luni, 4 septembrie 2017

IISUS HRISTOS PLÂNGEA DE BUCURIE, CÂND STĂTEAM CU EL FAŢĂ ÎN FAŢĂ !


   
                                   Image result for IISUS         .

                             4 Septembrie 2017,ora 3,23 zori de zi ! 

                                                               Dragii mei,

În aceasta dimineata în zori de zi, ma trezeste o Lumina alba si stralucitoare foarte, si vad dragilor stand eu cu ochii închisi, vad intr-un nor stralucitor si auriu ,pe ÎNSUSI IISUS HRISTOS  în crane si oase. Chipul Lui IISUS era roziu ,din carne si oase peste care se asezase o Lumina aurie de Soare.
IISUS HRISTOS ma priveste zâmbitor,iar eu râman uimita deoarece, Îl vedeam atat de aproape de mine.
Îi spun cu puterea gandului cât de mult ÎL iubesc,ÎL rog ca sa ma invredniceasca pe mine roaba SA,ca sa fiu vrednica de IMAGINEA SA,asa cum Singur mi- a grait intr-unalt MESAJ DIVIN.
Iata:

IISUS HRISTOS IMI SPUNE : IMAGINEA MEA , TU ESTI

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../iisus-imi-spune-imaginea-mea-tu-...

Translate this page
May 5, 2016 - Şi în acest moment dragii mei, fără ca să deschid gura mea, ,aud glasul sufletului meu, care strigă pur şi simplu aşa : ... ”Tu ești Imaginea Mea!

Văd pe chipul MANTUITORULUI nostru drag si prea scump sufletului nostru,vad cum Îi se prelinge o lacrima.
Si chiar daca această lacrimă Îi cădea pe obrazul drept, Chipul LUI IISUS exprima bucurie şi dragoste divina.
Ma privea de la doar un metru distanta,ma privea drept in ochi, si-L vedeam fericit si bucuros foarte.
Iar eu, nu mai aveam cuvinte,nu mai aveam nici macar alte ganduri ,decat un singur gand: IISUS HRISTOS era chiar in faţa mea, si-L vedeam ca era bucuros si fericit si-mi doream sa nu se mai termine aceasta traire.
 Stiam in acea clipă ,de ce era bucuros si fericit; pentru că eu am incercat si incerc in fiecare clipă ,ca sa nu ies dintr- al Său Cuvant, si cu toata fiinta mea,incerc sa fac cunoscut Semenilor mei,toate câte imi ingaduie a vedea si-a auzi.
Ma simteam ca atunci când primim o sarcina de indeplinit, iar noi ne-o îndeplinm cu dragoste si cu bucurie imensa,iar cand suntem intrebati cum ne-am realizat indatoririle, fara teama sa putem privi in ochii STAPANULUI si sa spunem fara cuvinte, ca abia asteptam alte PORUNCI, spre a le duce cu dragoste la implinire.
Prieteni dragi,în timp ce priveam la IISUS HRISTOS,imi spuneam in gand :DOAMNE,dar ochii Tai chiar se misca si curg lacrimi din ei.
Iar MÂNTUITORUL, ca sa ma conving eu de toate cate vad,incepe a clipi de mai multe ori din ochiul drept care lacrima, iar CHIPUL Său stralucea ca SOARELE si era plin de fericire.
Dragii mei,ce minunt ar fi ca noi toti crestinii adevarati,sa implinim din dragoste Poruncile LUI DUMNEZEU,iar cand IISUS HRISTOS va veni  ca sa ne judece in ROMANIA SA, in ROMANIA NOULUI SĂU IERUSALIM, sa putem fi cu totii bucurosi si fericiti, si fara teama sa-L putem privi in ochi pe MANTUITORUL nostru drag si scump, si sa-I spunem asa:
"Doamne IISUSE HRISTOASE,Te implor milostiv fii mie păcătosul (a);Te-am iubit si Te iubesc in fiecare clipă a vietii mele. Porunceste-mi Te rog ,toate câte voiesti ca eu sa le împlinesc, iar eu cu dragoste,cu iubire si cu toata fiinta mea le voi împlini !"
Aa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,Amin!
                    Si tot cu dragoste,Maria.



Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            


CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...






                   Cu dragoste,Maria.
           

11 comentarii:

  1. iisus-s-a-nascut-in-dacia-teorie-controversata-lansata-la-congresul-de-dacologie-din-acest-an

    RăspundețiȘtergere
  2. Iisus a fost un Exemplu pt noi,Si noi sa fim exempli pt alti(parintii pt copii,frate pt frate sot pt sotie,OM PT OM.
    IISUS A UNIT CELE 3 IN 1.
    GANDUL,CUVANTUL SI FAPTA= RABDARE,COMPASIUNE,IUBIREE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iisus a fost un Exemplu pt noi,Si noi sa fim exempli pt alti(parintii pt copii,frate pt frate sot pt sotie,OM PT OM.
    IISUS A UNIT CELE 3 IN 1.
    GANDUL,CUVANTUL SI FAPTA= RABDARE,COMPASIUNE,IUBIREE=IERTARE.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Prea Bunului si Indelung Rabdatorului Dumnezeului nostru Iisus Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria aceste vedenii ale dv. Mau facut fericita si plang si eu o data cu dv. Poate Domnul Nostru Iisus Hristos se va mai indura de noi sio fave pentru dv. si pentru ati oameni cu frics si credinta s-a nu intoarca fata de la noi cu mult drag si ma bucur tare mult penyru dv. doamna Maria va doresc numai bine si va imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. 23.36

    Uite aici patericul :

    http://www.crestinortodox.ro/carti-ortodoxe/pateric-romanesc/

    http://www.pateric.ro/

    http://www.pateric.ro/category/patericul-egiptean/

    RăspundețiȘtergere
  7. a-ti citit careva patericul? scuzati mesajul de mai sus ca am scris gresit.

    RăspundețiȘtergere
  8. 21.31

    Ai link-urile mai sus, insa nu poti sa-l citesti ca pe o poezie . Citeste cate ceva din el , este o colecție de învățături și de experiențe duhovnicești.
    Etimologic, “Pateric” vine de la “patir”, care în limba greacă înseamnă “tată”; așadar, putem spune: “Învățături ale părinților duhovnicești”, sau: “Învățături ale bătrânilor”. “Cartea bătrânilor”, astfel se mai numește Patericul.

    În limba greacă, cuvântul “călugăr” este format din cuvântul “gheron”, care se traduce prin “bătrân”, și cuvântul “calos”, care înseamnă “bun” sau “frumos”. “Calos-gheron” ar însemna “bătrân bun”, dacă e să dăm un înțeles aparte cuvântului călugăr.

    Deși există un Pateric al Lavrei Pecerska, un Pateric atonit, un Pateric din Sinai și altele, niciunul nu este de valoarea Patericului egiptean.
    Când vorbim acum despre “Ce învățăm din Pateric”, ne gândim la un Pateric anume, la un Pateric care e numit, în general (acuma, dupa ce mai sunt atâtea paterice): Patericul egiptean; deci Patericul “clasic”, Patericul care a existat înainte de a fi alte Paterice.

    Învățături pătrunse de limpezimea pe care doar singurătatea și aparenta lipsă a timpului o dau, fragmente de viață monahală, esențe lente ale fiecărei zi trăite în prezența lui Dumnezeu – tot atâtea argumente pentru care Patericele se adresează și acum cu forța uimitoare a celor care au văzut alte lumi.
    Actualitatea lor ține de Inactualul prezent în fiecare vorbă adresată omului și lui Dumnezeu deopotrivă.

    RăspundețiȘtergere