miercuri, 27 septembrie 2017

TAIFUN ? TORNADĂ ÎNSPRE SUD , SUD-EST ?!


                       Noapte de 26 -27 Septembrie 2017,ora 2,13 !

                                          Dragii mei,

În timp ce scriam la articolul anterior, vad înspre Sud,posibil si Sud -Est, ceva ce se ridică ca un mostru din adâncuri.
Vedeam cum se formeaza de jos de la PĂMANT un caier mare  si înalt de nori negri, care la varf luase forma unei pălării de Ciuperca uriasa.
Asa ca în imaginea de mai jos:


Image result for taifun imagini..
În urmatoare secunde acesta îsi mareste volumul si circumferinţa,astfel încât se tripleaza faţă de ceea ce vazusem prima oara.
Asa ca in imaginea de mai jos:

                                           Image result for taifun imagini..

Dragii mei,era înspăimântator ceea ce vedeam!
Dar ce putem face? Unde sa ne ascundem? Nicăieri! Nu avem unde fugi de la Faţa Lui Dumnezeu.
Asa precum citim si intr-un Psalm al lui DAVID:
  • Un psalm al lui David
  • 1 Doamne, Tu mă cercetezi* de aproape şi mă cunoşti,
  • * Ps 17:3Ier 12:3;
  • 2 ştii* când stau jos şi când mă scol şi de departe îmi pătrunzi** gândul.
  • * 2 Imp 19:27** Mat 9:4Ioan 2:24Ioan 2:25;
  • 3 Ştii* când umblu şi când mă culc şi cunoşti toate căile mele.
  • * Iov 31:4;
  • 4 Căci nu-mi ajunge cuvântul pe limbă, şi Tu*, Doamne, îl şi cunoşti în totul.
  • * Evr 4:13;
  • 5 Tu mă înconjuri pe dinapoi şi pe dinainte şi-Ţi pui mâna peste mine.
  • 6 O ştiinţă* atât de minunată este mai presus de puterile mele: este prea înaltă, ca s-o pot prinde.
  • * Iov 42:3Ps 40:5Ps 131:1;
  • 7 Unde* mă voi duce departe de Duhul Tău şi unde voi fugi departe de Faţa Ta?
  • * Ier 23:24Iona 1:3;
  • 8 Dacă* mă voi sui în cer, Tu eşti acolo; dacă** mă voi culca în Locuinţa morţilor, iată-Te şi acolo.
  • * Amos 9:2-4** Iov 26:6Prov 15:11;
  • 9 Dacă voi lua aripile zorilor şi mă voi duce să locuiesc la marginea mării,
  • 10 şi acolo mâna Ta mă va călăuzi şi dreapta Ta mă va apuca.
  • 11 Dacă voi zice: „Cel puţin întunericul mă va acoperi, şi se va face noapte lumina dimprejurul meu!”
  • 12 iată că nici chiar întunericul* nu este întunecos pentru Tine, ci noaptea străluceşte ca ziua şi întunericul, ca lumina.
  • * Iov 26:6Iov 34:22Dan 2:22Evr 4:13;
  • 13 Tu mi-ai întocmit rărunchii, Tu m-ai ţesut în pântecele mamei mele:
  • 14 Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!
  • 15 Trupul* meu nu era ascuns de Tine când am fost făcut într-un loc tainic, ţesut în chip ciudat, ca în adâncimile pământului.
  • * Iov 10:8Iov 10:9Ecl 11:5;
  • 16 Când nu eram decât un plod fără chip, ochii Tăi mă vedeau şi în cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau rânduite, mai înainte de a fi fost vreuna din ele.
  • 17 Cât* de nepătrunse mi se par gândurile Tale, Dumnezeule, şi cât de mare este numărul lor!
  • * Ps 40:5;
  • 18 Dacă le număr, sunt mai multe decât boabele de nisip. Când mă trezesc, sunt tot cu Tine.
  • 19 O, Dumnezeule, de ai ucide* pe cel rău! Depărtaţi-vă** de la mine, oameni setoşi de sânge!
  • * Isa 14:4** Ps 119:115;
  • 20 Ei vorbesc* despre Tine în chip nelegiuit, Îţi iau Numele ca să mintă, ei, vrăjmaşii Tăi!
  • * Iuda 1:15;
  • 21 * nu urăsc eu, Doamne, pe cei ce Te urăsc şi să nu-mi fie scârbă de cei ce se ridică împotriva Ta?
  • * 2 Cron 19:2Ps 119:158;
  • 22 Da, îi urăsc cu o ură desăvârşită; îi privesc ca pe vrăjmaşi ai mei.
  • 23 Cercetează-mă*, Dumnezeule, şi cunoaşte-mi inima! Încearcă-mă şi cunoaşte-mi gândurile!
  • * Iov 31:6Ps 26:2;
  • 24 Vezi dacă sunt pe o cale rea şi du-mă* pe calea veşniciei!
  • * Ps 5:8Ps 143:10;
 Psalmii, capitolul 139

24 de comentarii:

  1. E valea Tornadelor -culoarul din mijlocul Americii unde se intimpla astfel de fenomene,din Texas pina in Ilinois-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Acestea nusunt citate din biblia ortodoxa ci cea penticostala j g

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Biblia este aceeași. Unii au acceptat unele carti altele nu.
      In esența, Cuvântul Domnului este același.
      Ne place noua sa ne etichetam ortodocși , catolici, penticostali, baptiști, adventiști si, culmea, toți se cred Adevărații păstrători ai credinței.
      In practica, ne uram cu toții de moarte, vezi plăcerea de a bârfi si pasiunea pentru stiri si mesaje despre cutremure, catastrofe, războaie.
      Dar noi toți suntem cu iubirea in gura de dimineața pana seara. In suflet însă, nu e niciun strop de iubire.
      Oare cand Toți vom fi Una, așa cum scrie in Biblie?

      Ștergere
    2. Tu esti unul in toti,schimba-te pe tine si vei schimba lumea intreaga.

      Ștergere
    3. Trebuie sa ne intoarcem inapoi la creatie,sa mergem catre noul pamant,pamantul rascumparat de Dumnezeu insusi..Si nu vor locui decat cei ce si-au albit,si curatat haina in sangele Mielului.

      Ștergere
    4. Toti suntem niste pacatosi...sa nu comparam alte religii cu cea ortodoxa nu au ce cauta in acelasi tipar..nu putem sa.i unim pe toti..decat sa revina la religia adevarata ..adica la botezul ortodox...nu le amestecam ..acolo e necuratul..sanatate!

      Ștergere
    5. De unde o scoti si pe asta?

      Ștergere
    6. 13:40 n-ai inteles nimic din mesajul meu.
      Îți place să crezi că ortodoxia e fruncea, restul sunt niște rătăciți.
      Îți place mult porecla de ortodox si îți place că faci parte din această tabără.
      Dacă ai fi iesit prin lume, dacă ai fi citit cuvântul sfintei scripturi si ai fi urmat îndemnul lui Hristos, ai fi inteles că toți cei care cred în El sunt crestini, indiferent de poreclă si tabăra din care fac parte.
      Vezi, din pricina unor oameni care gândesc ca tine sunt războaie. Uita-te în jur si vei vedea că principala cauză a unui război este apartenența la o religie. Musulmanii îi ucid pe crestini. Oare nu sunt tot oameni, creeati de același Dumnezeu?
      Ăstia sunt oamenii. Au in ei o doză uriașă de ură față de toți cei care nu sunt la fel ca ei, față de cei care nu li se supun.
      Unde este iubirea de aproapele în această ecuație?
      Religiile, nimic altceva decat niste instituții de inrobire si indobitocire a oamenilor, sunt conduse de niște oameni cu ambiții de mărire si castig material ușor si facil. Afacerea cu Dumnezeu le merge bine, iar cine vrea să le fure ideea sunt aspru anatemizati si caterisiti, iar masa de manevră indobitocita reacționează cu jigniri la comandă.
      Unde este iubirea față de Dumnezeu în această ecuație?
      E doar o utopie!
      Succes la măcel! Cine nu e ortodox este împotriva noastră si mertita să moară ca un câine!
      Oare ortodocșii stau la tronul de judecată al lui Dumnezeu si au ei oare dreptul să -i judece pe alții? Măi să fie!
      Credința este un efort personal de apropiere de Dumnezeu, un exercițiu de iubire a aproapelui, o permanentă legătură cu învățăturile lui Hristos si aplicarea lor în viața reală.
      Altfel nu ne deosebim cu nimic față de fariseii care l-au ucis pe cruce pe Hristos.

      Ștergere
    7. 8:24Adevarata Biblie e cea Ortodoxa.Cine se indoieste sa se informeze sau sa participe de Sf.Pasti sa vada ca lumina la Ierusalim nu coboara la nici o religie decat la Patriarhul Ortodox si asta de sute de ani.Unii insa din mandrie forteaza alte adevaruri dupa capul lor.La Judecata vor vedea ca s-au inselat.Unirea nu e acceptata de Dumnezeu decat ca ortodcsi.Ecumenismul este "erezia ereziilor"(pr. Arsenie Boca)

      Ștergere
    8. Voi chiar credeti ca doar ortodoxii se mantuie? Ca doar ortodoxii sunt placuti Domnului? Pe bune? Voi va auziti? Voi va sesizati vanitatea din vorbele dumneavoastra? (si apropo, vanitatea este pacatul preferat al diavolului). Anonim27 septembrie 2017, 08:24 spunea corect, toti suntem cu iubirea in gura si cu ura in suflet. Majoritatea ortodoxilor arunca cu blesteme iar la sfarsit pun asa un " cu dragoste cutarica". Pai ce-i asta? Asta inseamna credinta? Asta presupune ortodoxia? Inseamna ca ati inteles totul gresit domnilor ortodoxi. Si nu, nu sunt penticostal. Sunt botezat ortodox. Dar nu cred ca doar ortodoxia este calea, cum poate foarte bine oricare sa fie calea. Si eu mai cred ca pentru fiecare poate fi diferita calea. Asa ca nu va mai erijati in intelepti atata timp cat nu cunoasteti mai nimic, doar presupuneti ca stiti. E diferenta.

      Ștergere
    9. In afara de religia ortodoxa restul se numesc secte..

      Ștergere
    10. Pentru anonim 08:51. Si catolicii ce sunt? Tot o secta? Caci ati spus "In afara de religia ortodoxa restul se numesc secte..". Deci si catolicii sunt o secta. Afirmatia d-voastra este vadit tendetioasa, insa definitia sectei conform dex-ului este urmatoarea "Comunitate religioasă desprinsă dintr-o religie mare (creștinism, islam, budism etc.), în vederea practicării unui cult independent, bazat pe o doctrină proprie". Conform logicii d-voastra si catolicii sunt o secta, care conform dex-ului rezulta ca s-au desprins de undeva dintr-o religie mare. De unde stimate domn atotstiutor?

      Ștergere
    11. De ce continuați sa va porecliți daca va numiți creștini, frați ai lui Hristos si fii ai Tatălui Ceresc?
      Se confirma faptul ca religia este cauza războaielor. Altfel n-ar exista atâta încrâncenare din partea drepților sa-i jignească pe cei care nu sunt drepți, din punctul lor de vedere, nu si din judecata lui Dumnezeu .

      Ștergere
  3. http://spirituletern.blogspot.ro/

    Lectie explicativa de spiritualitate

    RăspundețiȘtergere
  4. 27septembrie8:24 vom fii toti una cind toti se vor intoarce la Adevarata Credinta si vor iubi pe Maica Domnului Sf.Cruce si Sfintii Parinti ai Bisericii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea IISUS VA VENII A II oara pt a Reintregii BISERICA LUI.Dar,DAR MARE ATENTIIE CA UNIREA SA FACUT MISELESTE CA INAINTE DE A 2 venire precum farisei sau adunat inainte de Sabat sal Inlature(omoare).Astazi UNIREA( ecumenism)este facut sub biserica Catolica.si papa sa se reclame Pacitorul Lumii.( Antihristul).Totii il vor venera.si Tot el va prijnui Ceii Ramasii Adeptii lui DUMNEZEU.

      Ștergere
    2. 9:51Asa este!Acesta e Marele Adevar restul,erezii.Doamne ajuta!

      Ștergere
  5. A mai venit o "tornada" peste noi.Sa vedem pe unde scoatem camasa.Dl Presedinte a anuntat ca urmeaza achizitionarea a nu stiu cate avioane de buf-buf,armamente de buf-buf,jucarii de buf-buf,in valoare de sute de milioane de dolari(euro?).Sigur ca $ ptr buf-buf vor fi colectati de la populatie(cocosata de cate n-i se pun in spate, ingenunchiata de atatea nedreptati).
    Si nici macar nu e buf-buful nostru,E buf-buful ALTORA
    D-LE presedinte era mai uman sa investiti in sistemul educational si sistemul de sanatate al poporului roman.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim28 septembrie 2017, 02:32, daca se isca un razboi , tara nu are cu ce se apara. Nu mai face pe interesantul cu educatia si sanatatea ta. Asta e treaba guvernului ca asa a promis tatuca dragnea. Buf-buf e doar in capul tau!

      Ștergere
    2. 11:58 ce semeni-aia culegi!

      Ștergere
    3. Veste proasta. Guvernul nu are cei 2%din PIB. Așa ca nu avem cu ce achiziționa nimic, deci nu ne ținem de promisiune. L-au lăsat pe președinte de fraier in fata aliaților, fara sa se gândească o secunda la noi, poporul, cei care suferă de pe urma proastei administrări a bugetului!

      Ștergere
  6. Buna ziua,
    urmaresc blogul de foarte mult timp, dar unii utilizatori au alte opinii spirituale, incompatibile cu crestinismul.

    http://spirituletern.blogspot.ro/
    mi se pare o chestie pagana, eretica, oculta si cel mai temeinic motiv fara rost. Rugaciunea cu lacrimi de pocainta si smerenie, plangerea pacatelor fac cele mai mari miracole. Hristos nu a cerut la ora X sa invoci zei, portaluri energetice, atingerea palmelor, semne gen Reiki, trezirea sarpelui Kundalini...
    ORTODOXIA vorbeste despre Dumnezeul cel VIU, nu despre trezirea energiilor, zei, semne si ritualuri.
    A vindecat Arsenie Boca, Sf. NECTARIE sau SF. EFREM cu simboluri reiki ? sau Hipnoze despre vieti anterioare ?
    Dumnezeul cel VIU nu cere simboluri ... cere DOAR lacrimi de pocainta, dragostea de EL si iubirea aproapelui. Atatea studii, atingerea palmelor, simboluri desenate in aer, deschiderea portalurilor de energie... mi se par aberante. Dar pt adepti..ei sunt maestri. Maestrii de genul asta au diplome, grade si vindecari "miraculoase" pe bani !?
    Diplome de HAR ? Diplome de parapshilogi ? MINCIUNI.
    Cauati-L pe DUMNEZEUL CEL VIU . NU energii "miraculoase"
    E un sfat doar. Eu nu doresc lamuriri. Lamuriti-va voi, mari maestri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,
    urmaresc blogul de foarte mult timp, dar unii utilizatori au alte opinii spirituale, incompatibile cu crestinismul.

    http://spirituletern.blogspot.ro/
    mi se pare o chestie pagana, eretica, oculta si cel mai temeinic motiv fara rost. Rugaciunea cu lacrimi de pocainta si smerenie, plangerea pacatelor fac cele mai mari miracole. Hristos nu a cerut la ora X sa invoci zei, portaluri energetice, atingerea palmelor, semne gen Reiki, trezirea sarpelui Kundalini...
    ORTODOXIA vorbeste despre Dumnezeul cel VIU, nu despre trezirea energiilor, zei, semne si ritualuri.
    A vindecat Arsenie Boca, Sf. NECTARIE sau SF. EFREM cu simboluri reiki ? sau Hipnoze despre vieti anterioare ?
    Dumnezeul cel VIU nu cere simboluri ... cere DOAR lacrimi de pocainta, dragostea de EL si iubirea aproapelui. Atatea studii, atingerea palmelor, simboluri desenate in aer, deschiderea portalurilor de energie... mi se par aberante. Dar pt adepti..ei sunt maestri. Maestrii de genul asta au diplome, grade si vindecari "miraculoase" pe bani !?
    Diplome de HAR ? Diplome de parapshilogi ? MINCIUNI.
    Cauati-L pe DUMNEZEUL CEL VIU . NU energii "miraculoase"
    E un sfat doar. Eu nu doresc lamuriri. Lamuriti-va voi, mari maestri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim28 septembrie 2017, 11:42

    Cautati-L pe DUMNEZEUL CEL VIU . NU energii "miraculoase"

    RăspundețiȘtergere