vineri, 16 februarie 2024

VOIA DOMNULUI SE VA IMPLINI,MARIA !

              


                               

                                                   Dragii mei, 


Astazi  după amiaza dragilor, in timp ce scriam aici la calculator,
aud un glas care ,spune ceva uimitor.
Stiu că multi dintre voi ,vă veti grăbi să mă judecati si sa aruncati cu piatra. 
Dar eu nu fac decât să scriu ,ceea ce DUHUL CEL PREA SFÂNT imi graieste.
Iata ce spunea glasul:
                        ”Maria, prin ceea ce faci tu, esti de neînlocuit!
                     Esti de neinlocuit Maria!
                Iar Voia Domnului se va împlini,Maria !”
Dragii mei,sunt atât de fericită pentru că acolo Sus,DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sunt multumiti de felul cum eu incerc sa fac numai VOIA Sa! 
Căci eu nu fac voia mea! Ci fac VOIA  DUHULUI CELUI  PREA SFÂNT.
Mai bine vă abtineti dragilor,de la a critica si -a arunca cu piatra,ca sa nu va atrageti voua si alte păcate,cum ar fi :HULA impotriva DUHULUI SFANT,care nu vi se va ierta vouă, nici in viata aceasta si nici in cea viitoare. 
Eu le primesc pe toate, dar mi-i milă de sufletul vostru,al celor care va grabiti sa judecati pe Aproapele vostru. 
Să nu o luati ca o laudă de sine, căci nu este deloc așa!
Eu am scris si scriu aici,numai ADEVARUL Lui DUMNEZEU! 
Eu nu impun nimănui nimic! Ci fiecare crede ce vrea si in ce vrea,după CREDINȚA  sa si după Iubirea față de Prea Sfanta Treime si Maicuta Domnului cu Sfintii Sai si fata Aproapele.
                                           Cu dragoste,Maria. 

3 comentarii:

  1. sunt ANONIM 5- FACA-SE VOIA DOMNULUI sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria vor arunca cu pietre oameni care nu-l au pe Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏
    Cunosc oameni care pur și simplu nu ia învățat nimeni despre Dumnezeu, mare păcat,mă bucur că am avut mentori care m-au învățat credința,bunul simț,o viață trăită cu multe greutăți de mic copil.
    Am trecut prin toate bune și rele,dar numai cu rugăciune și credința în Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏
    Nimic fără Dumnezeu 🙏
    Va pup și vă îmbrățișez cu mult drag doamna Maria 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu să vă binecuvinteze d-na Maria și să ne scrieți mereu cele primite de sus. Sunteți suflet ales de duhul sfânt. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere