marți, 26 septembrie 2017

SFANTA TREIME , SI TREI SEMNE ÎN DREAPTA MANTUITORULUI IISUS HRISTOS !



                                      Image result for sfanta treime.

                             Noapte de 22 -23 Septembrie 2017,ora 2,10 !

                                         Dragii mei,

La aceasta ora,am iesit in curte ca sa verific daca este inchisa poarta.
Instinctiv ridic ochii catre Cerul senin de noapte,si vad fratilor ,TRONUL PREA SFINTEI TREIMI chiar deasupra mea,foarte aproape de Pămant.

                   Image result for sfanta treime.
Iar mai jos de Mâna dreapta a Mantuitorului nostru IISUS HRISTOS,au apărut cât am clipi din ochi,Trei Sfere de Lumină aurie extrem de stralucitor.


Related imageRelated image
Related image
Related image..
Fireste,toate aceste sfere ca din Soare rupte,erau una sub alta si  lipite una de cealaltă, (suprapuse).
Eu nu am gasit ceva ,care sa fie intru totul precum am vazut.
Dar m-as bucura enorm ,daca m-am facut inteleasa din cuvinte.
Dragii mei, eu cred ca aceste Sfere de la Dreapta LUI IISUS HRISTOS, din dreapta Tronului Prea Sfintei Treimi, sunt un Semn Divin ce urmeaza a se implini după acele trei "puncte".
Poate fi vorba de 3 zile, 3luni,trei ani,etc.
Aceasta este părerea mea.
Voi ce părere aveti dragilor? Cum am putea tâlcui ceea ce mi s-a arătat?
Astept cu drag si cu mult interes,si părerile voastre.

                                  Cu dragoste,Maria.

Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...








                                        Cu dragoste,Maria.
                       .
.

25 de comentarii:

  1. Cea mai in tema sa deslusesti esti chiar tu Maria.Ceilalti care nu au vazut este f greu sa priveasca prin ochi tai.

    RăspundețiȘtergere
  2. 3 sori ?...(doi sunt deja, sa apara al treilea?...parca imi e rusine ce am scris).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta cred ca e vorba de 3 sori in afara de soarele SOARE.

      Ștergere
  3. La multi ani,Maria noastra,iti dorim sanatate si fericire deplina,Domnul nostru IIsus sa te binecuvanteze si sa te protejeze mereu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria tot ce se poate este sa fi ceva peste trei ani etc. Cred ca aveti dreptate cu drag doamna Maria si Bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze si pe noi pe toti fii sai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa incercam cu 3 zile .....adica marti ,miercuri ,joi----JOIA NEAGRA ---joia in care se va prabusi finanta mondiala (vezi Dragunov).

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani si sa primiți mesaje pozitive ca de catastrofe si morti ne-am saturat!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani, Maria!!! Multe bucurii si impliniri alaturi de cei dragi!!! Dumnezeu sa te ocroteasca intotdeauna si sa iti dea multa putere in munca minunata pe care o faci aici pe blog!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. O fi semnul acela,trei zile fara lumină,cam asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da este legat de venirea lui Hristos care este foarte aproape cifra 3 transmite un semnal dar nu va spun despre ce este vorba...e legat de venirea lui atât pot sa va spun.Venirea sa este aproape pentru răpirea bisericii.

    RăspundețiȘtergere
  10. https://www.youtube.com/watch?v=yKsBPkuBZo4
    Interesant de vazut.Fiecare e liber sa creada ce vrea.

    RăspundețiȘtergere
  11. 3 sfere simbolizeaza sfanta Treime!

    RăspundețiȘtergere
  12. deci D-NA MARIA ESTE ZODIA BALANTA-?La multi ani!-

    RăspundețiȘtergere
  13. LA MULTI ANI! SANATATE, MULTA PACE SI LUMINA. MT

    RăspundețiȘtergere
  14. Poate descopera Nasa vreo stea cu trei sfere sau trei suflete divine ce urmeaza a se intrupa sau trei zile insorite, o fi ceva de bine ca de rau nu cred

    RăspundețiȘtergere

  15. LA MULTI ANI!

    SFANTA TREIME SI MAICA DOMNULUI,SA VA OCROTEASCA ALATURI DE FAMILIA FRUMOASA.

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani binecuvantati! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani cu sanatate,bucurii si mult suces la lansarea noilor carti!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani cu sanatate,bucurii si mult suces la lansarea noilor carti!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani fericiti!
    Mai bine mai tarziu decat...

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani! Referitor la semne poate insemna ca mai exista trei ceruri cu trei sori. Pana la urma doar D-zeu stie ce se afla in univers.

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani !si multa sanatate.Doamne ajuta, numai bine si bunul Dumnezeu sa intoarca toata omenirea la bunatate si credinta.

    RăspundețiȘtergere