luni, 28 octombrie 2013

DE CE SE CUTREMURĂ PĂMÂNTUL ??? AFLAŢI DIN ARTICOLUL , DIN 6 OCTOMBRIE 2013 CU TITLUL : UIMITOR ! AŞA ARATĂ PĂMÂNTUL ÎN INIMA LUI ! CUTREMURELE DE LA IZVOARELE !

                     Dragii mei, 

Toată lumea, în special oamenii de ştiinţă, se întreabă, de ce se tot cutremură PĂMÂNTUL !  Ce bine ar fi, dacă ar citi articolul meu, din 6 octombrie 2013, cu titlul : UIMITOR !  AŞA  ARATĂ  PĂMÂNTUL  ÎN  INIMA  LUI  ! CUTREMURELE  DE  LA  IZVOARELE !
Dacă şi-ar lăsa mândria şi orgoliul la o parte, şi ar citi acest ARTICOL, şi nu ar căuta dovezi palpabile, sau logică în toate, fără îndoială ar afla motivele numeroaselor cutremure, de care avem parte în ultima perioadă. 
DUMNEZEU, ESTE  ATOTPUTERNIC , ATOATEŢIITOR  ŞI  ATOATEFĂCĂTOR , ŞI  NUMAI  EL ŞTIE , DE CE FACE  PĂMÂNTUL  SĂ SE CUTREMURE !
Şi mi-a încredinţat mie păcătoasa, puţin din TAINELE SALE , pentru ca eu, să vi le fac cunoscute, exact aşa cum EL, din prea multa SA  bunătate mi le arată.
În articolul următor, vă voi scrie fraţilor despre CUTREMURUL ce va să vină, la noi în ROMÂNIA !
Când va veni, nu mi-a fost descoperit !
Dar dacă aveţi CREDINŢĂ şi NĂDEJDE în DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, veţi fi apăraţi şi ocrotiţi !
                           Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu