joi, 19 octombrie 2017

20 000 DE COPII LA MASĂ !


                      19 Octombrie 2017 ,ora 6,45 dimineata !

                                      Dragii mei ,

În aceasta dimineata ,m-a trezit un glas care spunea asa :

                    "Douăzeci  de  mii de copii la masă !"

       

         Image result for COPII LA MASA           Image result for COPII LA AFRICA  MASA  Image result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZI.Image result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZIImage result for COPII AFRICANI FLAMANZI
Dragii mei, vom auzi de un astfel de caz,in care 20 000 de copii vor avea nevoie sa fie hraniti.
Cu siguranta ei sunt cu mult mai multi,care se culcă flămânzi în fiecare seara. 
Peste un miliard de suflete sufera de foame si de sete ,si mor înainte de vreme.
Dragii mei, sa nu aruncăm mâncarea la gunoi ! 
Daca ne mai rămâne din ceea ce noi cumparam sau gatim in fiecare zi, sa o punem in mici pungute si s-o luam cu noi atunci cand mergem la piata,la serviciu,sau sa mergem pur si simplu in locurile unde stim ca sunt oameni care, nu au ce sa mănânce, si sa le dăm lor.
Este mare păcat sa aruncam pâinea la gunoi sau orice alta mâncare,in timp ce alti Semeni ai nostri, nu au un colt de pâine sau mai bine spus,nu au nici după ce bea apă.
Iata o frumoasa PILDĂ EVANGHELICĂ:


Sfânta Evanghelie după Matei
Capitole:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Capitolul 25

1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Prieteni dragi, sa luăm aminte si sa ne iubim Aproapele ca pe noi însine!
                                   Cu dragoste,Maria.

P.S.
                                 Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



21 de comentarii:

  1. Din pacate sint putini care sa se gindeasca in lume si la ei,saracii copilasi,numai la arme le sta capul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nou se vede satanismul sistemului. In acest sistem este inclusa si institutia numita biserica. Ar trebui sa-si vanda averile biserica si sa doneze acestor copilasi din Africa ce mor din cauza subnutritiei. Cum de stau atat de linistiti reprezentantii bisericii? Ar trebui sa fie primii care sa fie prezenti acolo... insa ei stau linistiti... cica il slujesc pe Dumnezeu. Ma intreb cine este "Dumnezeul" lor?

      Ștergere
    2. Bine punctat !
      Exista mai multi Dumnezei ,fiecare dintre ei au fost creati si au creat la randul lor.Pe pamant sa format un mixt de suflete care au Dumnezei diferiti ,ce este bun pentru unii poate fi fatal pentru altii .Este o lupta extraordinara in primul rand in astral si manifestata in acest plan ,rugile sunt incantatii care ajuta la manifestare .Precum in cer asa si pe pamant ,si exact asa este.Noi ca spirite suntem blocati pentru a evolua suntem obligati sa executam ceea ce vor entitatile care ne dirijeaza pentru a reusii eliberarea trebuie multa munca si este foarte greu sa reusesti .Poti fi usor pacalit de catre entitati de aici si vorba "pana la Dumnezeu te mananca sfintii" .Nu exista liber arbitru ,suntem posedati de "n" spirite care experimenteaza prin noi si ne influienteaza in gandire.

      Ștergere
    3. De ce asteptati ca biserica sa-si vanda averile?Incepeti dvs sa faceti acest lucru,daruiti-va surplusul.

      Ștergere
    4. Biserica trebuie sa fie exemplu,lucrezi in domeniu an.08:56?

      Ștergere
    5. 8.56 Dupa Pomohaci . S-a vazut cat e de umil si filantrop !

      Ștergere
    6. 08:56, biserica prima, ca exemplu. Dar nu o face pentru ca vrea avere. Insa se pretinde ca ar fi benefica. Ei bine, nu este asa. Nu pot "ei" prosti chiar pe toata lumea, iata ca unii oameni au inceput sa se trezeasca si sa vada manipularea pe care aceasta institutie o practica.

      Ștergere
  2. Saracia si bogatia sant cele mai mari boli ale omenirii.Trebuie sa intelegm asta caci asa si este . Parca 1 la suta din populatie detine peste jumatate din averea acestei planete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiul meu mi-a spus odată că cei din Africa o duc rău pt.noi Europenii să o ducem bine.Eu însă spun nu vreau să o duc bine ca alții sa moara de foame.Doamne Iisuse vreau ca nici un copil să sufere de foame .Mă doare enorm ca acești îngeri să moară de foame.

    RăspundețiȘtergere
  4. in Africa unde sunt sumedenie de subnutriti-este vorba de intentia americanilor sa-i tina in lipsuri ca sa-i manipuleze mai usor--am citit ca dupa ce SUA va trece prin catastrofe vor coloniza Africa

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria,undeva s-a strecurat o greşeală.glasul spune :20 de copii sau 20 000?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MADUS,multumesc frumos ca mi-ai atras atentia.
      DOUAZECI DE MII DE COPII STAU LA MASĂ!
      Graba ! Multumesc din inima ,am corectat!

      Ștergere
    2. Plăcerea a fost totdeauna a mea.

      Ștergere
    3. Multumesc frumos MADUS. Bucuria este reciproca !

      Ștergere
  6. Văd că în " profeție " spuneți 20, iar în titlul articolului 20.000. Cum de s-a ajuns la cifra asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Fotografiile pe care le-ati postat sunt cutremuratoare...Atat timp cat cele mai vulnerabile si inocente fapturi,copiii acestei lumi,sunt exploatati,vanduti,mor de foame,de saracie si boli(neavand acces la tratamente medicale),inseamna ca nu am evoluat deloc,decat la nivel tehnologic,altfel suntem tot o specie rapace,lipsita de empatie,lipsita de iubire...Asta dovedeste ca toate cuvintele frumoase,pompoase,despre evolutie spirituala,despre credinta,despre lumina din noi,sunt,la nivel de societate,doar vorbe,vorbe,vorbe...fara fond...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate,acesta este crudul adevar! Sunt copilasi care mor de foame si de sete!

      Ștergere
    2. Exact 22:43. Vorbe, vorbe, vorbe...fara fond. Pomul se cunoaste dupa roada, nu dupa vorba... de luat aminte, ca sa nu mai cadem in inselare, ademeniti de vorbe si astfel sa fim convinsi ca suntem unde trebuie...

      Ștergere
  8. nici romanii nu sunt departe de saracie-lipsuri mari copii si batrani greu bolnavi -o intreb pe d-na MARIA multimea de oameni cum pot fi ajutati daca unii aduna averi imense si nu dau un covrig de pomana-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 00:03, carenta este in sufletul nostru. Generam boli si neajunsuri, pentru ca nu stim sa credem. Cine sa ne invete? Nu exista invatatori. Preotii sunt habarnisti. De fapt nu e voie sa sti cum. Altfel cum ai fi manipulat?

      Ștergere
  9. greu ne miscam draga anonim 21 oct 22:59- vedem pe la tv, pe net sau publicatii destule-dar cand vad copii emaciati de foame sete si boli parca totul este un vis urat-suflet am sa-i cuprind pe toti dar nu si putere financiara si sunt multi ca mine

    RăspundețiȘtergere