joi, 31 octombrie 2013

ÎNCĂ UN CUTREMUR PUTERNIC , ÎŞI VA FACE BINE SIMŢITĂ PREZENŢA !

                31  octombrie 2013, ora 18,10  !

                      Bine v-am regăsit, dragii mei !

În această după amiază, scriam aici pe Blog, când ,chiar în aceste clipe în care scriu acum, brusc, văd cu ochii închişi, o încăpere mai la înălţime, cu o masă în mijloc, pe care era un ibricel roşu, ce se răsturnase, şi era afară ziuă şi însorit.
Vedeam aceasta deoarece , prin fereastra mai sus decăt mine, intra multă lumină şi multe raze de soare.
UN  CUTREMUR  FOARTE  PUTERNIC, începuse tare din prima, şi continua intens, a scutura pereţii, camera şi obiectele din cameră.
Pământul , huruia tare, iar încheieturile pereţilor, trosneau cum trosnesc lemnele în sobă.
Dragii mei, cu siguranţă acest CUTREMUR, va veni, vom auzi de el, vine dinspre EST, dar nu ştiu când şi unde va avea loc. 
Poate fi la noi în Ţară, poate fi în altă Ţară,dar vom auzi de el, cât de curând. Veţi vedea !
V-am spus toate acestea, ca să vă convingeţi de EXISTENŢA şi de  PUTEREA LUI  DUMNEZEU! 
Dacă aveţi CREDINŢĂ fraţilor , nimic nu trebuie să vă aducă teamă în suflet ! DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI , vă va ocroti cu DRAGOSTEA şi cu MILA SA !
Mai sunt două săptămâni mai precis pe 14  noiembrie , şi începe SFÂNTUL POST al CRĂCIUNULUI, care este un POST foarte uşor ,deoarece este dezlegare la Peşte şi sâmbăta şi duminica .
Dragii mei, nu uitaţi că, DUMNEZEU EXISTĂ, şi ne iubeşte pe toţi la fel !
                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu