sâmbătă, 20 mai 2017

ROMÂNIA AL DOILEA IERUSALIM , CHIAR ÎN IERUSALIMUL DE AZI ! PE URMELE MANTUITORULUI HRISTOS !


 xx                                         24  Aprilie 2017,ora 23,56 !

                                       Dragii mei, 

Este a doua zi, de când ma aflu în Betleem !
Deja am vizitat Golgota,Mormantul Sfant,Biserica Adormirii Maicii Domnului si multe alte Sfinte Biserici frumoase.
Acum, la aceasta oră, in sfarsit după o zi de alergatură am ajuns în camera de Hotel si m-am bagat in pat.
Am închis ochii si din acest moment,o Forţă Divină mă poarta prin tot IERUSALIMUL ,prin toate locurile sfinte pe care nu le vazusem niciodata in viata mea,dar le vedeam acum cu sufletul.
Desi -mi era tare somn, nu voiam ca sa dorm,ci voaim sa stau treaza si cu ochii inchisi ca sa calatoresc cu Puterea DUHULUI SFANT,pe-acolo unde El voieste.
Chiar am vorbit in sinea mea asa cu MANTUITORUL:

          Doamne Iisuse Hristoase,daca Tu voiesti ca eu sa nu dorm in aceasta noapte, ci sa scriu toate câte voiesti ca sa-mi arăţi,atunci ,asa voi face. Voi sta trează si voi scrie toate câte voiesti.
Din aceasta clipă dragilor, in faţa mea s-au perindat numai MINUNI DIVINE.
Sau mai corect spus,am fost purtata de DUHUL CEL PREA SFANT prin tot IERUSALIMUL si nu numai.
L-am vazut pe IISUS HRISTOS in vesminte ca de Soare si cu o Coroana aurie din Stele mari si stralucitoare pe capul Său prea sfant,stand asezat pe un Tron inalt ca din Soare rupt.
Mantuitorul avea in Mâna SA stanga, o Carte voluminoasa de culoare rosie. 
IISUS imi zambeste bland, si aud glas care graieste asa:

           "Împărăţia Lui Dumnezeu!
           IISUS  HRISTOS va veni Întru Puterea Sa !"
Din aceasta clipă fratilor, asa cum zboara cuvantul prin telefonul fara fir,tot asa si eu zburam cu viteza gandului,cu Puterea Lui Dumnezeu zburam cu sufletul deasupra IERUSALIMULUI si nu numai.
Vad o SFANTA BISERICA mare si impunatoare, in care se afla O ICOANA SFANTA la fel de frumoasa si impunatoare.
Privesc la aceasta ICOANA SFANTA si-L recunosc chiar DUMNEZEU TATAL ,in marime naturala pictat .
Icoana avea deasupra ei TRICOLORUL romanesc ,asezat sub forma unui 8 culcat, adica sub  semnul INFINIT.
Image result for SEMNUL INFINITULUI.
Iata dragilor si un link scris tot de mine si grait de INSUSI MANTUITORUL:


EU SUNT ALFA SI OMEGA ! IISUS HRISTOS , LÂNGĂ PATUL MEU ...

https://plus.google.com/.../posts/UWEXQhRnH5Y

Translate this page
Nov 6, 2014 - EU SUNT ALFA SI OMEGA ! IISUS HRISTOS , LÂNGĂ PATUL MEU DE SPITAL ! ALFA ŞI OMEGA !


Apoi, vad dragilor la cladirea Bisericii Sfinte,asezat cu dragoste tot Tricolorul romanesc,asezat tot sub semnul Infinitului.
Image result for tricolorul romanesc.

Vreau sa va spun dragilor, că aceasta ICOANA SFANTA cu INSUSI DUMNEZEU TATĂL,am vazut-o intocmai in zilele urmatoare in IORDANIA.
 Cand am intrat in SFANTA BISERICA, am recunoscut SFANTA ICOANA din trairea mea.
Apoi, DUHUL CEL PREA SFANT ma duce intr-o alta SFANTA BISERICA care era încununata cu Tricolorul romannesc, si-n care O vad pe MAICA  DOMNULUI imbracata in vesminte rosii si catifelate ,tinand in Mâna Sa dreapta un baston auriu.
Ceva m-a facut sa ma cutremur in trairea mea,vazând aceasta SFANTA BISERICA, in care MAICA DOMNULUI coborase din SFANTA ICOANA si graia asa:

           "Ecusei !
          Ecusei mai ai colivă ?!"
Fireste că in urmatoarele zile, am revazut aceasta traire pictata dumnezeiesc de frumos ,intr-o SFANTA BISERICA din IORDANIA.
Tot in aceasta noapte dragilor zburam cu sufletul deasupra TARII SFINTE,iar DUHUL CEL PRAE SFANT imi arăta că fiecare cladire din TARA SFANTA, are agătat TRICOLORUL ROMANESC sub forma de STEAG ,sau sub Semnul INFINITULUI.
Inchipuiti-va fratilor ce simteam in acele momente,vazand ca nu era coltisor din Tara Sfanta ,in care sa nu straluceasca in Lumina Duhului Sfant ,TRICOLORUL romanesc asezat sub semnul INFINITULUI.
Ce bucurie,câta emotie si câte lacrimi de bucurie imi curgeau pe obrajii arsi de Soarele torid al zilei ce tocmai se incheiase.
ROMANIA DUHULUI SFANT fratilor, era prezenta in TARA SFANTA prin TRICOLORUL ROMANESC fluturand in aerul cald si plin de praf ,din cauza lipsei vegetatiei si a apei cea de toate zilele.
Orice cladire,orice colt de strada, orice Biserica sau stalp de electricitate, toate aveau TRICOLORUL ROMANESC,fratilor !
TRICOLORUL romanesc stralucea in vechiul IERUSALIM, anticipând VIITORUL NOU IERUSALIM- ROMANIA DUHULUI SFANT,ROMANIA  zilelor noastre.
Image result for steag tricolor..
Chiar Sus in CERUL LUI DUMNEZEU, vad Steagul ROMANIEI, alaturi de care scria:
            Romania al Doilea Ierusalim!
Vad dragilor in calatoria mea din aceasta noapte ,văd Locul unde MANTUITORUL a luat CINA CEA de TAINA.
Îl vad chiar pe IISUS HRISTOS stand în picioare la masa cu Apostolii Săi cum împartea painea si vinul chiar cu Mâinile Sale.
Image result
IISUS HRISTOS punea Vinul in pahare pentru Apostolii Săi, iar Pâinea din care rupea bucati mari si le dădea Apostolilor ,nu se termina niciodata din MAINILE  LUI IISUS.
Vad dragilor un T mare inconjurat de lumina alba orbitoare, împodobit frumos de Tricolorul românesc.
Acest T mare dragilor,vine de la cuvantul TRIOD care inseamna :
TRIÓD, trioduri, s. n. Carte rituală creștină cuprinzând cântările și rugăciunile din cele zece săptămâni dinainte de Paști. [Pr.tri-od] – Din fr.triodĩ.
După care dragii mei, mi se arată adevărata Golgotă; MUNTELE GOLGOTA, spre care MANTUITORUL a urcat desculta si cu a SA CRUCE in spate,fiind batut,lovit,scuipat, biciuit si-nsângerat ,cu acea COROANA de spini mari care i-au ranit capul si fruntea Sa.
Si aici, pe MUNTELE GOLGOTA din timpul LUI IISUS HRISTOS, flutura in vant TRICOLORUL romanesc deasupra CRUCII SFINTE cu IISUS HRISTOS rastignit pe CRUCE.
Multime de oameni erau adunati aici, pe adevaratul MUNTE al GOLGOTEI si priveau cu uimire si cu lacrimi, la MANTUITORUL HRISTOS dar si la TRICOLORUL romanesc.
Image result for iisus rastignit
Însuşi DOMNUL IISUS HRISTOS avea DRAPELUL TRICOLOR în Lumina Sa alb orbitoare, langa TRONUL rupt ca din Soare pe care EL statea.
În toata aceasta calatorie a mea, vedeam stand cu ochii inchisi,pe MAICA DOMNULUI care avea de-a stanga Sa pe ARHANGHELUL GAVRIIL, iar de -a dreapta Sa pe ARHANGHELUL MIHAIL ,în timp ce  deasupra LOR ,stralucea SEMNUL INFINITULUI alcatuit din TRICOLORUL romanesc.
Image result for maica domnului
Si iarasi dragilor, IL vad pe IISUS HRISTOS pe TRONUL SĂU ca din aur, in vesminte rosii si catifelate cu o pelerina albastra pe umerii Săi,avand in Mîna SA stanga SFANTA EVANGHELIE, pe care a deschis-o la mijloc si cu multa dragoste mi-o dădea mie;o întindea spre mine ca s-o iau eu.
Image result for iisus pe tron
Pe IISUS HRISTOS dragii mei,tot in aceste clipe ÎL vedeam cum  intra in IERUSALIM asezat pe o Asină albă,insotit de UCENICII SĂI.
Peste tot ,oriunde priveam in orice colt si spre orice loc sau cladire, vedeam semnul INFINITULUI alcatuit din TRICOLORUL romanesc.
Image result for steag tricolor
Dragii mei,pentru că este foarte tarziu, voi da curs acestui articol ,urmand ca sa continui cu povestirea mea din trairile pe care le-am avut in TARA SFANTA in VECHIUL IERUSALIM ,mâine.
Nu uitati dragilor, că orice s-ar intampla in LUMEA asta mare, IISUS HRISTOS va veni in NOUL SĂU IERUSALIM numit ROMANIA  DUHULUI SFANT,ROMANIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM.
În curând ,voi posta si poze dar si mici filmulete din IERUSALIM.
Va continua!
                                     Cu dragoste,Maria.

PS.
                              Dragii mei,

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA

CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU ...





https://plus.google.com/.../posts/EDkpmvpXtCn

Translate this page
2 days ago - CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI D

                        






Un comentariu: