duminică, 22 octombrie 2017

RÂURI DE FOC CURGEAU DIN HARTA ROMÂNIEI !

                                     21 Octombrie 2017,ora 6,08 dimineata !

                                         Dragii mei,

În aceasta dimineata ,m-a trezit o lumina albă si stralucitoare,după care, vad înspre Rasarit,la poalele Cerului de nopate,vad HARTA  EUROPEI.



                            Image result for romania pe harta europei.

Aud glas care spune asa:

                      "Este al 15 -lea Mondial !"

În aceasta clipă ,vad HARTA ROMANIEI inclusă in HARTA EUROPEI,iar din HARTA ROMÂNIEI pe la partea sudica,mai precis,toata partea cu deschidere la MAREA NEAGRA,vedeam cum curgeau râuri,râuri de foc violent
FOCUL viu curgea direct in MAREA NEAGRA.
Dragii mei, după cum vedem cu totii, intreaga Lume sta ca pe un butoi urias cu pulbere ,gata sa explodeze.
Prieteni dragi,trebuie sa ne punem viata noastra,inima si sufletul nostru in MAINILE LUI DUMNEZEU si sub Acoperamantul MAICII DOMNULUI ,si vom vedea ca nimic din ceea ce urmeaza a se petrece in lume,nu ne va mai infricosa,ci dimpotriva,ne vom simti ocrotiti si iubiti de BUNUL si PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI,Cărora ne inchinam cu inima si cu sufletul cerând iertare pentru toate câte am gresit si păcătuit.
                                         Cu dragoste,Maria.

P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...




26 de comentarii:

  1. Ca sa-i dam si o interpretare realista,inseamna ca:
    ROMANIA VA FI PROMOVATA DE SUS.
    PS.Putem schimba,stopa "urgia" cu PUTEREA GANDULUI.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine razboiul doamna Maria !

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucrurile incep sa se comfirme.razboi in est cu rusii

    RăspundețiȘtergere
  4. Râuri de foc violet?vorbeau ăștia pe la Tv.ceva de flacăra violet,in sensul că ar fi ceva protector,dacă știe cineva mai multe detalii sa explice,mulțumesc.Era vorba de protectia unor politicieni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este vorba de rauri de foc violent nu violet.Ai citit gresit mesajul.Uitate si vezi anonim 10:44.Sa nu te superi ca te-am corectat.

      Ștergere
    2. Rauri de foc violent nu violet,iubita Silvia

      Ștergere
    3. Silvia, flacara violet are un rol protector. Este vindecatoare. Atasez aici o carte, din pacate doar in limba engleza am gasit-o pe net, dar e bine si asa:

      http://violetflame4u.com/violetflame/vfbook.pdf

      Ștergere
    4. Multumesc pt.cele trei răspunsuri,într-adevăr am citit în grabă,nu am de ce să mă supar!

      Ștergere
    5. http://hotcoins.cf/eth/?ref=19398

      Ștergere
  5. Deja se vorbeste de conflict armat :

    http://www.stiripesurse.ro/sua-trimite-noi-trupe-in-romania--sute-de-militari-de-temut-urmeaza-sa-ajunga-in-tara-noastra--din-polonia_1226622.html


    SUA trimite noi TRUPE în România: Sute de militari de temut urmează să ajungă în țara noastră, din Polonia



    Armata SUA trimite noi soldați în România! Americanii dislocă un batalion din Polonia şi îl trimit în țara noastră, la Baza Mihail Kogălniceanu.
    La Marea Neagră vor sosi peste 250 de soldaţi şi echipamente militare pentru exerciţii ce vor fi efectuate alături de Armata română.

    Batalionul 1 "Vanguard“ soseşte în România pentru a-şi arăta capacitatea şi pregătirea de a acţiona în cazul unor conflicte armate.



    Batalionul este o forţă militară din diferite arme care va activa în cadrul Atlantic Resolve, o operaţiune militară care cuprinde toată Europa.

    Atlantic Resolve este menită să demonstreze "angajamentul continuu şi dedicării Statelor Unite ale Americii în asigurarea securităţii printr-o serie de acţiuni pentru apărarea partenerilor NATO în lumina intervenţiei Rusiei în Ucraina“.

    La baza din comuna Mihail Kogălniceanu va avea loc luni, 23 octombrie, ora 11, un ceremonial militar în cinstea venirii soldaţilor americani din Batalionul 1 "Vanguard“.

    RăspundețiȘtergere
  6. LA CE-MI FOLOSESTE OARE

    La ce-mi foloseste oate
    Viata asta trecatoare
    Daca mi-o petrec in rau
    Departe de Dumnezeu.

    La ce-mi foloseste mie
    Sa am mare bogatie
    Cata vreme eu traiesc
    Fara Fiul cel ceresc.

    La ce-mi foloseste frate
    Sa am bani,sa am de toate
    Cand nimic nu voi lus
    Din lume cand voi pleca.

    De-as avea toata stiinta
    Dar de-mi lipseste credinta
    In zadar m-am ostenit
    Ca nimic n-am folosit.

    De-as sti numarul de stele
    De-as cunoaste toate cele
    Lumea-ntreaga de-as avea
    Ce folos de viata mea.

    Stiu insa ca toate-s bune
    Atunci cand prin rugaciune
    Ma apropii tot mereu
    De prea bunul Dumnezeu.

    Cand am legatura vie
    Cu cereasca-mparatie
    Traiul meu este usor
    Ca al pasarilor zbor.

    Cand salasluieste-n mine
    Duhul cel ce de sus vine
    Sunt omul cel mai bogat
    Si duc viata de impatat.

    Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
  7. LA CE-MI FOLOSESTE OARE

    La ce-mi foloseste oare
    Viata asta trecatoare
    Daca mi-o petrec in rau
    Departe de Dumnezeu.

    La ce-mi foloseste mie
    Sa am mare bogatie
    Cata vreme eu traiesc
    Fara Fiul cel ceresc.

    La ce-mi foloseste frate
    Sa am bani,sa am de toate
    Cand nimic nu voi lua
    Din lume cand voi pleca.

    De-as avea toata stiinta
    Dar de-mi lipseste credinta
    In zadar m-am ostenit
    Ca nimic n-am folosit.

    De-as sti numarul de stele
    De-as cunoaste toate cele
    Lumea-ntreaga de-as avea
    Ce folos de viata mea.

    Stiu insa ca toate-s bune
    Atunci cand prin rugaciune
    Ma apropii tot mereu
    De prea bunul Dumnezeu.

    Cand am legatura vie
    Cu cereasca-mparatie
    Traiul meu este usor
    Ca al pasarilor zbor.

    Cand salasluieste-n mine
    Duhul cel ce de sus vine
    Sunt omul cel mai bogat
    Si duc viata de impatat.

    Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maricicoo, uitasi sa mentionezi autorul si sursa pt.copy paste.

      Ștergere
    2. Foarte frumoasa poezie..!!Adevarata..!!Sanatate

      Ștergere
  8. Daca este vorba de Marea Neagra vor incepe mari conflicte si am mai scris in celalalt mesaj ca trebuie sa se implineasca profetia Lui Arsenie Boca despre Romania care va fi inconjurata de foc.Dumnezeu sa ne ocroteasca orice ar fi.

    RăspundețiȘtergere
  9. DOSARELE EXTRATERESTRILOR :

    http://www.dailymotion.com/video/x2q14nh



    Vizionare placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesant , concluziile ufologilor sunt ca extraterestrii imprastie virusurile in atmosfera.

      Ștergere
  10. Si daca ma ingrijorez mai adaug o palma la inaltimea mea?

    RăspundețiȘtergere
  11. Aceste poezii sunt scrise de Anton Ciobanu să-i lăsăm fiecăruia meritul lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este an.10:21. Marișica (din moldova) si le insuseste. Intentionat nu a mention sursa etc.

      Ștergere
    2. 04:14, nu cred ca a avut intentia la care faci tu referire. Pur si simplu i-a placut poezia si a postat-o. Asta nu inseamna ca se pretinde Mariana ca fiind autoarea. Nici intr-un caz. De fapt poezia conteaza daca transmite ceva, respectiv mesajul.

      Ștergere
  12. De ce teoriştii nu vizează România !!!

    Aderizat la Romania cu bomba la valiza ascuns, tregut fara broblem control la aerobort.
    Pastrat dolar american blestemat, bentru construit aigea bomba,
    dat jumadate la taxi, jumate furat tigan din buzunar.
    Indalnit frate Ahmed, batron magazin, ajudat la mine.
    Discutat cu el la cafenea plan bomba, consumat egler broaspat,
    intoxicat cu zalmonel, noi ajuns la sbital, doctor roman durut la cur, noi luat cur fok.
    Jefu, gu bomba praf antrax nu putut facut la Romania, cineva furat antrax, deci ingercat plan bomba cu bum-bum!
    Mutat apartament frate Ahmed, adus mult frumos aminde de tara mia, fara apa la robinet, geamm sparte ca la Beirut, tigle kazut cap cind vind bate.
    Urmarit PROTV emiziune explozia camion azotat, facut frica la mine.
    Astia romani are tupeu nu gluma! Urgent trebuie recrutat, jefu!
    Bomba cu azotat mare efect aveam!
    Inderesat pilotat avion bentru lovit gladire la roman.
    Vazut delevizor, aparat zbor MIG brabusit singur in ogor la taran, plus taran roman stricat singur gladire, adormit beat, tigara abrinsa, murit soacra, facut chef mare la ei!
    Draga Jefu,
    Gineva furat la mine gas pastrat bentru bus la bomba, iar azeara, gind iesit cumbarat baclava, exblodat budelie la barter.
    Aicia la Romania, mult cretin!
    Zbierat, zguibat la sin, cacat be mine de frica!
    Jefu,
    Ma indorg acasa! Asta romani nu are nevoie de terorism, face singur treaba!






    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 19.13 hai ca incepi sa ma superi..Pai daca nu iti convine aici hai fuguta la tine acasica..!!Nu suntem perfecti si nu vom fii niciodata ca neam,tara nu cred ca avem numai defecte!!Aasa ca..celor care nu va place aici ma referi la straini si minoritati si ne tot jigniti...,nu va acomodati aici..singura solutie e PLECAREA.Simplu ca buna ziua..Sa ne insultati si sa ne faceti cretini in propria tara deja e mult..In amarata asta de tara mai sunt si oameni simpli,cu bun simt si credinta..si speranta ca pan la urma va fii mai bine si la noi..Si eu sunt nemultumita de ce se intampla acum cu atata hotie.. dar cand aud pe altcineva din alta tara jignindu-se..E urat..sa nu generalizam nu toti romanii sunt la fel..!!

      Ștergere
    2. An.19.13 rad de una singura de mi-am speriat pisica ! Esti foarte tare !

      Ștergere
  13. Anonim24 octombrie 2017, 21:24, nu recunosti o gluma?! Ce reactie e asta la tine?

    RăspundețiȘtergere