luni, 28 octombrie 2013

CUM ESTE SOARELE ? HAIDEŢI SĂ AFLĂM ÎMPREUNĂ !

                               4 Februarie  2006, zori de zi !

Dormeam, dar ca de fiecare dată, când trebuie să aud, sau să văd ceva, O LUMINĂ sub forma de fulger, îmi pătrunde din creştet şi până în vârful picioarelor şi astfel aud GLAS, care spune aşa :

                "PRECUM   ESTE  ASFINŢITUL  SOARELUI , AŞA  ESTE  SOARELE !
                   SOARELE  , ESTE  PRECUM  APUSUL  SĂU "!

Dragii mei, vedeţi voi acum, cum arată SOARELE ,acolo sus, la el acasă ? Ca un NOR imens, de foc ! Ca şi ASFINŢITUL lui, aşa este SOARELE la el acasă, sus pe CER, şi nu aşa cum îl vedem noi ,de jos de pe Pământ.
Şi după doar câteva minute, aud UN GLAS, tare necăjit şi speriat, care striga aşa : 
                   "NU  VREAU  SĂ  MOR !
                     ÎNGĂDUIE-MI  DOAMNE , SĂ DĂM  DIN  LUMINA  VIEŢII TALE , SĂ  DĂM  LUMINĂ "!
                    SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE !  SLAVĂ  ŢIE  PREA  SFÂNTĂ  TREIME !
TE  ROG  FECIOARĂ  MARIA , PRIMEŞTE  RUGĂCIUNEA  MEA,  ŞI  AŞTEAPTĂ  RUGĂCIUNILE  MELE "!

Dragii mei, aşa să strigăm şi noi, la IISUS  HRISTOS şi la MAICA  LUMINII, ca să ne ajute şi să ne miluiască şi să ne mântuiască cu MILA şi cu BUNĂTATEA SA !
                     Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu