marți, 1 octombrie 2013

AMERICA ??? S.U.A ÎN COLAPS FINANCIAR ??? ŞI S - A ADEVERIT !

                                     Bine  v-am regăsit dragii mei ,

Scriam pe 8 Mai  2013 , un articol cu Titlul..."PRESEDINTELE  S.U.A. , BARAK  OBAMA , PREGĂTEŞTE  CEVA ..."!
Urmăriţi dragilor, şi vedeţi ce se întâmplă în S.U.A , astăzi şi comparaţi cu ce am scris eu, în luna Mai, în articolul pe care vi l-am reamintit mai sus. 
In S.U.A, Presedintele OBAMA, a dat ordin, ca să se înceteze deocamdata a mai da salariile anumitor categorii de bugetari. Închide Muzeele, Institute de cercetare medicală, salariati ai Pentagonului  trimisi acasa, in concediu fără plată , şantiere închise, etc .etc. Citiţi  fraţilor, şi articolul din 30 Martie 2013, cu titlul : CRIZA  MONDIALĂ ??? ÎNCĂ  NU  NE -AM  CUFUNDAT  ÎN  CRIZA  AMERICANĂ !
Şi a trecut aproape jumătate de an, şi iată dragilor, că în S.U.A , criza finaciară clocoteşte şi ne afectează atât pe noi, cât şi pe toate ŢĂRILE din lumea aceasta.
Şi iată dragii mei, încă O  DOVADĂ , că toate câte scriu, se adeveresc în timp, mai scurt sau mai îndelungat. 
Sigur, nu este o bucurie ceea ce se întâmplă ! Foarte mulţi oameni au de suferit, şi de aici un lanţ întreg de nemulţumiri şi proteste vor urma. Din păcate, ceea ce vedem, ceea ce trăim , sunt semne de la BUNUL DUMNEZEU, şi de la MĂICUŢA DOMNULUI, care ne spun precum SFANTUL IOAN BOTEZĂTORUL...." POCĂIŢI-VĂ, CĂCI S-A APROPIAT  ÎMPĂRĂŢIA  CERURILOR "!
INUNDATII, FURTUNI, CUTREMURE, RĂZBOAIE, OAMENI MURITORI DE FOAME, CRIME SI VIOLURI..., DROGURI...şi multe altele, ne năpădesc iar noi, ne prefacem că asa este normal ,sau că nu le percepem ca pe ceva grav, si ne vedem mai departe de munca noastra, de egoismul nostru, şi nu ridicăm deloc ochii spre CERUL SFANT, unde este OCHIUL  LUI  DUMNEZEU, care ne cheamă neîncetat, să-l privim si să ne întărim în CREDINŢĂ. 
Citiţi articolul fraţilor, şi vă convingeţi, de ADEVĂRUL, din ADEVĂRUL LUI  DUMNEZEU !
                    Cu dragoste , Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu