sâmbătă, 14 septembrie 2013

IAR DOMNUL A ZIS : CE CĂUTAŢI AICI ???

                                                         10  Septembrie  2013, zori de zi !

Dormeam şi mă trezeşte UN GLAS, puternic care răsuna şi în CER şi pe Pământ, şi care GLAS, spunea aşa :
                  "Cu înţelepciune....!
              Margareta s-a  închinat Elisabetei şi a zis :
   Doamne, Dumnezeul meu !
   Iar  DOMNUL a zis :
   Ce căutaţi  aici ? Fugiţi-vă  mai  sus !
    Şi a lăsat Margaretele şi a fugit mai sus !"

Dragii mei, ce cuvinte frumoase, nu-i aşa ? Dar ca de fiecare dată, eu doar le scriu şi nu ştiu a le tălmăci, şi nici nu încerc vreodată ca nu cumva să greşesc.
Domnul DUMNEZEUL nostru, mi-a poruncit doar..să scriu toate câte văd şi taote câte aud. 
Mi s-a întâmplat zilele acestea, ca şi de altădată de altfel, să aud zgomotul uni avion, şi noapte fiind, nu-l vedeam cu ochii fireşti, ci am închis ochii, şi în câteva clipe, vedeam avionul minuscul acolo sus, dar a cărui lumini sclipitoare de culori diferite, roşii ,albastre şi un galben sclipitor, se aprindeau şi sclipeau încontinuu.
La fel mi se întâmplă şi ziua, dacă aud vreun zgomot de avion, şi nu-l văd cu ochii deschişi, închid ochii, iar CERUL se face ca de noapte, apoi văd avionul mic, mic, direcţia în care se îndreaptă şi luminile ,îndeosebi roşii şi albastre de la coada avionului, care scapără, sclipesc, de parcă s-ar stinge şi s-ar aprinde încontinuu.
În altăa seară, în timp ce mă rugam, aud GLAS, care întreabă cu mirare aşa :

                   "Oare termină DUMNEZEU  , starea DUMNEZEULUI şi Acoperişul de desupt ?"

Dragii mei, să nu deznădăjduiţi  niciodată, să aveţi credinţă şi nădejde în DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, şi toate bucuriile sufleteşti vor curge în inima şi-n casa voastra, ca un izvor lin, de pe un vârf de munte, din care ne răcorim sufletul pe timp de vară  şi nu numai.
                             Cu dragoste , Maria!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu