sâmbătă, 16 septembrie 2017

TRANSILVANIA DIN NOU !!! TRANSILVANIA RĂMÂNE FARĂ BANI !


                                              16 Septembrie 2017,ora 6,05 dimineata!

                                           Dragii mei,

În aceasta dimineata,m-a trezit un glas care graieste asa:

                 "Transilvania din nou!
                Transilvania fără bani !"

Prieteni dragi, România fierbe mocnit! Dar la un moment dat, din nefericire, va da in clocot puternic si ne vom arde ca ,şi popor român.
Eu am mai scris despre TRANSILVANIA cu VOIA si cu PUTEREA DUHULUI SFANT.
Sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU numai de sanatate,pace si intelegere intre popoare si mai ales intre etniile de orice fel. Trebuie sa ne respectam si sa ne iubim unii pe altii,căci,toti suntem Fii ai Lui Dumnezeu si ai MAICII PREA CURATEI FECIOAREI MARIA.
Sa nu ne pierdem CREDINTA ,NADEJDEA si DRAGOSTEA in PREA SFANTA TREIME si-n MĂICUTA  DOMNULUI,si sa ne iubim Aproapele ca pe noi înşine.
Atunci vom fi ocrotiti fara nicio indoiala ,de tot necazul si de tot răul ,Amin!
Iata dragilor un link :

TRANSILVANIE ! TU ESTI PĂMÂNT ROMÂNESC ! TRANSILVANIE ...

https://plus.google.com/.../posts/YbHAi3oxWTG

Translate this page
Jan 1, 2016 - TRANSILVANIE ! TU ESTI PĂMÂNT ROMÂNESC ! TRANSILVANIE ! TU ESTI INIMA ROMÂNIEI ! TRANSILVANIA ! TRANSILVANIA !


                           1  Ianuarie 2016 , ora 7,30 dimineaţa !

                                                Dragii mei,

În aceasta dimineaţă, treaza fiind si pregatindu-ma sa merg la Sfânta si Dumnezeiasca Liturghie, aud un glas dragii mei, care strigă cu foarte mare îngrijorare ,precum am striga noi când vedem o tragedie, tot asa striga si acest glas ,doar un singur cuvânt:

                     "Transilvania !
                 Transilvania !"

Dragii mei,glasul a srigat de două ori consecutiv Transilvania, după care s-a asternut linistea.
Eu am scris dragii mei, mai multe articole despre Transilvania.
Cu siguranţă si acesta are stransă legatură cu celelalte.
Iată:
                         1.     30  Decembrie 2015,ora 3,15 zori de zi !

                                                 Dragii mei, 

În această dimineaţă, m-a trezit o Lumină albă stralucitoare,o Lumină precum un fulger, si astfel ,vad cu ochii închisi fiind, văd în camera mea ,chiar sub plafonul camerei mele, văd un Cer negru,un Cer îndoliat. Iar sub acest Cer, a apărut HARTA  ROMÂNIEI.
Harta României dragilor, era formată din trei culori.
Aceste culori erau : roşu în inima României,circa 70 %, după  care, urmeaza o parte galbena 28 %, iar albastrul se vedea ,numai în partea exterioara a Hărtii României, doar cât ar fi creionata forma Hărtii, cu o carioca cu varf subtire, adică, circa 2 % ce reprezenta ,conturul Hărtii  României.
Dragii mei, HARTA  ROMÂNIEI nu avea înscrisuri în ea.
HARTA  ROMÂNIEI, conţinea doar aceste trei culori, în proportiile aproximative pe care le-am scris.
Daca albastrul (conturul ) si galbenul erau netede si lucioase, roşul ce reprezenta Inima României, clocotea precum smoala când se topeste.   


                                   Harta Romania | Harta Judetelor Romania | Orase din Romania.

Dragii mei, din nefericire, vom asista la câteva Evenimente mai puţin plăcute ce se va petrece în Inima însângerată şi clocotindă a României.
Ce se va întâmpla, eu nu cunosc; nu mi s-a descoperit.
Dar din păcate, vom afla în timp cu totii.
Să ne rugam fratilor, pentru pacea si linistea din interiorul României, sa ne rugam pentru ca România sa rămână întreagă, asa cum ne-a lăsat-o mosii si stramosii nostri, care au plătit cu viaţa lor, integritatea României.
                                                    Cu dragoste,Maria.  


                                 2.     24  Decembrie 2015,ora 6,23 dimineaţa!

                                               Dragii mei, 

Dacă anul trecut ,cam în aceasta vreme,ma trezeau Sfintele Colinde ceresti, astazi dimineaţă în Ajun de Craciun, mă trezeste un glas care, plânge la propriu;un glas care, strigă către CERUL SFÂNT.
Acest glas fratilor,striga cu durere mare aşa :

                      "Transilvanie rănită!  Unde esti tu Transilvanie, Pământ românesc?
În Transilvania ,în locul unde s-a întamplat ceva.
Dar un alt glas, spune ca o completare:
              În Transilvania ,în locul unde nu s-a întâmplat.
Iar glasul continuă :
               Transilvanie rănită, Transilvanie îndurerată, ,unde  este vocea ta?
Transilvanie Pământ Românesc, Harta României sfâşiată a rămas !" 
Şi iată dragii mei, ce-mi spune un glas chiar acum ,astazi 24 decembrie 2015:
                      "Transilvanie rănită, unde  esti ,căci nu te mai găsesc?
                  Ca să nu iese căita mea, că nu o mai găsesc !"  
Clipă în care, am în faţa ochilor închisi, Harta României, ce avea Transilvania decupată de pe ea.   

                                                           
        
                     .
Dragii mei, HARTA  ROMÂNIEI noastre, era rănită, era îndurerată şi sângerândă. Transilvania iubită,nu mai exista pe HARTA  ROMÂNIEI.

                      3.   Noapte de 1-2 Decembrie 2015, ora 2,25 !

                                             Dragii mei,

În aceasta noapte, când abia mă băgasem în pat, aud un glas care spune ceva, despre iubita  noastra Transilvanie,care este inima României !
Glasul spunea aşa :
                      "Se vor duce, în Estul Transilvaniei !
                  Transilvania fierbe !"

Dragii mei, cunoastem cu totii ce vor maghiarii cu Transilvania României. Vor s-o alipeasca Ungariei, vor autonomie, ceea ce nu este corect.
Si din păcate, TRANSILVANIA va fi scoasa de pe HARTA  ROMÂNIEI.
                                                    Cu dragoste, Maria.


                      4. Noapte de 17 - 18 Octombrie 2014 , ora 1,34 !

                                                                       Dragii mei,

În timp ce mă rugam în această noapte, ochii mi se închid fără voia mea, si asa în genunchi fiind ,lângă măsuţa cu Sfintele Carticele de  Rugaciuni, văd în faţa mea, doar la un braţ întins, văd un Cer de noapte albastră.
Pe Cerul de noapte albastră fratilor, apare HARTA  ROMÂNIEI, precum aceasta de mai jos.
               ...

Numai că, dragii mei, ceva lipsea de pe HARTA  ROMÂNIEI!
Ceva de deasupra "Cismei",a lanţului Carpaţi. 
O Gaură neagră,precum găurile negre din Cer, asa era pe Harta României.
Gaura neagra, arăta ca un vârtej. Era mai deschisă la margine, si cu cercuri negre intense la mijloc. Asa cum sunt acele mari vârtejuri care se formează în apă.
Tot aşa arăta si Transilvania noastra! O GAURA neagra ca un vărtej! 
TRANSILVANIA ,nu mai exista pe HARTA  ROMÂNIEI !  O înghiţise acel vârtej din Gaura  neagra, care o acoperise, o înghiţise,precum înghite vârtejul din apă,orice atrage prin puterea 
sa. Aşa:
                                     :...

Dragilor, TRANSILVANIA  noastră ,asa cum mi s-a arătat, era doar o amintire, căci pe HARTA ROMÂNIEI ,în locul Transilvaniei , era doar aceasta Gaura neagra, acest vârtej negru intens.
În rest, ce pot să mai spun ?  Vom avea mari necazuri ,în a ne apăra ceea ce este al nostru .
Sa incercam sa rămânem buni si milostivi, si sa ne rugam mult, din toata inima si din tot sufletul, ca sa avem pace si liniste in Ţară, precum şi , pace si liniste în suflet.
DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI iubeste România ,si o va transforma în cel de-al  doilea Ierusalim ! 
                                          Cu dragoste, Maria.

Iata un alt link :


TRANSILVANIA RUPTĂ DE ROMÂNIA ! BOMBE SI FOC ÎN ROMÂNIA ...


https://plus.google.com/.../posts/3AmkS4rRwKG

Translate this page
Feb 17, 2017 - TRANSILVANIA RUPTĂ DE ROMÂNIA ! BOMBE SI FOC ÎN ROMÂNIA ,SI-N JURUL ROMÂNIEI ! TRANSILVANIA RUPTĂ DE ROMÂNIA ! BOMBE SI FOC ÎN ...




Image result for harta romaniei pe regiuni..



17  Februarie 2017,ora 3,47 zori de zi !

Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă în zoti, m-au trezit zgomote de explozii in lanţ.
Vedeam dragii mei, cum HARTA ROMÂNIEI era cuprinsa într-un cerc de foc (conturul ei de foc ),după care în centrul Romaniei, în Sud-Est si-n Sud, explodau una după alta multe bombe. Parca ar fi fost un teren minat.
La un moment dat o fortă nevazuta smulge din inima HARTII ROMANIEI sfinte,toata Transilvania si chiar mai jos de Transilvania.
HARTA  ROMÂNIEI,rămânând ciopârţită.
                             
                                 

                                            Image result for harta romaniei pe regiuni.

Dragii mei, după alte bombardamente în inima României,o mâna pe care o vedeam, alipeste din nou ceea ce se furase cu forţa la început.
Bucata alipita era inconjurată de foc rosu, semn că victoria se obtinuse tot prin luptă.
HARTA  ROMÂNIEI era din nou intreaga,dar după multe bombardamente,si după mult foc in centura HARTII  ROMÂNIEI.
Sa ne rugam dragilor la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI,ca sa fim sanatosi si sa putem sa ne apăram Ţara si Neamul romanesc ,Credinta si Datinile, Portul si Obiceiurile chiar cu pretul vietii noastre.
                                      Cu dragoste ,Maria.

P.S.
                         Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...






                   Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. S-ar parea ca sint framintari in imprjurari grave de razboi

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate e vorba de banca Transilvania.

    RăspundețiȘtergere
  3. UNGARIA a fost totdeauna de partea Rusiei asa si BULGARIA se implineste proorocia sf parinte ARSENIE BOCA

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se mai incaseaza sumele necesare la bugetul statului.Nu mai sunt banii care au fost in economia Transilvaniei .

    RăspundețiȘtergere