sâmbătă, 24 septembrie 2022

IISUS HRISTOS GRAIESTE ASA: NICAIERI NU AM VAZUT ATATA CREDINTA ,CA PE ACEST BLOG !

 



                                 Dragii mei,

În aceasta după amiaza,in timp ce scriam aici pe Blog,aud glas din Cer care spunea ceva minunat de frumos.
Glasul spunea asa :

               "Toate gresalele lor ...!

Clipă în care,vad o Sfanta Biserica plina de credinciosi, iar un alt glas continua:

           Toate gresalele lor ,Duhul Sfant !"

                                          Image result for DUHUL SFANT.

Clipă în care , aud glas din Cer care spune ceva uimitor de frumos.
Era glasul MANTUITORULUI  nostru IISUS HRISTOS, care graia asa :

                       "Ne înmoaie inima si sufletul !

             Nicăieri n-am vazut atâta Credinţă, 
                 ca pe acest Blog !"

                                    Image result for SFANTA TREIME.

Prieteni dragi, după cum vedeti  si LUI DUMNEZEU îi place acest Blog.
Chiar daca sunt si persoane care improsca cu norori , totusi, pe acest Blog sunt multi Semeni ai nostri care cred in GRAIUL DUHULUI SFANT,care cred in CUVANTUL  LUI DUMNEZEU.
Iar eu sunt extrem de fericita dragilor, ca pot sa va impărtasesc CUVANTUL LUI IISUS HRISTOS.
Iata ,chiar in acest moment desi privesc pe monitor, vad în stanga mea înspre Sud, vad un Cer de ziua incetosat ,iar pe Cer ,foarte aproape de Pămant era DUHUL SFANT cu aripile larg intinse.
Asa:

Image result for duhul sfant.

Duhul Cel Prea Sfant avea Aripile intinse lateral,si-a aparut ca o binecuvantare ,ca o Dovada ca este intru totul de acord cu toate cate scriu eu cu Voia Sa,cu Puterea Sa !
Dragii mei, sa ne rugam si noi Prea Sfintei Treimi si Maicii Prea Curatei Fecioara Maria, si sa multumim din inima si din suflet pentru toate cate ne daruieste.
Sa nu uitam niciodata ca sa ridicam ochii nostri si spre Cer,si in acelasi timp, sa cerem Ajutor divin ori de cate ori simtim nevoia. Sa  credem ca vom primi Ajutorul  divin, iar viata noastra se va schimba in bine.
                                                  Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. Buna seara dna maria de ce nu rasp pe mesenger va rog frum sa vizionati mesengeru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este doamna Maria,așa este
    Aici pe blogul personal al dv.este numai credință 🙏
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏
    Sa fiți binecuvântată doamna Maria 🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Primesc sute de mesaje zilnic! Nu am timp sa citesc pe mess. Nu mi-ar ajunge nici ziua si nici noaptea ca sa citesc zilnic msj din mess.Cine vrea sa vb cu mine sa ma sune la 0747226236.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca si indienii vorbesc de credinta noastra care sunt la capatul opus planetei-e f clar -mai ales ca am calatorit si in biserica greaca se mirau ca noi romanii facem metanii la icoane si in fata bisericii

    RăspundețiȘtergere
  5. pt greseli exista iertare dar de pacate nu scapam chiar de ne impartasim-aici pe pamant orice muritor isi trage pacatele- prin boli,incercari grele de trai,lipsuri etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 33.03, Nu este adevarat!
      Daca oamenii se spovedesc, impartasesc si le pare rau ca au pacatuit si nu mai repeta pacatele, pot fi iertati de Dumnezeu si preot. Preotul este mijlocitor pe pamant intre oameni si Divinitate!

      Ștergere