sâmbătă, 3 februarie 2024

CUM SĂRUTĂM SFINTELE ICOANE? PRUNCUTUL IISUS HRISTOS PLANGE !

 

                                                      2 Februarie 2024, ora 22,34 !

                                                             Dragii mei, 

În aceasta seara, in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care graieste asa:

                                      "Sărutăm Sfanta Icoană, în mod haotic!"

Moment in care, vad de parca as mai fi avut inca un ochi la ceafa,vad un interior de Sfanta Biserica si Iconostasul cu Sfanta Icoana a Maicii Lui Dumnezeu cu Pruncutul Iisus in brate.

Vad o femeie care se apropie de Iconostas, pentru a saruta Sfanta Icoana cu Maica Domnului si cu Pruncutul Iisus in bratele Sale.

Femeia saruta Sfanta Icoana in partea dreapta jos, dar pe Pruncutul Iisus nu-l saruta deloc, si trece mai departe.

Dar, Pruncutul Iisus Hristos s-a intristat foarte tare ca pe El nu-L sarutase , prinde viata in Sfanta Icoana ,in bratele Maicii Sale, deschide ochisorii acolo in Sfanta Icoana, intoarce capsorul si iese cu obrajorii inafara Sfintei Icoane,ca poate L-o vedea si pe El acea femeie si-L va saruta si pe El.

Dar femeia si-a vazut de treaba mai departe si nu L-a sarutat si pe Pruncutul Iisus.

Pruncutul Iisus Hristos a intrat din  nou in Sfanta Icoana, in bratele Macii Sale rămânând viu, nu ca o pictura.

Are păruțul castaniu inchis, ondulat si lunguț până la umerii micuți si fragezi, obrăjorii rozii, buzițele rosii si ochisorii albastri de culoarea Cerului senin.

Chipul Său stralucea din nou in Sfanta Icoana, precum straluceste Soarele pe Cer.

Dar ceva trist se intampla.

Din ochisorul Său stâng, curge o lacrima si rămâne pe al Său obrăjor.

Aceasta lacrimă stralucea foarte tare, precum Soarele de pe Cer.

Si iarasi glasul spune:

                 "Sărutăm Sfanta Icoană, în mod haotic!"

Iar in aceast clipa, o Forta nevazuta ma duce in fata Sfintei Icoane, si-mi spune ca sa o sarut si eu.

Fac semnul Sfintei Cruci si ma aplec ca sa sarut mai intai Mâna Maicii Domnului .

Dar Maicuta Domnului, imi intinde mai intâi piciorusele sfinte al Pruncutului Iisus.

Erau vii piciorusele sfinte,la fel si Maicuta Domnului .

Le sărut cu iubire infinită,apoi, sărut cu aceeasi iubire infinită si Mâna prea sfântă a Măicutei.

.
Si iata dragii mei, cum Maicuta Domnului  ne-a arătat cum este corect si frumos ca să sărutam O Sfanta Icoana.
Adeseori dragii mei,vad si eu din strana, cum credinciosii ajung la Iconostas si, ori nu saruta deloc Sfanta Icoana , ori se ating doar cu varful nasului si a bărbiei sau cu degetele de la mâini se ating de Sfanta Icoana.
Sau mai e ceva care nu este deloc placut,dragilor.
Vin o parte din credincioase cu ruj pe buze si lasa rujul pe Sfanta Icoana.
E un mare păcat.
Dragii mei, sa avem mare grija când intram in Sfanta Biserica,ca sa fim imbracati decent si chiar să sărutăm Sfintele Icoane ,dar niciodata pe chipul Sfantului.
Sa fim buni dragilor, sa fim milostivi si iubitori,sa nu ne pierdem Credinta nicodata si nu in ultimul rând,sa multumim Domnului si Maicutei Domnului pentru toate Darurile din viata noastra, si mai ales, pentru Darul cel mai de nepretuit,Viata!
Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Eu am citiți undeva că la icoana se sărută picioarele sau cel mult mana

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi cer iertare,mă regăsesc în acest mesaj,Doamne adevărat că am fost bonlava și având bube la gura,nu am sărutat Sfintele Icoane,să nu le fie greata să sărute cei care vin după mine,să își facă păcate că sau îmbolnăvit de la mine,că am lăsat microbi pe Sfintele Icoane.Multi le este frica sa ia Sfânta Împărtășanie cu aceeași linguriță,suntem foarte slabi în credință,multi comentează de ce vin la biserica cei bonlavi sau cei care tușesc,fiind ei chiar și preoți bonlavi.
    Sfânta Treime și Maica Domnului,iertații pe toți cei care cred că se îmbolnăvesc in biserica că sărută Sfintele Icoane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dacă ai un sistem imunitar ceva mai slăbit, te îmbolnăvești,

      Ștergere