marți, 29 octombrie 2013

ŞI IISUS A CĂZUT ÎN GENUNCHI ! LOVITURILE PE SPATE , L-AU ÎNGENUCHEAT SUB GREUTATEA CRUCII , PE CARE O DUCEA , PE UMĂRUL SĂU STÂNG !

        10  Noiembrie  2007, după miezul nopţii !

Chiar  dacă este atât de târziu, eu încă mai stau la Rugăciune, singurică în camera mea. 
Şi brusc, Rugăciunea -mi este întreruptă de UN GLAS, care spune aşa :

           "O  SUTĂ  DE  OAMENI !
             ŞI-AU  CERUT  VIAŢA  LUI  !
             ŞI-A  LUI  IISUS "! 

Clipă în care dragii mei, ÎL  văd pe IIUS  HRISTOS, căzut în genunchi, sprijinindu-SE, de imensa CRUCE din lemn ud, pe care o avea pe umărul stâng. 
Era îmbrăcat cu o cămaşă albă lungă, faţa rozie, părul castaniu  şi inelat, lunguţ până pe umeri, şi cu ochii LUI albaştri ca şi seninul CERULUI, din care curgeau lacrimi; lacrimi de suferinţă.
Cineva din mulţime ,din spatele LUI, ÎL lovea cu ură şi cu putere, atât de tare, încât IISUS, se apleca spre în faţă, cu fiecare lovitură primită în spate, sprijinindu-SE atât cât mai putea, de CRUCEA de pe umărul SĂU.
Avea CHIPUL însângerat, şi suferea enorm, enorm de mult, din pricina loviturilor primite în spate, batjocoririle  cât şi de greutatea CRUCII din lemn masiv şi umed. Toate Îi aduceau o suferinţă cumplită ,pe CHIPUL SĂU tânăr şi dumnezeiesc de luminos.
Dacă aţi fi văzut dragii mei, ceea ce eu am văzut, adică pe  IISUS  HRISTOS, pătimind  de la oamenii carora le-a făcut bine,  , fără îndoială, nu v-aţi m-ai îndoi niciodată ,de EXISTENŢA  LUI  DUMNEZEU !
IISUS, suferea cumplit, suferea cu adevărat,  şi ca OM, dar şi ca FIU  al LUI  DUMNEZEU !
Să-I dăruim fraţilor, inima noastră, sufletul nostru şi să-I spunem cu dragoste, aşa : DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE, toate ale mele, sunt ale tale! Te rog,povăţuieşte-le după  voia TA ! Mă supun ŢIE,trup şi suflet, inimă şi cuget !
Şi veţi trăi fraţilor, în DRAGOSTEA LUI  HRISTOS şi cu MILA  MAICII  DOMNULUI !
                      Cu dragoste şi cu preţuire, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu