luni, 28 octombrie 2019

O TORNADA URIASA LA NORD !


                                      28 Octombrie 2019,ora 6,05 !

                                 Dragii mei,

În aceasta dimineata ma trezeste o lumina alba si stralucitoare,lumina ce-mi arata inspre Nord, o Tornada uriasa; inspaimantatoare.
Tornada avea o culoare, de la bleumarin pâna la negru.
Nu se mai vedea deloc Cerul, si nici Pămantul.
Totul era plin de norii negri ce au format Tornada cu un picior urias.
In stanga Tornadei, imediat sub "pălaria" neagra, a apărut pentru 3 clipe, un Soare sau o Luna mare plina.
Asa ca in imaginile de mai jos:
                                       
Imagini pentru O TORNADA URIASA IMAGINI.
Imagini pentru LUNA PLINA.
LUNA sau posibil Soarele, arata asa ca in imaginea de mai sus,doar ca ,era sub aripa stanga a Tornadei ,după care, a fost acoperit(a )de Tornada.
Dragii mei,niciodata nu am vazut o asa Tornada uriasa care sa acopere tot Cerul spre Nord ,dar si Pămantul.
Apoi,nu stiu ce era acolo cu acea sfera alba pana la galben crud.
Eu am asemanat-o cu LUNA plina de pe Cer, sau cu un Soare, dar nu stiu daca asa stau lucrurile.Vom vedea in timp ce se va intampla dragilor.
Pâna atunci insa ,sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicutei Domnului ,ca sa fim sanatosi, ca sa ne dea multa putere sufleteasca si trupeasca ,si sa putem trece cu bine peste toate cate ne asteapta.
Sa multumim Domnului si Maicii Domnului ,pentru toate cate ne-a daruit si ne daruieste in fiecare clipa a vietii noastre, si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
                              Cu dragoste,Maria.

2 comentarii: