sâmbătă, 3 octombrie 2020

A MURIT VOIEVODISTUL ANULUI ?

                                             3 Octombrie 2020,ora 4,09 !


                               Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori,ma trezeste un glas care spune repede asa:

                "Asta n-o s-o stie nimeni!

               Voievodistul anului ,a murit !"

Prieteni dragi, cine este voievodistul anului,eu nu stiu! Dar indiferent cine ar fi, eu îi doresc ca sa traiasca.

Am fost acuzata,judecata de unii cititori ca nu am prevazut moartea sotului meu.

Le stric bucuria lor si le spun ca am stiut cu vreo 10 zile inainte ,ca va ajunge la spital si ca acolo se va sfarsi.Dumnezeu mi-a aratat,eu L-am implorat ca sa nu mi-l ia,dar pana la urma,trebuia sa fie Voia Lui Dumnezeu si nu a mea!

Cum as fi putut eu ,(la mintea celor care m/au judecat)ca sa ies in faţă si sa strig in gura mare,ca sotul meu va muri?Niciun om sanatos la cap,nu ar fi facut asa ceva!

Cand a fost cu mine anul trecut la final de septembrie ,cand m/am vazut la spital si cu perfuzii pe la picioare,s-a intamplat ca am facut ocluzie intestinala, si am scris pe Blog cu mult timp inainte de a ma opera.Era vorba strict despre mine si puteam sa scriu.

Dar despre sotul meu,pe care l-am vazut mort pe patul de spital,cand el nici nu era internat inca,cum as fi putut sa scriu?Îi rog pe cei care,stau la panda cu bolovanii in maini,sa se abtina de la aceste rautati ,si le mai spun ca,nimeni nu-i tine legati de acest Blog al Lui Dumnezeu;sunt liberi ca sa citeasca ce vor si unde vor,dar sa lase deoparte rautaea,cuvintele mizere, si sa aiba grija mare de sufletul lor invaluit in smoala iadului urat mirositoare.

Dragii mei,sa ne rugam pentru acest voievodist al anului,pe care nu-l cunoastem,ca sa fie sanatos si mantuit.

In rest,Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului ne vor descoperi noua toate ,la randul lor.

Sa nu uitam ca sa multumim Domnului si Maicii Domnului pentru fiecare pe care o traim si ne bucuram alaturi de cei dragi.Sa daruim dragoste Aproapelui nostru si vom primi dragoste divina.

                           Cu dragoste,Maria.


                 

20 de comentarii:

  1. Nu inyeleg rautatea oamenilor si nevoia de a sta la panda si de a judeca.Mai e muuult pana departe....!Doamne da-ne minte luminata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu da cu pietre in pomul neroditor
    Va doresc multă sanatate și pace
    Va recomand sa urmăriți pe dl Akos Mondovici, un tânăr genial din Timișoara.
    Găsiți pe YouTube și are deja câteva emisiuni la Dna Olga Croitoru la “ Puterile Secrete”
    Romanii trebuie sa se trezească, iar Dumnezeu lucrează prin oameni
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde deducem ca fiecare cu ghemul sau, in locul si la vremea sorocita pentru plecare. Faca-se voia lui Dumnezeu .

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar niște idioți își pot imagina că ați fi putut scrie despre o persoană cunoscuta că urmează să moară, cu atât m-ai puțin de soțul dvs. dar din păcate avem multi idioți (vezi votarea de la Deveselu ) !

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Maria nu pune la inima ..ceea ce nu inima cantareste.Fiecare din noi masuram oameni cu putintele noastre iar Dumnezeu pe fiecare din noi cu dreapta judecata.Nu te necaji..pentru vorbe in van..ci ia aminte doar la iubirea cu care altii te inconjoara inclusiv soțul tau de acolo de unde e..

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ne amintim ca sîntem in trecere pe pământ. Cum te porți dacă esti in vizită in altă țară ce drepturi ai putea avea daca sînt alegeri?

    RăspundețiȘtergere
  7. Este johnis.el merge in iad..la tatal sau.urmeaza pnl dupa el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe asta nu-l vezi, Maria? Publicandu-i mizeriile inseamna ca esti de acord cu el. Nu mai incerca sa pari nevinovata daca tolerezi asemenea indivizi obsedati si plini de ura gratuita. Nici tu nu esti mai buna ca el daca il tolerezi.

      „Anonim4 octombrie 2020, 11:41
      Este johnis.el merge in iad..la tatal sau.urmeaza pnl dupa el.”

      Ștergere
    2. E doar o dojana,sa se indrepte,nu l-a obligat nimeni la functia ast

      Ștergere
  8. iar parerea mea este ca nu trebuie sa dati explicatii la nimeni in legatura cu viata privata. Nu imi plac persoanele care se baga in viata altora aiurea ca sa se afle in treaba. Asta e problema dumitale daca ai stiut sau nu inainte si nu trebuie sa dati explicati la nimeni. Astai parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  9. Era perfect normal cum ati decis sa nu spuneti. Daca sotul ar fi vazut asa ceva, normal ca nu era bine si v-ati fi facut procese de constiinta ca a murit pentru ca asa a vazut ca scriati pe blog!
    Ati procedat foarte bine! Nu ii mai bagati in seama pe toti neavenitii, doamna Maria!

    RăspundețiȘtergere
  10. A murit de COVID la 77 de ani romanul nascut in Covasna, Miron Murea fost cascador ,actor in filme ca DACII si regizor de filme ca Ciuleandra.
    A mai murit ieri inca un roman de la un abator din Germania.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  11. Mariana surioara, tu esti o persoana publica si in urmare atragi si pe cei rautaciosi. Iisus Hristosul a fost inconjurat de multi oameni rai, carora noi esenienii abia le faceam fata. Mi- era si mie teama atunci, acum teama a disparut. Cu Dumnezeu inainte.

    RăspundețiȘtergere
  12. Basescu;''Ar fi utila aminarea alegerilor cu 6 luni.
    In septembrie s-a facut gresala dupa gresala pentru fortarea alegerilor,
    pentru interesele unora,nu mai avem medicamente si paturi la ATI.''-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. Ne pregatim pentru cutremurul cel mare ?
    Este aproape ..

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma copii, uitati- va la postarile Cristelei Georgescu. Ai ravisanta rau de tot!!! O splendoare totala draga de ea. Impreuna cu sotiorul ei sunt o forta indestructibila. Alaturati- va lor!'!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. 'Drumul=Tavalugul' judetelor inrosite de coronavirus merge din Vest de la Timisoara prin judetele din sudul Transilvaniei pina la Brasov de unde o ia prin Prahova pina la Bucuresti.
    Sint judetele unde nu mai sint locuri pe paturile de la ATI ,inclusiv Vilcea-craciun

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi pare rau draga Maria pentru toate prin care treci. Fie ca Bunul Dumnezeu sa te mangaie cum stie El mai frumos. Dumnezeu sa te binecuvanteze si pe tine si pe toti cei ce citesc. Nu-i usor sa ai acest dar. Iti trebuie intelepciune credinta si tarie, iar oamenii nu inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  17. nu inteleg cuvantul VOIVODIST-oare sf duh asa se exprima-publicati va rog?

    RăspundețiȘtergere