miercuri, 16 octombrie 2019

APE MARI INSPRE APUS, CARE ACOPEREAU PAMANTUL !


                                      15 Octombrie 2019,ora 5,44 !

                                   Dragii mei, 

În aceasta dimineata,ma trezeste o Lumina alba si stralucitoare foarte,Lumina ce-mi arata inspre Apus, cum tot pămantul era acoperit de ape mâloase,de ape involburate.
Nu mai ramasese nimic deasupra pămantului,ci numai ape involburate.

Imagini pentru INUNDATIIImagini pentru INUNDATII.
Dragii mei, eu am mai scris adeseori despre Inundatii catastrofale care, vin dinspre Apus spre Rasarit.
Am mai scris candva un articol in care,un glas spunea ca 2/3 din Populatia Lumii va pieri din pricina Inundatiilor extreme.
Dragii mei, sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului ca sa ne apre cu milas si cu iubirea Sa de oameni, si niciodata sa nu-si intoarca Faţa Sa de la noi păcatosii.
                              Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. Se va intimpla foarte repede modificarea energiei cinetice de la polul nord datorita incalzirii si topirii ghetarilor va modifica axa Pamintului ,iar apa avind o forta centripeta va continua miscarea pe vechea directie care pentru un timp nu va mai corespunde cu noua axa a Pamintului.
    La distanta mare de ocean si mari vom vedea riurile mari curgind in alte direcii ca de obicei din cauza inertiei data de greutatea apei-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa poate se vor cuminti toti cei care profita de copii si de batrani.atata rautate cat mai suporta pamantul cred ca s-a saturat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un tsunami in Atlantic ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Megatsunami - Cumbre Vieja

      https://en.wikipedia.org/wiki/Cumbre_Vieja#Future_threats

      Ștergere
  4. Sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  5. https://evz.ro/romania-lovita-de-un-ciclon-alerta-anm-prognoza-meteo-terifianta.html

    RăspundețiȘtergere
  6. 11,05 si Romania va stirni confuzia cu Ungaria nu numai cu numele capitalelor ci si a celor doi premieri Orban ,al nostru evreu cu stramosi nascuti in Ungaria.-craciun

    RăspundețiȘtergere