luni, 5 octombrie 2020

IERUSALIM ! GANDURI DE LA IERUSALIM !

                                            3 Octombrie 2020,ora 6,09 !

                                  Dragii mei,


În aceasta dimineata ,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare,lumina ce-mi arata pe MAICA LUI DUMNEZEU cu PRUNCUTUL IISUS pe bratul Său stang.

Maicuta Domnului era imbracata in vesmant argintiu stralucitor ,la fel si Pruncul Iisus .

Maica Domnului cu Pruncul Iisus ma privesc cu fericire pe chip si-mi zic asa:

            "Ganduri de la Ierusalim!

Iar un alt glas ,vine cu o completare:

            Îti aduna toate cioburile!

            Gata! Iti aduna toate cioburile!"

Si o vad pe Maica Domnului foarte luminata la chip ,privindu-ma cu bucurie.

In sinea mea, am promis MAICII LUI DUMNEZEU ca-mi voi aduna toate cioburile si mai ales,voi sti ca sa ma ridic din prapastia sufleteasca in care ma scufundasem.Si chiar asa s-a intamplat;am prins noi puteri trupesti si sufletesti ,iar acum,sunt aici prezenta trup si cuget ,inima si suflet.

Mult,infinit de mult m-a ajutat Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu,Pururea Prea Curata Fecioara Maria in zilele acestea f grele ptr inima mea.Ma inchin Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu, si -i multumesc cu toata fiinta mea, pentru toate cate mi-a daruit si-mi daruieste.

                           Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasă viziune și foarte frumos ce spuneți,sunt lucruri omenești, cu toții trecem prin astfel de încercări,sunt grele și e dificil să învățăm rostul ce-l avem pe pământ.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Ajuta doamna Maria
    Doamne Ajuta.
    Cu mult drag ,putere și sanatate va doresc,

    RăspundețiȘtergere