duminică, 11 septembrie 2022

MIROASE A DUMNEZEU ! AICEA MIROASE A DUMNEZEU !




                                   Dragii mei,

În aceasta după amiaza dragilor, in timp ce -mi relaxam puțin ochii,stând cu ei închisi, văd intr-o clipă bucataria mea.
Desi eram in alta camera, văd cum in bucatarie se află o persoana necunoscuta mie,o femeie care se apleaca si scoate de sub masa mea o galeata in care, eu duc zilnic apă la doi bătrani.    
Persoana in cauza se apleaca, ridica găleata de acolo  si spune ceva  ce m-a uimit la propriu.
Citez:

                        ”Miroase pe aicea !
Dar un alt glas intreaba :
                     A ce miroase? 
                      A copil mic ?
  Iar raspunsul veni prompt:
                     Miroase a Dumnezeu !
                Aici miroase  a Dumnezeu!
              Minunea Lui Dumnezeu se a-pro-pi-e !”(spune silabisit)
              Se apropie Minunea Lui Dumnezeu!”

Dragii mei, închipuiti-vă ce am simtit eu in inima si-n sufletul meu la auzul acestor cuvinte. O alta bucurie mai mare nici nu mi-as dori vreodata.
                        
MINUNEA  LUI  DUMNEZEU despre care se vorbeste in MESAJ, eu o cunosc,dar nu am voie înca s-o dezvălui. Atunci când voi avea voie, iar MINUNEA  LUI  DUMNEZEU se va implini, atunci o voi face publică si absolut toata suflarea nu va mai avea nicio indoiala,în toate câte am spus si scris pana acum.
Dragii mei, DUMNEZEU este prezent în inima noastra ,în sufletul nostru si peste tot în jurul nostru. Trebuie doar ca s-avem Credință tare în IISUS  HRISTOS si-n MAICA  DOMNULUI,precum si Dragoste infinita fața de Aproapele , si astfel , vom putea auzi fiecare dintre noi aceste cuvinte divine:

                  ”Aici, in casa ta, miroase a Dumnezeu !”
                               Cu dragoste,Maria.  

15 comentarii:

  1. Ce minune frumoasă a-ți trăit doamna Maria 🙏
    Cred că acolo la sv.este Dumnezeu și Maicuta Domnului prin credinta puternica care o aveți.
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc 🙏🌹

    RăspundețiȘtergere
  2. Este vb despre Prunca 7...S-a nascut!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Surioara Marioara,sa viesti binecuvantata cu toata familia ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Razboiul din Ucraina se va generaliza foarte curând în răsărit și apoi in toata Europa devenind mondial si va antrena China, Coreea si multe tari din Asia!? Nato se va baga fara sa țină cont de România !?
    Un macel mondial care va secera peste jumatate din poporul tarii noastre

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu poate împiedică tot ce credeți dvs ca se va întâmpla. Sunt decât speculații. Trebuie sa avem credință și speranța iar Dumnezeu va avea grija. Se mai întâmplă și ce gândesc oamenii, asa ca va rog sa cultivați gânduri bune, de pace, de vremuri bune și asa se va întâmpla. Și gândirea colectiva are putere.

      Ștergere
    2. Ce sadesti ,aia culegi . ,,si Vorba proverbului ...NU MOR CAII ,CAND VOR CAINII.,....deci ,mai bine gandeste-te tu ca vor urma 7 ani de pace pe glob. DOAMNE AJUTA.

      Ștergere
  5. Aveți har de la Dumnezeu..fiecare zice ce vrea....oricum aveți o putere...vom chinui foarte mult ...năpasta vine peste toată lumea ...acum încă este bine dar cu rugăciuni poate ne ferește bunul Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi doresc ca minunile lui Dumnezeu sa se reverse in toate casele ,peste tot unde este nevoie de minunile Lui.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va secera jumatate din populatia Europei si o treime din omenire asa sint multe protociri una si in Apocalipsa din Biblie iar dupa mesajele doamnei Maria Romania se va Re-Unifica de voie si de nevoie-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa fim toti, binecuvanta-ti!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu stiu daca DUMNEZEU ARE MIROS PENTRU CA ESTE ENERGIE PURA- turcii au ceva cu mirosurile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim14 septembrie 2022, 01:49DUMNEZEU miroase a smirna, a tamaie,a tot ce inseamna DIVINITATE,iubire si dragoste.DUMNEZEU miroase a iubire infinita si a MIR de NARD curat ,a Icoane sfinte la care ne inchinam cu dragoste si cu iubire infinita! .Asa miroase DUMNEZEU!

      Ștergere
  10. asa la-ti perceput dumneavoastra dar DUMNEZEU ESTE FOC CARE NU ARE MIROS-nu scrie si in scriptura!

    RăspundețiȘtergere