miercuri, 28 februarie 2024

SA TRAIM DUPĂ VOIA LUI DUMNEZEU !



                      
                                  Dragii mei,
Tot in aceasta dimineata, ma trezeste un glas care spune asa:

               "Sa traim după Voia Lui Dumnezeu ! 

Clipă în care, am in faţa ochilor inchisi,un grup de Soldati înspre Sud,Soldati cu degetul pe tragaci.
Si aud din nou un glas,care adauga:

                 În loc de Jocurile militare,INALTAREA  DOMNULUI !"


Dragii mei, stim cu totii ca soldatii (armata) fac tot felul de exercitii militare.
Si iata ce frumos ne spune aici:

 În loc de Jocurile militare,INALTAREA  DOMNULUI !"
În loc sa inaltam rachete,avioane,bombe atomice,mai bine sa -L inaltam pe Domnul si Mantuitorul nostru Iisus Hristos ,dragilor.
Sa dam DOMNULUI ce este al DOMNULUI !Adica,Rugaciunea cu multumiri infinite,pentru faptul ca ne-am nascut,am crescut si suntem oameni cu familie si nepotei.
Sa inaltam Rugaciuni pentru iertarea pacatelor, pentru mantuire,pentru intarirea in Credinta si nu in ultimul rand,pentru multumire.
In loc de ARME fratilor,sa inaltam Rugaciuni de iubire,de Credinta ,de Dragoste infinita MANTUITORULUI HRISTOS si MAICII PREA CURATEI FECIOARE MARIA ,Carora Li se cuvine,toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
                            Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Echipa castigatoare nu se schimba !
    Pe România tv se face Cântarea Romaniei oda premierului iubit. Nu am putut urmari decat cateva fragmente, individul (premierul) imi provoaca vomă. Este un personaj neserios in preajma lui duci instinctual mana la buzunar verificandu-ti portmoneul, acelasi individ care nu crestea taxele si impozitele si care scotea pacanelele din orase. Taxele si impozitele au fost crescute iar pacanelele ca in statele esuate si distruse sunt la orice colt de strada distrugand tineri si familii intregi. Deci o pierdere de timp a ii asculta elucubratiile premierului. Sa nu uitam si apucaturile dictatoriale prin care a folosit statul corupt ca sa-l sape pe cel care a refuzat sa-i dea certificat de revolutionar. Dar asta-i romania un stat esuat din care fugi mancand pamantul ca sa nu fii lichidat. Sa felicitam rezultatele aliantei si a premierului adica Romania cea mai mare inflație din UE cea mai saraca tara cu cel mai mare numar de migranti adica distrusii UE dar cum echipa castigatoare nu se schimba sper ca sa nu ii schimbati.

    RăspundețiȘtergere
  2. John Leary. 7 Februarie 2024
    Iisus a spus: "Poporul Meu, vă iubesc atât de mult pe toți, mai ales pe credincioșii care Mă primesc la Liturghia zilnică. De fiecare dată când Mă primiți, este ca o nouă experiență a iubirii Mele. Să fiți cu Mine în inima și în sufletul vostru, este o bucurie și vă dau harul Meu pentru a vă îndeplini misiunile. Le-am explicat apostolilor Mei în Evanghelia de astăzi că orice hrană este curată, dar ceea ce iese de pe buzele și din inima voastră este ceea ce vă poate spurca. Fiți atenți în vorbirea voastră să nu înjurați și să nu-i bârfiți pe alții. Scoateți-vă din minte orice gânduri rele și concentrați-vă asupra lucrurilor bune și săvârșiți fapte bune pentru aproapele vostru. Iubiți-Mă și iubiți pe toată lumea așa cum o fac Eu".

    Iisus a spus: "Poporul Meu, voi aveți multe religii diferite, dar totul se reduce la cei care cred în Mine și la cei care nu cred. Ați observat că mesajele mai recente se referă la persecuția Creștinilor sau a credincioșilor în Dumnezeu. V-am spus că oamenii lumii unice se închină lui Satana și de aceea îi urăsc pe credincioșii Mei. Acești oameni răi își centrează viața în jurul închinării la Satana, dar credincioșii Mei își centrează viața în jurul Meu, iar voi vă închinați doar Mie. Veți vedea o creștere treptată a persecuției împotriva credincioșilor Mei. Aceasta va deveni atât de gravă, încât viețile voastre vor fi în pericol. Când credincioșii Mei vor refuza injecțiile Covid și semnul fiarei, va fi dificil să trăiți într-o societate deschisă fără bani, pentru că vă vor anula conturile în dolari digitali. Înainte ca Antihristul să se declare stăpânul lumii, îi voi chema pe credincioșii Mei în siguranța refugiilor Mele, unde veți fi protejați de îngerii Mei și vi se vor da cele necesare."

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiii Luminii și Fiii Întunericului
    Mesaj de la Dumnezeu Tatăl pentru Lorena. 7 Februarie 2024
    Postat inițial de către: MaryRefugeOfSouls.com
    EU, YAHWEH AL OȘTIRILOR, ALFA ȘI OMEGA, VOI PEDEPSI ACEASTĂ UMANITATE CU BILE DE FOC CARE VOR CĂDEA ÎN PRINCIPAL ASUPRA NAȚIUNILOR RELE ȘI PERVERSE.

    Din Gura Mea va ieși Focul Devorator al Mâniei Mele Drepte, pentru a extermina molia și pentru ca buruienile să fie îndepărtate de pe câmpul Meu, astfel încât iarba bună să crească și să înflorească pe câmpul Meu, Grâul va fi zdrobit și prelucrat pentru a avea ca rezultat o Pâine care, cu drojdia sa fermentată, va avea consistență și va fi bună de mâncat, Grâul sunteți voi, copiii Mei care veți fi Purificați.

    Multe națiuni vor pieri fără remediu și nu va rămâne nici o piatră pe alta, dar omul drept și bun, care caută protecția Mea, crede și practică poruncile Mele, va fi protejat de orice calamitate.

    Cei Drepți vor renaște și vor face parte din Noua Mea Creație și un Foc Albastru va ieși din Gura Mea pentru a-i TRANSFORMA ÎN VINURI NOI, însă cei nedrepți și răi vor pieri în fața Mâniei Mele Drepte și Focul Meu Roșu și Devorator îi va mistui.

    DE ACEEA, FIȚI DREPȚI ȘI MERITUOȘI DE MINE, CU ÎMPLIMENTAREA CUVÂNTULUI MEU ÎN INIMILE VOASTRE, Cosmosul se va zgudui în întregime, stelele și constelațiile se vor cutremura, Axa Pământului își va schimba rotația, DÂND VIAȚĂ UNUI NOU PĂMÂNT, NOI CERURI ȘI NOU PĂMÂNT.

    Nefilimii și monștrii marini se vor trezi din somnul lor pentru a lupta cu armata omului rău, fiarele sălbatice și demonii înlănțuiți teribil de puternici vor fi dezlănțuiți din peșterile lor și vor ieși la suprafață pentru a lupta cu armata omului rău.

    VIZIUNE: Văd 2 Armate una formată din bărbați și femei călare, călăreți albi cu o Cruce Roșie pe piept, un Scut și o Sabie și în spatele acestei Armate Militante o mulțime de Îngeri iar de cealaltă parte văd în poziție de atac o armată de demoni galopanți, călăreți negri și în spatele lor Nefilimi gigantici care fac să tremure totul în calea lor și în spatele acestor 2 armate, văd un Rege cu o Coroană de Glorie călare, un călăreț alb însoțit de mii de Îngeri.

    Pământul se cutremură și se zguduie puternic și armata celor răi este înghițită de el, împreună cu falsul profet și anticristul, mii de oameni din toate rasele și națiunile îl văd pe Leul din Tribul lui Iuda VICTORIOS și GLORIOS coborând din Cer. Pământul și oamenii sunt transformați într-o clipeală de ochi, TOTUL ESTE ÎNNOIT PENTRU A FACE LOC NOULUI IERUSALIM, se încheie viziunea.

    De aceea, Poporul Meu, îndoiți genunchii și cereți-i Duhului Meu Sfânt să vă umple de El, astfel încât să puteți merge la luptă, gata și dornici să vă dați viața pentru Fiul Meu.

    ARMATA MEA, GATA DE LUPTĂ!!!!

    MARANATHA

    RăspundețiȘtergere
  4. Dosarul nuclear pe masa lui Putin pentru santaj si intimidare ca in vremea jafurilor piraterestI pentru a speria poporului ucrainian in cazul eliberat ii din teritoriul ocupat de Rusia
    Dar si o referire de avertisment vechi la China- craciun,

    RăspundețiȘtergere
  5. Au aparut si planurile lui Putin pentru folosirea armei nucleare.

    La noi Ciolacu aseamănă opozitia cu parodia Macarena cu Mirel din Turnu Magurele
    Opozitia spune ca lui Marcel Ciolacu de Buzau i s-a umflat capul de la functie.

    Cea ce e cam valabil si la Putin care se da Napoleon si care va vorbi peste o ora in Parlamentul Rusiei cu propaganda expansionista pentru Odesa si Kievul ca orase rusesti

    Biden , Macron di Franta , Olanda si Slovacia spun ca daca Rusia ia Ucraina nu se va opri acolo-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Numai Dumnezeu face dreptate pe pământ,cei care conduc lumea toți îl slujesc pe Satana,iar cei aleși de Divinitate vor veni să se împlinească Sfânta Biblie Adevărată cea Cerească ,care nu este acum pe pământ.

    RăspundețiȘtergere
  7. anonimul care incheie cu MARANATHA, este penticostal-ei nu cred in MAICA DOMNULUI , PREACURATA FECIOARA si nici in sfintii neamului crestin -scuze dar multi dintre noi vedem si stim de marile transformari ale omenirii-prea multa spaima in mesaje care produce stres

    RăspundețiȘtergere