duminică, 7 ianuarie 2024

SFANTA EVANGHELIE, DIN ZIUA SFANTULUI IOAN BOTEZATORUL!


                                             

                                                 7  Ianuarie  2024 !

SFÂNTA EVANGHELIE DIN 7 IANUARIE 2024 , 

LA SOBORUL SFÂNTULUI PROOROC IOAN BOTEZĂTORUL, ÎNAINTEMERGĂTORUL ! 

                           Image result for SFANTUL IOAN BOTEZATORUL imagini

                                 SFÂNTA  EVANGHELIE  ,
             DE  LA  SFÂNTUL  EVANGHELIST  IOAN !
                               (I , 29-34 )

În vremea aceea a văzut Ioan pe IISUS  venind  către el şi a zis : iată MIELUL  lui  DUMNEZEU  CEL  care ridică păcatul lumii. ACESTA  este despre care eu am spus : după mine vine un OM , care a fost înaintea mea , fiindcă era mai înainte decât mine. Şi eu nu-L ştiam; dar tocmai pentru aceasta am venit eu să botez cu apă pentru ca DÂNSUL să fie făcut cunoscut lui Israel. Iar Ioan a mărturisit , zicând : am văzut DUHUL pogorându-se din cer , ca un porumbel şi rămânând deasupra lui. Şi eu nu-L ştiam , dar CEL ce m-a trimis să botez cu apă , ACELA mi-a spus : peste care vei vedea DUHUL pogorându-se şi rămânând deasupra LUI , ACELA este CEL care botează cu DUH SFÂNT. Iar eu am văzut şi am mărturisit , căci ACESTA este FIUL  lui DUMNEZEU !
Slavă ŢIE  DOAMNE, Slavă ŢIE !
                  

                                                  
                                                                 Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu