joi, 19 octombrie 2017

UN CUTREMUR INTENS !


                                            18 Octombrie 2017,ora 5,45 dimineata !

                                              Dragii mei,

În aceasta dimineata devreme,ma trezeste o lumina alba stralucitoare care-mi lumineaza propria-mi camera.
Astfel vad cu ochii inchisi fiind,vad cum Masa la care eu scriu si pe care se afla Calculatorul,vad cum se clatina brusc si destul de puternic.
Clatinatul  nu era stanga -dreapta,ci era precum s-ar lăsa Pămantul , precum ar fi niste arcuri mai mari,mai puternice.

                       
                                     Image result for SEISMOGRAF.

Cutremurul in ceea ce mi s-a ingaduit a vedea,nu a durat mult, dar a fost intens.
Prieteni dragi, chiar daca CUTREMURUL l-am vazut in propria-mi camera,aceasta nu inseamna ca va fi neapărat in România un astfel de Cutremur.
Mi s-a mai arătat asa,si s-a produs in alta TARA. 
Fireste ca nu este o bucurie faptul ca, este posibil sa se produca intr-o alta TARA.
Semenii nostri,fratii si surorile noastre vor avea de suferit oriunde s-ar afla ei, din pricina acestui posibil CUTREMUR.
Dar sa ne rugam si pentru Semenii nostri ,si pentru noi ca Popor român,ca sa fim ocrotiti de BUNUL DUMNEZEU si de MAICUTA DOMNULUI,iar CUTREMURELE sa ne ocoleasca.
Sa nu uitam fratilor faptul că ,DUMNEZEU ne iubeste si nu voieste ca noi sa pierim, ci voieste ca noi sa ne intoarcem la EL ,cerând iertare cu lacrimi pentru indepărtarea noastra ,pentru slabirea in Credinta si-n Iubire fata de Aproapele.
Sa implinim Prieteni dragi, PORUNCILE LUI DUMNEZEU si sa invatam a darui Dragoste sufleteasca Aproapelui nostru ; sa invatam a darui un zâmbet celor tristi si in suferinţă; sa invatam a sterge o lacrimă de pe obrajii arsi de durere si de necaz.
                                       Cu dragoste,Maria.
P.S.
                                 Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...


12 comentarii:

  1. sI totusi s-ar putea sa -l fi vazut in zona aproape daca avea doar unde verticale.Deci pazea bucuresteni vi se pregateste ceva ,daca va fi in Vrancea.

    RăspundețiȘtergere
  2. „Nu vedeţi că vă vindeţi ţara?” Fenomenul din România care a atras atenţia Comisiei Europene :

    https://www.antena3.ro/actualitate/social/nu-vedeti-ca-va-vindeti-tara-fenomenul-din-romania-care-a-atras-atentia-comisiei-europene-438596.html

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.stiripesurse.ro/un-asteroid-cat-un-autobuz-trece-pe-langa-pamant-anun-a-nasa_1226276.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A trecut unu pe 15 mult mai mare ca asta și mult mai aproape de Pământ.

      Ștergere
  4. Urmeaza un cutremur pentru ca simt vibratiile pamantului sub talpi.Am aceste simturi care nu le pot explica dar niciodata nu ma insel de ceea ce spun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria v-am visat noaptea trecuta erați la un calculator pe scaun si eu undeva in spatele dvs. Si v-am spus Asa " Doamna Maria sa va rugați si pentru mine peste 3 zile" si dvs.mi-ati raspuns cu spatele stand la mine ASA:Bine ,hai ca am treaba acum " si v-am multumit apoi..Ma întreb oare va fi ceva un eveniment pe 22 de ce v-am spus oare sa va rugați pentru mine peste 3 zile? Ramane de vazut de ce ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragii mei,
      Eu ma rog in fiecare clipă si pentru Prieteni si pentru cei căroara nu le place ceea ce citesc pe acest Blog. Niciodata nu as spune cuvintele pe care le-ai primit tu in visul tau.
      Ci as spune asa: Cu toata dragostea si cu toata iubirea ma oi ruga si pentru tine si cei dragi. Deci,este doar un vis ca oricare altul.Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Multumesc dna.Maria.Multumesc ca va rugati si pentru mine.Da si eu consider ca este doar un vis ca in realitate nu ati fi vorbit asa.
      Stiu ca sunteți buna si calda..dar exact asa am visat si nu stiu de ce.

      Ștergere
  6. d-na MARIA nu se poate ruga pt anonimi -sta scris cand te rogi pomenesti numele de botez -asadar ce rost are rugaciunea fara adresa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma rog pentru toata suflarea de pe Pămant si pentru toate sufletele de cand a facut BUNUL DUMNEZEU Lumea intreaga.
      Nu am nevoie de nume,ca să ma pot ruga pentru Semenii mei.
      Cu dragoste,Maria.

      Ștergere