vineri, 20 octombrie 2017

CUTREMURUL INTENS S -A ADEVERIT , A DOUA ZI !

                                            Dragii mei,

Scriam în dimineata zilei de 18 Octombrie 2017, un articol cu titlul din linkul de mai jos:


UN CUTREMUR INTENS ! UN CUTREMUR INTENS ! http ...

https://plus.google.com/.../posts/HPR1NVrpaZb

Translate this page
1 day ago - UN CUTREMUR INTENS ! UN CUTREMUR INTENS ! http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2017/10/un-cutremur-intens_


Iar a doua zi dragii mei, acest CUTREMUR  a avut loc in JAPONIA.
Din fericire,nu s-au inregistrat victime sau vreo alerta de TSUNAMI.
Iata:


Cutremur puternic în Japonia - Antena3

https://www.antena3.ro/.../cutremur-puternic-in-japonia-438555.ht...

Translate this page
1 day ago - Externe. #MeToo. O cântăreață, fostă parlamentară, susține că a fost violată de șeful unei...19 Oct 2017 • 23:20 ...

Cutremur puternic în Japonia


DE 19 OCT 2017   •   12:50
Cutremur puternic în Japonia 127
Un cutremur cu magnitudinea de 6,1 a lovit joi sudul Japoniei, potrivit institutului american de geofizică USGS.
Din primele informaţii, nu sunt pierderi de vieţi omeneşti şi pagube însemnate.
Cutremurul s-a produs la 682 km de insula Kyushu, la o adâncime de 10 km (6,2 mile), a anunţat USGS, institutul american precizând că nu au existat informaţii imediate despre daune sau pierderi de vieţi omeneşti, informează cancan.ro.
Iata si articolul meu ,mai pe larg:

                               18 Octombrie 2017,ora 5,45 dimineata !

                                              Dragii mei,

În aceasta dimineata devreme,ma trezeste o lumina alba stralucitoare care-mi lumineaza propria-mi camera.
Astfel vad cu ochii inchisi fiind,vad cum Masa la care eu scriu si pe care se afla Calculatorul,vad cum se clatina brusc si destul de puternic.
Clatinatul  nu era stanga -dreapta,ci era precum s-ar lăsa Pămantul , precum ar fi niste arcuri mai mari,mai puternice.

                       
                                     Image result for SEISMOGRAF.

Cutremurul in ceea ce mi s-a ingaduit a vedea,nu a durat mult, dar a fost intens.
Prieteni dragi, chiar daca CUTREMURUL l-am vazut in propria-mi camera,aceasta nu inseamna ca va fi neapărat in România un astfel de Cutremur.
Mi s-a mai arătat asa,si s-a produs in alta TARA. 
Fireste ca nu este o bucurie faptul ca, este posibil sa se produca intr-o alta TARA.
Semenii nostri,fratii si surorile noastre vor avea de suferit oriunde s-ar afla ei, din pricina acestui posibil CUTREMUR.
Dar sa ne rugam si pentru Semenii nostri ,si pentru noi ca Popor român,ca sa fim ocrotiti de BUNUL DUMNEZEU si de MAICUTA DOMNULUI,iar CUTREMURELE sa ne ocoleasca.
Sa nu uitam fratilor faptul că ,DUMNEZEU ne iubeste si nu voieste ca noi sa pierim, ci voieste ca noi sa ne intoarcem la EL ,cerând iertare cu lacrimi pentru indepărtarea noastra ,pentru slabirea in Credinta si-n Iubire fata de Aproapele.
Sa implinim Prieteni dragi, PORUNCILE LUI DUMNEZEU si sa invatam a darui Dragoste sufleteasca Aproapelui nostru ; sa invatam a darui un zâmbet celor tristi si in suferinţă; sa invatam a sterge o lacrimă de pe obrajii arsi de durere si de necaz.
                                       Cu dragoste,Maria.


P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube


https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...

8 comentarii:

  1. Am scris ieri despre simturile care ami spun ca se va produce un cutremur.Am simtit vibratia pamantului sub talpi si iata ca s-a produs .Nu spun sa ma laud .In afara de ce spune doamna Maria in mesaje eu simt cutremurele inainte cu o zi Doua poate trei.Nu m-am nascut asa dar de cativa ani incoace patesc acest lucru.Simt un tremurat ca si cum ar fi cu adevarat cutremur si atunci stiu ca o sa urmeze sa se produca.Nu am avut cu cine sa vorbesc de acest lucru ca nu toata lumea te crede.Cei din familie nu iau seama de asta si atunci am hotarat sa tin pentru mine.M-am obisnuit si il consider un dar de la Dumnezeu.Eu cred ca mai exista persoane cu aceste simturi.Cine le are sa scrie pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica tu, an.17:59, simti ce se va intampla peste mări si țări ?!

      Si eu simt cand o arde vecinul.

      Ștergere
  2. An.17.59 este foarte interesant ce spuneti.As avea o curiozitate(daca nu sunt indiscreta) : spuneti ca nu v-ati nascut asa,ca doar de cativa ani aveti aceasta,cum sa o numesc,traire...in ce context a aparut aceasta stare,cum v-ati simtit cand s-a intamplat prima oara ? Cum v-a schimbat aparitia acestei stari ? As mai avea o intrebare,cum percepeti dumneavoastra...planeta Terra ?Cum o simtiti(ma refer la nivel mental si ...afectiv) ? Mai ales raspunsul la aceasta ultima intrebare m-ar interesa.Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perceptiile senzoriale sunt foarte diferite..difera de la persoana la alta..Eu ca si an.17.59,si multi altii, simtim si vedem lucruriile diferit..Eu cu vreo 2 ani in urma,nu credeam in divinitate tot ce auzeam ptr mine erau simple vorbe si atat.Vroiam sa vad sa simt mai mult,ce sa mai..Toma Necredinciosul..Dupa niste intamplari spirituale m-am schimbat..Dupa multe probleme personale,o viata haotica imi pierdusem speranta..Pana intr-o zii,cand corpul mi-a cedat am cazut lesinat..pur si simplu nu am mai stiut de mine..ptr cateva 2,3 min..Asa se intampla si cu moartea pur si simplu totul se rupe in momentul respectiv...Dupa acest incident am inceput sa vad viata cu altii ochi,am inceput sa citesc din ce in ce mai mult despre Iisus,D-zeu..Am inceput sa am regrete de viata pe care o duceam..Simteam in sufletul meu ca trebuie sa am credinta si ca nimic nu e intamplator..Dupa aceea experienta stiu ca poate pare nebunesc ciudat.. am inceput, in special in momentul cand ma rog sa vad niste luminite,niste sfere micute rotunde luninoase galbene si violet..Le vad in fata ochiilor,corpul meu e stabil,nu am nici o miscare fizic, ele se misca plutesc,si mi-am dat seama ca aceste sfere micute sunt ingeri,care sa ma protejeze poate chiar si Iisus:)Si stiu ca majoritatea oameniilor ar crede ca vb prostii,du-te la doctor,la psihiatru..Sunt perfect sanatoasa fizic psihic totul e ok..Din tot sufletul si inima mea cred ca acele sfere sunt entitati spirituale care vor sa ma ajute si sa imi arate calea..Si ca sa stiti nu exista coincidente,de multe ori cand trec pe strada plec in oras undeva,imi apar numere care se repeta,111,222,333 etc..Am zis ca mi se pare din nou.dar nu!!Iisus ingerii iti transmit mereu cate ceva trebuie doar sa deschizi ochii!!Am inceput sa citesc despre aceste numere si mi-am dat seama ca fiecare numar in parte are o sem nificatie..Ei sunt mereu alaturi de noi!!!Doar ca nu toate lumea poate percepe sau poate inca nu si-au descoperit acaste abilitati!!Tot ce v-am zis nu este o nebunie,poate si eu la inceput am avut niste dubii dar totul vine de la D-zeu..Absolut tot!!Nu sunt perfecta sper si imi doresc sa pot devenii un om mai bun,ptr ca asta conteaza cel mai mult in viata asta..Sa poti sa faci lucruri bune si sa daruiesti la randul tau iubire..Eu nu pot spune cu adevarat daca am sau nu un har..Cred ca a avea un har e mult mai mult..Dar sa nu va considerati ciudati !!Trebuie sa intelegem ca aici noi suntem niste calatori si atat.Si chiar asa e!!Atunci cum va explicati..?Ca in adancul sufletului meu simt ca aici nu e locul meu,nu e casa mea..Inca o data va zic ca toate aceste lucruri spirituale sunt doar dragostea si comunicarea pe care D-zeu si Iisus ni le ofera..Multa sanatate tuturor si sa ne pastram credinta asta e cel mai important:)

      Ștergere
    2. An.13.56 va multumesc pentru cele relatate.Eu va cred in tot ce scrieti si mai cred ca nu v-a fost usor sa va confesati,nu multi pot intelege asemenea trairi,cu atat mai mult apreciez ca a-ti facut asta.Eu am pus acele intrebari an.17.59 si mi-as dori un raspuns si de la dansa,sper sa aiba curajul dvs.Numai bine si multa sanatate va doresc.

      Ștergere
  3. 13.56 Intrebare pentru dvs. : cand ti se da un talant, ce facem cu el ? A vedea, a percepe, iar mai incolo in timp a intelege, inseamna ca ai o misiune . Care este misiunea dvs. , ati individualizat-o ? Doriti sa o cultivati ? Stiti la ce ma refer, de ce mai dubitati ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ptr an 12.04,Cred ca fiecare dintre noi avem o misiune aici pe pamant..Trebuie sa constientizam ca aici nu e totul.Tot ce ni se intampla,prin toate lucruriile prin care trecem..sunt lectii de invatat..Acum depinde de noi..Si acum legat de intrebarea d-vs sa va povestesc o alta intamplare,care mi s-a petrecut chiar inainte de acel moment cand am cazut am vazut negru si totul s-a rupt..Dupa vreo cateva zile am avut un vis cu o fetita mica stand in statia unui trolebuz,era firava,murdara statea pe o bancuta si cerea de mancare..Am trecut pe langa ea si pur si simplu am respins-o,nici nu m-am uitat la ea.Un simplu vis..nu i-am dat importanta..Si a doua zii scena din vis mi s-a petrecut in realitate.Aceeasi fetita stand pe o bancuta si cersind..Doar ca de data asta,m-am oprit m-am uitat la ea,mi-a fost mila si totusi nu am facut nimic..si aveam bani..Am plecat ,si acasa eram plina de remuscari mi-am dat seama ca sunt foarte egoista,si nu e ok ce se intampla cu mine!Cu viata mea!Coincidenta..?Nu exista asa ceva..!!Am fost foarte dezamagita de mine,m-am certat,l-am rugat de D-zeu sa mi-o scoata pe fetita in cale sa o ajut..Nu am gasit-o nici in ziua de azi..Tot ce s-a intamplat a fost de la El si de la Iisus!O incercare..Si asa am inceput sa citesc mai mult biblia,sa ma duc mai mult la biserica sa ma aproprii mai mult si cand ma rog citesc rugaciuni..Si chiar in momentul acela imi apar acele luminite galbene si violet ,ma cuprinde o liniste interioara,o pace,o bucurie stiu ca sunt cu mine si ma indruma!Stiu asta!!Dubii..?Sincer cateodata am niste dubii legate de mine de persoana mea,imi doresc enorm sa ma schimb in totalitate..De asta imi e frica sa nu ma intorc in trecut si sa revin la aceaa viata foarte haotica..E foarte greu dar lupt si iar lupt si stiu ca o sa reusesc..!Misiunea mea..?Fiind foarte dezamagita de comportamentul meu ,egoismul meu am decis sa incerc sa daruiesc mai mult sa fac mai multe si ptr altii..Sper sa pot..Nu sunt perfecta,si sincer nu se compara nimic pe lumea asta cu zambetul unuei persoane necajite pe care incerci sa o ajuti!!Ptr mine e un sentiment unic:)Har talent..?Poate e mult spus la mine..Cred ca eu am avut niste lectii de invatat si sa imi dau seama nu suntem singuri,cineva acolo Sus ne priveste,ne simte si ne arata calea!Iisus a murit ptr noi,ptr pacatele nostre!Sa ne punem speranta In D-zeu si sa ne pastram credinta!Sanatate tuturor

      Ștergere
    2. 18.07 Multumesc frumos pentru comunicare .
      Acelasi punct de rascruce am avut si eu .
      Sa fii propriul tau arhitect , sa muncesti cu tine , sa te slefuiesti , asta am facut si eu . Insa rezultatul nu o sa iti placa , tot dezamagita vei fi , pentru ca ,,slefuirea '' ta , va trebui sa o raportezi la cei din jur si atunci te vei simti si mai mult un peste in afara apei . Intre ceea ce doresti si ceea ce ai , nu se poate pune semnul egal .
      Prin apropierea de cele sfinte, omul se induhovniceste si apar si semne , insa cu cat te apropii , cu atat vei avea ispite.
      Ai un suflet frumos , pastreaza-l !
      Vorbesti de har, daruire, bunatate , asta e misiunea ta , dedica-te vindecarii , ingrijirii , asistentei celorlalti . Fiecare avem un rost si eu cred ca asta e rostul tau . Toate cele bune , draga mea !

      Ștergere