miercuri, 11 septembrie 2013

CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN ROMÂNIA.........!

                                                    Noapte de aprilie 2005 !

În timp ce dormeam, simt O LUMINĂ puternică, care lumineză CERUL nopţii, şi atsfel văd cu ochii închişi, UN CER de noapte albastră, şi o frumoasă TURLĂ de BISERICĂ, care avea în vârf, O CRUCE SFÂNTĂ.
Brusc,SFÂNTA CRUCE, din vârful TURLEI, începe a se clătina foarte tare, de ziceai ca se rupe, se îndoia, până se lipea de tabla TURLEI, apoi iar se ridica, şi tot aşa continuu.Aud UN GLAS, care spune aşa :

                 "C - O  CĂINŢĂ  ! C -O  CREDINŢĂ , C-O  CĂINŢĂ  !
                   SLAVĂ  TATĂLUI  ŞI  FIULUI....
                   ŞI - AL FIULUI  PREA  SFÂNTULUI  DUH....,

Iar un alt GLAS, adaugă :
                "CU  FIECARE , ÎN  FIECARE  ZI , INDIFERENT  DE  VOINŢA  NOASTRĂ , AVEM  SUFLETUL  LA  ZI "!

Fără îndoială dragii mei, avem sufletul la zi, dar oare cum îl avem ? Sau mai bine spus, ce am adunat în suflet, cu fiecare zi ce trece ? I-am dat sufletului ce este al sufletului ? Adică, l-am hrănit cu al LUI DUMNEZEU CUVÂNT ? Am făcut noi fapte bune ?
Trebuie să ne îngrijim de suflet, mai mult decât de propriul trup. Trupul, se va întoarce în Pământ, iar sufletul este cel care va răspunde în faţa DREPTULUI  JUDECĂTOR, pentru faptele sale. 
Puţin mai târziu, aud din nou GLAS, care  spune cu uimire aşa ;

               "CE  SE  ÎNTÂMPLĂ  ÎN  ROMÂNIA....!
                BOMBE  INDUSTRIEI  ÎN  ROMÂNIA "!
                 CREAREA - LOCUL !
              EU  NU - NŢELEG ,CARE  ERA CREAREA  LOCULUI  FIZICII  NUCLEARE "!

Dragii mei, nici eu nu-nţeleg ce înseamnă aceste cuvinte pe care le-am auzit. Ce semnificaţie au aceste cuvinte, pe care tocmai le-am citat.
Ce înţeleg însă, este să vă fac pe voi toţi cei care citiţi pe BLOG, să nu vă îndoiţi niciodată de EXISTENŢA LUI  DUMNEZEU, şi să faceţi fapte bune împletindu-le fraţilor, cu RUGĂCIUNEA curată şi cu mersul la SFÂNTA BISERICĂ, pentru a vă contopi cu SFÂNTA ŞI DUMNEZEIASCA LITURGHIE .
                                        Cu preţuire şi cu dragoste, Maria


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu