miercuri, 16 octombrie 2019

INCENDIU LA ACOPERISUL UNUI BLOC TURN !


                                               13 Octombrie 2019,ora 22,17 !

                                         Dragii mei, 

În aceasta seara, in timp ce scriam aici pe Blog,desi eram cu ochii pe monitor,vad inspre centru-Sud,un Bloc Turn din caramida rosie la exterior.

                                                     Imagini pentru bloc in flacari.

Brusc,la acoperisul acestui Bloc Turn, izbucneste un mare Incendiu;un Incendiu violent cu flacari foarte mari.
Dragii mei, din păcate,vom auzi de un astfel de Incendiu la acoperisul unui Bloc Turn.
Sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, ca sa fie salvati si ocrotiti toti cei care se vor afla in acele clipe in Bloc.
Unde anume sau cand se va produce acest Incendiu,eu nu stiu a va spune.Ceea ce stiu fratilor, este faptul că,de vom avea Credinta,Nadejde si Dragoste in Prea Sfanta Treime si-n Maicuta Domnului,vom fi ocrotiti si ocoliti de toate dezastrele.
                           Cu dragoste,Maria.

                                     

4 comentarii:

  1. Interesant. Si eu am avut un vis in care se facea ca mai multe persoane coborau pe peretii unei cladiri, unii in stil omul paianjen, altii erau agatati pe la feresti, lumea se imbulzea buimaca intr-acolo nestiind ce s-a intamplat. Acolo era si politie, parea a fi si-o urmarire. Ma tot intrebam in vis unde ma aflu si o voce launtrica imi soptea ca ar fi fost zona din spatele postei de la Bucur Obor. Totul era confuz. Eu nu cred in vise. Citind articolul dumneavoastra mi-a revenit brusc in minte

    RăspundețiȘtergere
  2. Ferească Dumnezeu pe toata lumea de rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. te infricosezi de atatea calamitati-oricat de puternic esti in credinta-frica bantuie pe om-mai bine sa ne rugam sa fim iertati ca frica nu este de la DUMNEZEU-suntem slabi si de aceea vrajmasul se cuibareste

    RăspundețiȘtergere