sâmbătă, 3 septembrie 2022

GRAIUL LUI DUMNEZEU, ÎN CARTEA ADEVĂRULUI DUHULUI SFÂNT !



                                   Dragii mei,

În aceasta după amiază ,în timp ce raspundeam aici pe blog la Comentariile referitoare la copertile Cărtii ADEVARUL  DUHULUI SFÂNT, mă întrebam în sinea mea, daca au dreptate acei cititori care le contestă.


.
Când, deodată aud glas care spune asa : 
                 ” Da ! Asa este ! 
               În această Carte,este Graiul Lui Dumnezeu.
                Graiul Lui Dumnezeu !”  
Și aveam in fața mea, exact aceste Coperti ale Cărtii DUHULUI SFÂNT.
Tocmai primisem confirmarea, daca mai era nevoie,  dragii mei . 
Ce nevoie mai aveam de alte confirmări?
GRAIUL LUI  DUMNEZEU curat si neîntinat,se afla în aceasta Carte a Duhului Sfânt. 
Sa nu vă îndoiti de acest minunat Lucru,niciodată !
Si să multumim Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, că S-a milostivit de noi, de poporul român,dându-ne o nouă șansă ca sa ne apropiem de Împărătia Cereasca, prin ceea ce mi se arată si mi se graieste ,numai din Graiul Duhului Sfant.
                                              Cu dragoste, Maria. 


6 comentarii:

  1. Adevarul de multe ori e si dur si incomod-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tulburarea din Siria reprezintă începutul „Războiului creştin Cernerea” sau al Treilea Război Mondial. Urgia militară care va cuprinde întreg globul va dura 27 de ani. Nu va scăpa de război nici ţara noastră, care, deşi este protejată de Divinitate, va trebui să fie curăţată prin foc, apă şi boală. Pentru a depăşi necazurile vom avea nevoie de credinţă adevărată în Dumnezeu.
    Evreii americani vor dori să ocupe lumea. Americanii se vor lupta, în primul rând, cu ruşii!? Aceştia din urmă vor să cotropească România. Ungurii vor şi ei Ardealul!? Pregatiti-va! Va fi greu, dar, cu credinţă şi încredere în Dumnezeu, vom ieşi la capăt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Biserica ortodoxa romana va fi atacata crunt inclusiv de presa romana?! Vad cum oculta mondiala si-a infiltrat oamenii peste tot dandu- se mari credinciosi si vorbind de extraterestrii !? Inclusiv aici pe blog se inoculeaza ideea de extraterestrii. Nu vor invinge fiindcă credința oamenilor este foarte puternică si este Dumnezeu cu ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu,de exemplu,daca ai vedeai,puneai mainile pe ochi precum copiii?😆

      Ștergere
  4. Doamne ajuta Amin Doamna Maria o sa vreau și eu cartea

    RăspundețiȘtergere
  5. Razboiul bate la ușă!?
    Pregatiti-va!
    https://60m.ro/2022/09/02/sorin-ovidiu-vintu-romania-se-pregateste-sa-intre-in-razboi-din-cauza-americanilor-si-actualei-clase-politice/

    RăspundețiȘtergere