntem fiinte tripartite :corp,minte,suflet
    sau;constient,subconstient,supraconstient
    sau;INSPIRATIE=A CONCEPE
    A CREEA
    EXPERIENTA
    Asta inseamna ca suntem facuti dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu,adica;FIUL TRAIESTE EXPERIENTA CREATIEI DATE DE GANDUL PATERN-MATERN,GAND CONCEPUT DE CATRE DUHUL SFANT.
    Oamenii intelegand ca Chipul Divin reprezinta infatisarea omului.
    Noi toti( CREATIA) suntem TRUPUL LUI DUMNEZEU.
    Ceea ce concepem-creem,ceea ce creem-traim ca experienta,ceea ce traim ca experienta-concepem.
    Tot ceea ce Dumnezeu traieste ca experienta ,traieste prin noi. De aceea Isus a spus;"EU SI TATAL UNA SUNTEM",un adevar pe care oamenii nu l-au inteles nici pana astazi,cum dealtfel nu au inteles nimic din invataturile sale chiar daca au invatat biblia pe dinafara.
    Marii credinciosi asteapta si asteapta venirea Mantuitorului,iar daca le-ar aparea in fata, probabil i-ar da cu biblia in cap.
    Omenirea in loc sa desluseasca invataturile Sale sarbatoresc rastignirea, refuzand sa inteleaga ca este cea mai mare blasfemie adresata Lui Dumnezeu.Prin rastignire intunericul Pamantului demonstreaza Divinitatii ca are putere asupra Sa.Practic omenirea ridica pumnul in fata Divinitatii la indicatia (invatatura) intunecatilor.
    Offf...mai oameni buni,daca nu ati mai dormi atat, ati vedea adevarata realitate,nu cea fabricata de stapanitorii acestei planete. Daca planeta a fost stapanita in totalitate de intuneric cum credeti voi ca ar fi lasat la voia intamplarii ca oamenii sa-L descopere pe ADEVARATUL DUMNEZEU?
    Treziti-va si intrebati-va cui va inchinati!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria, tu nu esti INCA o SFINTA, ci doar o mistica, deci trebuie ca sa ai rabdare pt ca diavolul a fost intodeauna, impotriva misticului si le-a provocat multa suferinta. Deci fi surda la insulte si farà dusmanie si ascultatoare lui DUMNEZEU, PT ca nu oricine poate comunica cu DUMNEZEU, deci pt acesta MARE DAR , tu trebuie sa si platesti (suferinta) pt ca nimic nu este gratis.

    RăspundețiȘtergere