duminică, 22 septembrie 2013

FIULUI MEU , AL CEZAREIEI CAPADOCIEI , NU I -AI DESCHIS ! ÎNCEP, SĂ VINĂ DĂRILE PE NOI !

        X                                           Zori de zi de 5 Septembrie !

Dormeam şi brusc aud UN GLAS, care spune tare aşa :

                          "ÎNCĂLZEŞTE - VĂ !
                  ÎNCEP  SĂ  VINĂ  DĂRILE  PE  NOI !
                  NU  AŞA , CA  SĂ  PUNĂ  EI  AVERILE  PE  NOI , 
                  CI  CA  SĂ  PUNEM  NOI,  AVERILE  PE  Ei "!

Dragii mei, vedem cu toţii ,simţim pe pielea noastra, în buzunarul nostru, ceea ce se întâmplă în zilele noastre.
Impozite tot mai mari peste noapte, taxe peste taxe, mai avem să plătim aerul pe care îl respirăm deocamdată...gratis.
Cică s-a ieftinit pîinea  cu 10 - 20 bănuţi ! A, ha ,ha, ce glumă bună !
S-a ieftinit pâinea şi au scumpit totul. Gaze, curent electric, taxe auto, impozite..alimente..., dar au ieftinit pâinea.
Dar nu vreau să intru în politică, pentru că, acest fel de politică în care , aproape toţi fură cum pot şi cât pot din visteria ţării.., nu-i este plăcut LUI DUMNEZEU.
Şi iată  dragii mei , ce ne spune  ÎNSUŞI  GLASUL  LUI  DUMNEZEU  TATĂL , citez :

                "DACĂ  BRUSALULUI ,  I -AI  DESCHIS  DE  BUNĂ  VOIE , 
                 FIULUI  MEU , AL CEZAREIEI  CAPADOCIEI , 
                               NU  I - AI  DESCHIS  "!!!
                 SÂNGELE  ACELA , E  IISUS  HRISTOS !!!
                 BIBLIA , STĂ  PE  ŞCOALA  LUI  HRISTOS !

Fraţilor, ce mai putem spune în faţa acestor CUVINTE din CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU  TATĂL ?
Mai putem s[ deschidem noi gura noastră ,păcătoasă ?
Oare este cineva dintre voi ,care citiţi acum pe Blog, ca să nu vi se facă pielea ca de găină ? Ca să nu vă înfricoşaţi de GLASUL LUI  DUMNEZEU ?
Oare ,mai vă îndoiţi şi acum de EXISTENŢA LUI DUMNEZEU ?
Deschideţi fraţilor, FIULUI  LUI  DUMNEZEU ! Faceţi-I loc în sufletul vostru, în inima voastră, căci EL, vă va aduce pe CALEA ce duce spre şi în ÎMPĂRĂŢIA SA !
IUBIŢI PE FIUL LUI DUMNEZEU ! IUBIŢI PE MAICA PURUREA PREA  CURATA FECIOARA MARIA ! Mergeţi la SFÂNTA BISERICĂ ! Şi aşa ,Îi veţi arăta iubirea şi cinstea ce o purtaţi în inimă şi-n suflet.

DESCHIDEŢI-VĂ  INIMA, CA SĂ O ÎMBUNEZE  HRISTOS  DOMNUL !
DESCHIDEŢI-VĂ  SUFLETUL , CA MÂNTUITORUL SĂ INTRE ŞI SĂ NE CURĂŢEASCĂ DE PĂCATE, CU LUMINA  ÎNVIERII SALE !
Deschideţi fraţilor şi calculatorul, ca să citiţi şi să trăiţi cu inima şi sufletul  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
                                                Cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. Doamna Maria , am avut niste probleme la calculator si nu am reusit sa intru...am fost foarte ocupat.Am mai intrat de pe telefon din cand in cand.
    Sunteti o persoana minunata!Acum ca avem psiholog , sa vedem cu ce ne mai ataca "dreptii"...
    Va spun sigur ca nu o sa se dea batuti.Tot vor gasi motive , dar...asta e.Cum spunea Mantuitorul , Insusi Domnul Nostru "pe cel care Ma va marturisi pe Mine inaintea oamenilor , pe acela il voi marturisi si Eu inaintea Tatalui Meu." sau "unde sunt 2 sau 3 , acolo sunt si Eu intre ei" , macar noi crestinii (cati mai suntem) sa fim uniti!
    Numai bine , Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere