marți, 7 aprilie 2020

DUMNEZEU A VORBIT MARIEI, DEOARECE , MARIA A DESCHIS CERUL CU RUGACIUNILE EI !


    Fotografia postată de Maria Ghiorghiu...

                        16 Aprilie 2017,ora 4,54 zori de zi !

                                 Dragii mei, 


Abia daca atipisem,deoarece, la 3,15 am ajuns acasa de la SFANTA BISERICA, de la SLUJBA SFINTEI INVIERII LUI HRISTOS.

Aud fratilor ,aud glasuri multe care veneau din CERUL SFANT, si care glasuri, vorbeau despre mine,despre MARIA  de jos.
La un moment dat,un glas divin se desprinde din cele multe,pentru a se face auzit clar, si graieste asa:

                    " Să fiţi buni şi drepţi ca MARIA care, a deschis Cerul şi i- a vorbit chiar DUMNEZEU!"


Image result for duhul sfant imagini..

                                       Image result for dumnezeu
                                                   
Dragii mei ,acestea au fost cuvintele divine care m-au facut sa plang de bucurie,care mi-au dat putere sufleteasca si trupeasca, care m-au ajutat enorm de mult în a nu mai pleca urechea la răutătile semenilor; la răutătile celor care, nu stiu decât să împroste cu venin si cu ură asupra mea,asupra a toate câte eu scriu numai cu VOIA si cu PUTEREA  DUHULUI SFANT.
Chiar si -asa ,eu mă rog si pentru acestia din urmă,pentru ca şi ei sa fie iertati de DUHUL SFANT  si sa se mantuiasca.
Fratilor,nimic nu scriu de la mine! Absolut nimic ! Toate câte le scriu ,sunt de la DUHUL CEL PREA SFÂNT! 
Eu nu am nevoie de slava si lauda lumeasca! Eu nu am nevoie ca sa -mi adun comori pe Pămant!
Cei care lovesc in mine prin răutatea sufletului lor,doresc sa le spun că ,nu în mine lovesc mai întâi,ci lovesc în GLASUL DUHULUI SFANT care graieste prin mine roaba SA.
Daca nu credeti in ceea ce vedeti scris, este mai bine sa va abtineti de la jigniri si batjocura, pentru a nu va atrage păcate si mai mari,si anume: 
HULA  impotriva DUHULUI SFANT care, nu se iarta nici in aceasta viaţă si nici în cea vesnică.
Iata:


Search Results

 ...
"De ce păcatul împotriva Duhului Sfânt


 nu se iartă ,pe când celelalte păcate, 


oricât de grave ar fi, se iartă?"


De ce păcatul împotriva Duhului Sfânt nu se iartă, pe când celelalte ...


https://doxologia.ro/.../de-ce-pacatul-impotriva-duhului-sfant-nu-se...

Translate this page
Ai citit în Evanghelie aceste spuse ale lui Hristos: tot păcatul şi toată hula se va ierta oamenilor, darhula împotriva Duhului Sfânt nu li se va ierta oamenilor nici




Iată, lui Zaheu i s-a iertat iubirea de averi;
femeii păcătoase i s-au iertat păcatele
 trupeşti; tâlharului de pe cruce i s-au iertat tâlhăriile 
şi multor altora li s-au iertat multe alte păcate. 
Şi atunci, de ce să nu fie iertată şi tăgăduirea 
Adevărului, necredinţa, batjocorirea Lui Dumnezeu 
Duhul?
Foto: Silviu Cluci..
 Fiindcă ,la cei ca primii pomeniţi este ruşine şi pocăinţă,
 pe când la ceilalţi,nu.
Ai citit în Evanghelie aceste spuse ale lui Hristos:
 "Tot păcatul şi toată hula 
se va ierta oamenilor, dar hula împotriva
 Duhului Sfânt nu li se va ierta
 oamenilor ,nici în lumea aceasta, 
nici în cealaltă".
 Şi întrebi: ce este hula împotriva Duhului Sfânt? 
Este hula împotriva Adevărului şi Vieţii ,care este
 de la Dumnezeu Duhul Sfânt.
 Necredinciosul care urăşte şi prigoneşte Adevărul
 Lui Dumnezeu, huleşte împotriva Duhului. 
Sinucigaşul, care urăşte şi ucide viaţa din sine,
 huleşte împotriva Duhului.
 Fiindcă Duhul este numit Duhul adevărului şi Dătătorul 
de Viaţă, în Evanghelia după Ioan scrie că :
Domnul Hristos l-a numit de trei ori 
pe Duhul Sfânt ,Duhul Adevărului !
 (14, 26; 15, 26; 16, 13). Deci, cine tăgăduieşte 
şi batjocoreşte Adevărul ,tăgăduieşte şi batjocoreşte
 pe Duhul Sfânt, tăgăduieşte şi batjocoreşte
 pe Dumnezeu, Care e Duh şi Adevăr.
De ce nu poate fi iertat acest păcat”, întrebi,
 „în vreme ce orice alt păcat poate fi iertat?
 Iată, lui Zaheu i s-a iertat iubirea de averi, 
femeii păcătoase i s-au iertat păcatele trupeşti, 
tâlharului de pe cruce i s-au iertat tâlhăriile 
şi multor altora li s-au iertat multe alte păcate. 
Şi atunci, de ce să nu fie iertată şi tăgăduirea adevărului, necredinţa,
 batjocorirea Lui Dumnezeu Duhul?” 
Fiindcă la cei ca primii pomeniţi este ruşine şi pocăinţă,
 pe când la ceilalţi, nu.
 Cei dintâi, chiar dacă păcătuiesc, reînnoadă legătura
 cu Dumnezeu prin ruşine şi pocăinţă - 
dar la cei din urmă ,toate legăturile cu Dumnezeu
sunt rupte, şi omul necredincios s-a depărtat 
nemărginit şi deplin de Dumnezeu. 
La cei dintâi este slăbiciune, la cei din urmă, 
îndărătnicie. 
La cei dintâi, sufletul călătoreşte prin întuneric,
 însă măcar doreşte lumina.
 La cei din urmă, sufletul călătoreşte prin întuneric
 şi numeşte întunericul lumină
Când omul nu are nici cea mai mică voinţă 
ca să se mântuie, Dumnezeu nu vrea să-l mântuie 
cu de-a sila.
Ca o altă hulă împotriva Duhului Sfânt este urârea vieţii 
proprii şi răpirea vieţii proprii. 
Duhul Sfânt Se numeşte Dătătorul de viaţă, 
Dăruitorul vieţii.
 Când omul primeşte viaţa de la Dătătorul de viaţă, 
însă ,din neştiinţa obârşiei acestui Dar 
nu este recunoscător faţă de Dumnezeu, i se poate ierta. 
Chiar şi când cineva primeşte Viaţa de la Duhul vieţii, 
şi ştie de unde a primit acest lucru de mare preţ, 
şi totuşi nu e recunoscător, i se poate ierta.
 Dar când cineva primeşte Viaţa de la Duhul vieţii
 şi o leapădă cu dispreţ, aceluia nu i se poate ierta
 nici în lumea aceasta, nici în cealaltă.
Pentru a înţelege acest lucru ,trebuie să înţelegem mai 
întâi ce înseamnă a ierta.
 A ierta pe păcătos, înseamnă a-i reda viaţa deplină,
 a-i dărui din nou viaţa: însă ,când cineva nu doreşte viaţa, 
ba o mai şi urăşte şi o dispreţuieşte, Dumnezeu nu are
 altceva să-i dea.
De asta este şters din Cartea celor vii.
Roagă-te lui Dumnezeu să te păzească pe tine şi pe ai tăi 
de aceste păcate de neiertat, care înseamnă
 o nebunească răzvrătire a făpturii împotriva Făcătorului.
                                    Cu dragoste,Maria.
P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 





6 comentarii:

  1. Eu am visat ca mi-a vorbit Dumnezeu din cer, mi-a spus pe nume. M-am uitat dar nu am putut sa îl văd de nori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu este singurul nostru salvator și cel care ne va scăpa de acești dusmani, bătrână amendată la Giurgiu pentru că a ieșit afară din casă să-și cumpere o pâine în afara programului stabilit prin ordonanța militară. Doamne, vino Doamne să vezi ce-a mai rămas din oameni!

    RăspundețiȘtergere
  3. VA GARANTEZ ca sunt crestini stiuti si de mine care fac rugaciuni zilnice de ore se impartasesc des si sunt afectati acum de inchiderea bisericilor care este un anume scop

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu ne pierdem nădejdea că BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului le orandueste pe toate.
    Toti suntem afectați dar Dumnezeu este peste tot.
    Nu am reusit sa ma pregătesc nici eu datorită muncii cu oamenii care au nevoie de ajutorul nostru,dar fiind in slujba omului fac o faptă bună ca ajut.
    Doamne Ajuta si sanatate va doresc o zi binecuvântată tuturor românilor BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului sa ne apere

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sint de acord cu talmacirea data de sfintul Velmirovici hulei impotriva Duhului Sfint pt ca talmacirea reala se refera de fapt la hula contra venirii Cineva in Sion la Judecata talmacire care nu trebuie sa fie teologica pina atunci ci abia atunci prin recunoasterea Sa si decizia de convertire a Marelui Sinod panortodox cind nu va fi urmat majoritar ci doar minoritar pina la urgie.
    Aceeasi situatie e valabila pt orice talmacire a Apocalipsei de catre oricine oricit de sfint cita vteme nu are darea in vileag in integralitate care va fi facuta tot de Dumnezeu Cineva Duhul Sfint promis care nu ar trebui hulit ca pe Iisus..desi va fi din plin mult mai rau.
    Daca s.ar ierta nu s.ar corecta in acel timp scurt cind tocmai vin secerarile Judecatii. Nu e o vina musai din rra vointa ci din fanatism si spirit ofensiv orgoliu atasament lipsa de adaptare si cumpanire etc Acesta e motivul pt care se va retrage harul de la toate popoarele mai putin ceata Sionului ca noua Sa religie. Acesta e motivul pt care Iisus nu cunoaste pe cei care au scos draci in numele Sau desigur pe o baza de caracter moral dar totusi fanatic care nu mai e suficient. Cineva Savaot are misiunra de adunare laolakta a tuturir popoarelor in jurul noii Sale religii unica cu adevarat in tot adevarul oromis destinara doar celor scrisi celor putini treimea supravietuitoare. Desigur cei s risi vor putra fi iertati dar gradual dupa corectare insa vatamarea duhovniceasca va fi direct proportionala cu opintirea fanatica inversunarea si josnicia defaimarii care secpoate solda nu doar cu retragerea garului ridicarea protextiilor credterea incercarilor palpitatii stare de agutatie accentuarea defectelor personale si agravarea afectiunilor medicale dar si aparitia altora noi inclusiv mutenie pt lipsa de detasare si de vb curata scaderea trezviei ginduri fobii frica nesomn siretenie minciuni iluzii etc cei care vor supravietui totusi urguei nu vor trece de secerarea a doua si majoritatea vor muri grav bolnavi. Acelrasi efecte are si demonizarea Duhului Sfint interior doar pt ca in alte culturi religioase e numit altfel sau in cazul in care efectele lucrarii Sale necuniscute uneori sint puse pe seama celui rau. Hula contra Fecioarei are acelasi efect si in primul rind cazut asupra Duhului Sfint interior inca nedesavirsit.

    RăspundețiȘtergere