luni, 27 iunie 2016

NOUL TITLU AL MARII BRITANII ! MAREA BRITANIE ISI VA SCHIMBA NUMELE . VA FI MAI ALTFEL DECÂT PÂNĂ ACUM.

                                             24 Iunie 2016,ora 19,55 !

                                         Dragii mei,                                                                  .

În aceasta după amiaza dragilor, in timp ce incercam sa public doar Comentariile, având in vedere prin ce am trecut cu matusica mea, am auzit un glas care spunea asa:
                    ”Noul Titlu, al Marii Britanii !” 
Moment in care ,imi apare in fața ochilor un cuvant mai lung, apoi mai erau litere pe care nu le intelegeam, (eu nu cunosc engleza,am facut franceza in scoala) după care,acel cuvant continua cu (aprox)&Great&Britain.
Dragii mei, eu nu stiu exact cuvantul  care mi s-a arătat intr-o clipita. Cert este că, MAREA BRITANIE actuala,nu se va mai numi MAREA BRITANIE, ci va avea ceva in plus in mijlocul cuvantului, deoarece ,avea si circa 2 -3 semne din acestea:
&&,in mijlocul cuvantului,care se termina cu Britain.
Vom afla in timp, vom afla impreuna cum se va numi MAREA BRIATNIE din zilele noastre,care a iesit din UE.
                                       Cu dragoste,Maria.



                     

5 comentarii:

  1. din pacate si uniunea europeana va fi mai mica si dezechilibrata spre fericirea rusiei si germaniei-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. GREAT&ASS&BRITAIN Așa se va numi.

    RăspundețiȘtergere
  3. north ireland and Wales and Great Britain -deci fara scotia, semnul inseamna and=SI-craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. Semmul acela care l-ati descris,înseamnă "si" ,deci Britania si ....ceva,nici eu nu ma pricep asa bine la engleza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Great Britain sunt Wales, North Ireland, Scotland si England. Foarte posibil deci ca una din State sa paraseasca Marea Britanie ceace duce la schimbarea numelui. S-ar vehicula precum ca Scotia ar dori sa ramana in UE dar pt asta ar fi nevoita sa paraseasca UK-ul (United Kingdom). Mai e insa posibil ca marea Britanie insa sa mai adopte o tara pt prescimbarea numelui. O reunire intre Irlanda si Irlanda de Nord. Asta ar insemna United Repuplic of Ireland & Great Britain.

    RăspundețiȘtergere