sâmbătă, 6 iulie 2019

FOAMETE ! VA VENI FOAMETE MARE !


                                          6 Iulie 2019,ora 19,30 !

                                   Dragii mei,

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, 
aud glas care spune ceva, ce urmeaza a se extinde ca o molima.
Glasul spunea asa:

                    "Foamete !
                   Urmeaza foamete mare în Lume."

Imagini pentru COPII FLAMANZIImagini pentru COPII FLAMANZIImagini pentru COPII FLAMANZIImagini pentru COPII FLAMANZIImagini pentru COPII FLAMANZI.

Dragii mei, ce pot sa mai spun la asemenea cuvinte?
Deja in lume, exista multi oameni de toate varstele,si-n mod special copilasi care,sufera de foame si de sete.
Imagini pentru COPII FLAMANZI.
Bogatii Planetei ,au bani pentru 1000 de vieti si pentru tot atatea generatii, iar fratii nostri INTRU HRISTOS, nu au macar coltul de paine si cana de apa, atat de necesare supravietuirii la limita subzistentei.
Din aceasta cauza, ne da BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI atatea Dezastre in Lume.
S-a maniat DUMNEZEU pe noi ,si S-a intors cu Faţa Sa de la noi păcatosii.
Macar acum, in al 12 -lea ceas fratilor, sa dam dovada de bunatate si mila faţă de Aproapele, sa dam dovada de Iubire faţă de Aproapele, sa ne intarim in Credinta dragii mei, si nu in ultimul rand,sa-I multumim Domnului si Maicii Domnului ,pentru faptul ca ,traim si ne trezim a doua zi langa cei dragi inimii noastre.
                                    Cu dragoste,Maria.
P.S.

                                  Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale 

ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de 

ajutorul vostru financiar.

Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 

suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 

caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !

Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 

cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru

 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze

BUNUL DUMNEZEU DARUL vostru cât de mic 

si sa vi-l înmulteasca. 

Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL

 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 

că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 

ADEVARUL DUHULUI SFANT !

         Imagini pentru duhul sfant imagini

Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 

gratuit toate CARTILE ,toate volumele.

DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 

apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va

 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea

 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!


Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 

volum doreste,iar eu sa pot strange 


banutii pentru urmatoarele doua volume ,


pe care urmeaza ca sa le editez.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :
.Imagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiuImagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiu
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai 
mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe maill

 mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307





                      

       

















  

24 de comentarii:

  1. Dragii mei,
    Va rog nu-mi mai trimiteti Comentarii jignitoare si amenintari,căci mari si grele păcate vă atrageti asupra voastra !
    Datoria mea ,este sa va previn ! Voi faceti după cum va este inima si sufletul. Tot ce-mi scrieti,spune totul despre voi ! Cuvintele pe care mi le adresati, sunt oglinda sufletului vostru.nu in mine aruncati, ci in CUVANTUL LUI IISUS HRISTOS ! Ori,stiti deja: Nimic nu ramane nerasplatit de BUNUL DUMNEZEU si de MAICA DOMNULUI. Vi se va frange inima si sufletul ,pentru cuvintele voastre aruncate asupra CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine faceti ca nu le mai publicati tampeniile , sa fiarba in suc propriu !

      Ștergere
  2. Păcatul neascultari de aici vine mânia lui Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  3. TORNADA! FURTUNA CUMPLITA !


    http://mariaghiorghiu.blogspot.com/2019/06/tornada-furtuna-cumplita.html

    S-a adeverit :

    Tornadă în județul Iași. Mai multe case distruse. Există și persoane rănite.

    https://www.fanatik.ro/tornada-in-judetul-iasi-mai-multe-case-distruse-exista-si-persoane-ranite-foto-19010409?utm_source=b1Sport&utm_medium=referral&utm_campaign=unici&utm_content=b1INTERIORdeskmobil

    RăspundețiȘtergere
  4. sa ne fereasca DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI de foamete-am mai spus ca nimic nu poate sa fie mai rau ca cineva pt o bucata de paine sa te ucida in propria casa-ce urmeaza? parca ar fi ciclic-asa a fost si dupa razboi

    RăspundețiȘtergere
  5. Omenirea a mai trecut prin crize economice și foamete. Să vedem și partea bună a foametei. Poate că par cinic dar noi românii avem o problemă cu mâncatul mult și prost să avem frigiderul plin și să infulecăm toate prostiile până ne crapă burțile. Să fie foamete ca oamenii să mănânce de post. Legume și fructe nu sarmale și carne spurcăciuni pline de toxine. De paște și crăciun la Români parcă vine sfârșitul lumii cară mâncare cu sacul ca să aibă ce arunca după sărbători și ce mâncare numai gunoi. Porcul mănâncă șobolani și alte gunoaie iar românul mănâncă porcul. Vai da ce bun este! Țineți post și mâncați verdețuri și legume că din cauza alimentației nesănătoase crăpați la 60 de ani bolnavi de toate bolile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim7 iulie 2019, 01:47

      Pentru ca tot te bati cu pumunul in piept ca esti "cea mai tare din parcare si parcarea era goala", pentru ca esti plina de ură,de invidie si de mandrie,pentru ca jignesti pe toti cei care mănânca carne, iti voi raspunde cu PILDA VAMESULUI si a FARISEULUI ,ti se potriveste ca o mănusa,deoarece,tu esti FARISEUL !
      Iata:
      Pilda vameşului şi fariseului - Luca 18:9-14

      Detalii
      „Zicea însă şi către unii, cei crezându-se pe sine că sunt drepţi, şi desconsiderând pe ceilalţi; parabola aceasta: Doi oameni s-au suit spre curtea templului să se roage: unu, fariseu; şi altul, vameş. Fariseul, stând, se ruga acestea pentru sine: Dumnezeule! Îţi mulţumesc pentru că nu sunt ca ceilalţi oameni: lacomi, nedrepţi, adulteri; sau chiar ca perceptorul acesta. Postesc de două ori pe săptămână, dau zeciuială din toate câte câştig. Vameşul însă, stând la distanţă, nu a vrut nici ochii să ridice spre cer; ci lovea pieptul lui, zicând: Dumnezeule! Iartă-mă pe mine, păcătosul! Vă zic: acesta a coborât la casa lui îndreptăţit, spre deosebire de acela. Pentru că oricine, înălţându-se pe sine, va fi smerit; iar cel smerindu-se pe sine, va fi înălţat” - Luca 18:9-14, SCC.


      Domnul Iisus a spus această pildă, deoarece existau unii evrei care „crezându-se pe sine că sunt drepţi, şi desconsiderând pe ceilalţi”. El le vorbeşte de doi oameni care s-au suit în curtea templului să se roage, curtea temlului fiind la înălţime faţă de străzile Ierusalimului. Unul din ei era fariseu, iar altul vameş!

      Fariseul stătea şi se ruga îndreptăţindu-se pe sine, scocotindu-se superior faţă de ceilalţi oameni, şi se lăuda în faţa lui Dumnezeu cu faptele lui, de parcă ar fi făcut fapte perfecte sau dintr-o motivaţie 100% din dragoste, sau parcă ar fi împlinit legea în totalitate! Fariseul a uitat declaraţia lui Dumnezeu din Isaia 64:6: „Pentru că toţi am ajuns ca ceva necurat şi toate faptele noastre drepte sunt ca o haină mânjită; şi toţi ne veştejim ca frunza şi nelegiuirile noastre ne poartă ca vântul.”

      În schimb, vameşul considerându-se vinovat şi nedemn în faţa lui Dumnezeu, şi-a cerut iertare, recunoscând că el este păcătos!

      Domnul concluzionează: „Vă zic: acesta a coborât la casa lui îndreptăţit, spre deosebire de acela”. De ce vameşul a plecat de la rugăciune îndreptăţit, deorece el a fost drept în declaraţile sale despre sine, şi implorându-L pe Dumnezeu, în smerenie, el a primit iertare pentru că s-a căit în smerenie.

      Versetul cheie al pildei, fiind: „Pentru că oricine, înălţându-se pe sine, va fi smerit; iar cel smerindu-se pe sine, va fi înălţat”.

      Ștergere
    2. Anonim7 iulie 2019, 01:47
      Iata un alt exemplu evanghelic pentru laudele tale:
      Duminica a 34-a după rusalii - A Fiului Risipitor (Luca 15, 11-32)


      Autor:
      Pr. Iustin Gârleanu

      Şi a zis: Un om avea doi fii. Şi a zis cel mai tânăr dintre ei tatălui său: Tată, dă-mi partea ce mi se cuvine din avere. Şi el le-a împărţit averea. Şi nu după multe zile, adunând toate, fiul cel mai tânăr s-a dus într-o ţară depărtată şi acolo şi-a risipit averea, trăind în desfrânări. Şi după ce a cheltuit totul, s-a făcut foamete mare în ţara aceea, şi el a început să ducă lipsă. Şi ducându-se, s-a alipit el de unul din locuitorii acelei ţări, şi acesta l-a trimis la ţarinile sale să păzească porcii. Şi dorea să-şi sature pântecele din roşcovele pe care le mâncau porcii, însă nimeni nu-i dădea. Dar, venindu-şi în sine, a zis: Câţi argaţi ai tatălui meu sunt îndestulaţi de pâine, iar eu pier aici de foame! Sculându-mă, mă voi duce la tatăl meu şi-i voi spune: Tată, am greşit la cer şi înaintea ta; Nu mai sunt vrednic să mă numesc fiul tău. Fă-mă ca pe unul din argaţii tăi. Şi, sculându- se, a venit la tatăl său. Şi încă departe fiind el, l-a văzut tatăl său şi i s-a făcut milă şi, alergând, a căzut pe grumazul lui şi l-a sărutat. Şi i-a zis fiul: Tată, am greşit la cer şi înaintea ta şi nu mai sunt vrednic să mă numesc fiul tău. Şi a zis tatăl către slugile sale: Aduceţi degrabă haina lui cea dintâi şi-l îmbrăcaţi şi daţi inel în mâna lui şi încălţăminte în picioarele lui; Şi aduceţi viţelul cel îngrăşat şi-l înjunghiaţi şi, mâncând, să ne veselim; Căci acest fiu al meu mort era şi a înviat, pierdut era şi s-a aflat. Şi au început să se veselească. Iar fiul cel mare era la ţarină. Şi când a venit şi s-a apropiat de casă, a auzit cântece şi jocuri. Şi, chemând la sine pe una dintre slugi, a întrebat ce înseamnă acestea. Iar ea i-a răspuns: Fratele tău a venit, şi tatăl tău a înjunghiat viţelul cel îngrăşat, pentru că l-a primit sănătos. Şi el s-a mâniat şi nu voia să intre; dar tatăl lui, ieşind, îl ruga. Însă el, răspunzând, a zis tatălui său: Iată, atâţia ani îţi slujesc şi niciodată n-am călcat porunca ta. Şi mie niciodată nu mi-ai dat un ied, ca să mă veselesc cu prietenii mei. Dar când a venit acest fiu al tău, care ţi-a mâncat averea cu desfrânatele, ai înjunghiat pentru el viţelul cel îngrăşat. Tatăl, însă, i-a zis: Fiule, tu totdeauna eşti cu mine şi toate ale mele ale tale sunt. Trebuia, însă, să ne veselim şi să ne bucurăm, căci fratele tău acesta mort era şi a înviat, pierdut era şi s-a aflat.
      Evanghelia din această Duminică aduce o deosebită lumină cu privire la felul în care trebuie să privim puterea pocăinţei şi, mai ales, a Tainei Spovedaniei, a primirii iertării păcatelor prin milostivirea lui Dumnezeu.
      Realitatea imediată pe care ne-o scoate în evidenţă pericopa evanghelică de astăzi este drama libertăţii păcătoase; a doua tot atât de semnificativă, este puterea pocăinţei - a metanoii, puterea modului nostru de a gândi, sau puterea convertirii; şi în al treilea rând, puterea iubirii mântuitoare a lui Dumnezeu.
      Evanghelia ne relatează că un tată avea doi fii; unul dintre ei, cel mai mic, a cerut partea lui de avere şi a plecat în lume, într-o ţară îndepărtată. Din ceea ce reiese din cererea fiului: „Tată, dă-mi partea de avere ce mi se cuvine”, vedem o îngâmfare a acestuia, o dorinţă de depărtare a acestuia la nivel sufletesc, acesta se îndepărtează de tatăl său, întâi prin voinţă şi, apoi, prin faptă: adică îl vedem pe omul trufaş, păcătos, care, prin alegerea păcatului, doreşte să se depărteze de Dumnezeu, Atotmilostivul.
      Plecarea aceasta într-o ţară îndepărtată, în general, în Sfintele Scripturi înseamnă, de fapt, spaţiul libertăţii pe care Dumnezeu îl acordă omului, deşi uneori pare a fi un spaţiu al absenţei Lui, ca şi când Dumnezeu nu ar vedea, sau nu ar fi prezent, deşi El este pururea prezent, şi vede totul.

      Ștergere
    3. Continuare;
      Dumnezeu creează pentru noi spaţiul acesta al libertăţii pentru ca noi în mod liber să arătăm ascultare faţă de el sau, dimpotrivă, să putem refuza această relaţie cu El. Spaţiul libertăţii poate fi pentru noi spaţiul creşterii şi împlinirii noastre spirituale, sau spaţiul căderii şi descreşterii duhovniceşti. În spaţiul libertăţii acesteia Dumnezeu nu intervine imediat, ci oferă darurile şi încrederea Lui în ceea ce poate să facă omul bine, iar apoi aşteaptă să vadă faptele libertăţii omului. Într-o existenţă a omului marcată de păcat, acest spaţiu devine un spaţiu ambiguu, în sensul că ne putem pierde sau ne putem mântui, afirmându-ne împreună cu lucrarea lui Dumnezeu.
      Evanghelia ne arată libertatea păcătoasă, aceea în care uităm că am primit de la Părintele ceresc darul însuşi al vieţii noastre, cu toate celelalte daruri pe care însăşi existenţa noastră le cuprinde, şi anume: darul conştiinţei, al voinţei, al capacităţii de a iubi etc.. Şi, desigur, darurile duhovniceşti primite la Botez.
      Rodirea acestor daruri în libertate sau pierderea şansei de a rodi depinde de modul în care folosim libertatea. În acest sens, folosirea păcătoasă a libertăţii în uitare de Dumnezeu se vede din experienţa dramatică a fiului risipitor, căruia părintele îi oferă darul şi libertatea să plece departe, împreună cu moştenirea oferită acestuia.
      În continuarea relatării acestei pilde, aflăm că fiul acesta după ce a risipit toată averea sa într-o viaţă uşoară şi desfrânată, nemaiavând din ce trăi, şi pierzând libertatea şi independenţa autosuficientă, se tocmeşte argat la un crescător de porci. Însuşi faptul de a păzi porci în Vechiul Testament are o semnificaţie negativă, deoarece porcii nu erau consumaţi decât de păgâni. Totuşi, în înţeles duhovnicesc, un păzitor al porcilor era şi un păzitor al patimilor, al păcatelor; el chiar hrănindu-se din mâncarea porcilor. De aici ne dăm seama de decăderea acestuia până în rândul a celor mai dispreţuite animale. Roşcovele acestea duhovniceşti sunt dăruite mereu de diavolul prin trimişii săi în lume, trimişi care oferă şanse mult mai uşoare de mântuire. Diavolul nu pretinde eforturi duhovniceşti deosebite, aşa cum nu pretinde nici postul, rugăciunea, asceza şi alte lucruri ca acestea, lăsate la bunul plac al fiecăruia. Ceea ce este periculos este faptul că roşcovele umflă pântecele, dând senzaţia de saţietate, de saturare, de plinătate duhovnicească. Dar cam cât ţin roşcovele de foame trupească, tot cam atâta ţin şi de foamea duhovnicească. Lumea devine edificiu, Dumnezeu - o poftă vitală, iar veşnicia se reduce, din păcate, la un simplu sicriu.
      Acest tânăr, din om liber, din cauza cheltuielii iraţionale şi pătimaşe a averii tatălui său, ajunge păzitor la porci, din om liber devine slugă. Robia este aici folosirea păcătoasă a libertăţii. Foametea aceea mare care s-a abătut peste ţara aceea în care se afla el, unde era slugă, reprezintă o pedagogie a lui Dumnezeu de trezire a oamenilor. Acea foamete este elocventă prin faptul că Dumnezeu o îngăduie ca fiind mijloc de trezire a conştiinţei omului, ca cel flămând după cele materiale să flămânzească şi după cele spirituale, ca cel ce a pierdut darul, să revină la Dăruitor. Vedem că foametea neaşteptată l-a trezit pe tânărul risipitor şi înstrăinat. Vedem că Dumnezeu este mereu prezent în viaţa omului şi, de multe ori, foloseşte mijloace pedagogice mai dureroase ca să-l determine pe omul păcătos să se întoarcă la El.
      Evanghelia ne spune că ajungând la limita existenţei sale, fiul risipitor şi-a revenit în sine. Când omul păcătuieşte, iese din sine şi se abate de la firea normală, de la ordinea firească a lucrurilor pe care Dumnezeu a creat-o.
      Momentul schimbării interioare a fiului risipitor coincide cu hotărârea sa, printr-un dialog interior: „Sculându- mă, mă voi duce la tatăl meu şi-i voi spune: Tată, am greşit la cer şi înaintea ta; Nu mai sunt vrednic să mă numesc fiul tău. Fă-mă ca pe unul din argaţii tăi”.

      Ștergere
    4. CONTINUARE:
      Momentul acesta de dezaprobare şi dezgust pentru o viaţă trăită în libertate păcătoasă, dar şi dorinţa de schimbare a acestei vieţi, constituie începutul pocăinţei. Acest lucru arată pe omul păcătos, care este slăbit de păcat, dar care îşi găseşte resursele pentru o reîntoarcere către o schimbare a vieţii sale prin pocăinţă. Starea păcătoasă este aceea care îl însingurează pe om, îl ţine departe de Dumnezeu, în schimb sfinţenia îl ţine aproape de El şi de oameni.
      Hotărârea fiului risipitor - „ridica-mă-voi” - arată deodată dorinţa omului de a se ridica din robia păcatului, cât şi ridicarea prin pocăinţă, prin smerenie, ascultare şi fapte bune către Dumnezeu. Hotărârea omului de a se spovedi şi a începe o viaţă nouă, diferită faţă de cea păcătoasă, lipsită de comuniunea cu Tatăl ceresc.
      Tatăl din Evanghelia aceasta Îl reprezintă pe Dumnezeu-Tatăl, care odată cu întoarcerea fiului Său, recunoaşte în el, în adâncul fiului Său, o schimbare şi o pocăinţă într-o smerenie totală. La întoarcerea sa, fiul nu-şi găseşte tatăl în casă, ci afară, căutând cu privirea după el, aşteptându-l, şi chiar ieşind în întâmpinarea lui. Vedem aici că tatălui „s-a făcut milă de el”. Vedem că atunci când îşi mărturiseşte păcatul şi hotărăşte să se schimbe, Dumnezeu trece de la starea de judecător la starea de părinte milostiv.
      Tatăl hotărăşte schimbarea stării exterioare a fiului, dându-i haine noi, văzând schimbarea stării interioare a fiului său prin pocăinţă. Iar haina primită de el, şi terfelită de păcat, este schimbată cu haine noi. Aşadar, haina primită la botez, dar terfelită de păcate şi patimi, se reînnoieşte prin Taina Sfintei Spovedanii. Iar inelul primit de acesta este simbol al iertării, al refacerii legăturii cu Dumnezeu.
      Viţelul cel gras din Evanghelie nu este altceva decât Sfânta Euharistie. După ce primim iertarea păcatelor prin Taina Spovedaniei, suntem chemaţi să luăm parte la Masa Domnului, izvor de bucurie şi izvor al Vieţii veşnice în viaţa noastră.
      În continuare, vedem atitudinea fiului mai mare. El nu s-a putut bucura de primirea ce i-a făcut-o tatăl fiului pierdut, refuzând chiar să intre şi să asiste la ospăţul făcut pentru întoarcerea celui mic. Ne putem pune întrebarea pe cine reprezintă acest fiu mai mare, care nu a ieşit din cuvântul tatălui său, însă nu a avut puterea să se bucure pentru revenirea fratelui său. Reprezintă pe omul harnic şi corect, ascultător şi credincios, dar care are dificultăţi în a înţelege că milostivirea lui Dumnezeu este mai mare decât dreptatea Lui. Astfel, ne dăm seama că milostivirea lui depăşeşte calculele omeneşti, fiindcă iubirea Lui milostivă este putere dătătoare de viaţă. Deseori dreptatea în sine ucide viaţa, pe când milostivirea recuperează viaţa, o mântuieşte. Tatăl, milostiv fiind, arată de altfel şi dreptate, spunând, toate ale mele sunt ale tale, arătându-i fiului că în continuare se bucură de moştenirea lăsată. Din pilda aceasta vedem că valoarea sufletului unui om este, pentru Dumnezeu, mai mare decât tot universul la un loc. Chiar dacă fiul cel mare rămâne moştenitorul de drept, prin dreptatea sa, totuşi fiul cel mic este reprimit prin dragostea şi milostivirea tatălui în casă.
      Aici avem de-a face în acelaşi timp cu un fiu nestatornic şi risipitor, dar care se pocăieşte şi este recuperat, şi un alt fiu care este credincios, ascultător şi statornic, dar nu este milostiv, nu are în el puterea iertării fratelui său.
      Să-L rugăm pe Bunul şi Preamilostivul Dumnezeu ca să ne ajute să înţelegem pocăinţa fiului risipitor şi, în acelaşi timp, să ne eliberăm de patimi şi de păcat. Apoi, să învăţăm din sfatul dat fratelui mai mare, să fim mai milostivi şi mai iertători cu cei care greşesc, spre Slava lui Dumnezeu, Celui în Treime lăudat. Amin.

      Categorie: Viaţa creştină

      Ștergere

    5. Anonim7 iulie 2019, 01:47
      Asadar,nu te ma făli cu ceea ce faci tu! Păcate grele iti atragi asupra ta ,cu aroganta ta.
      Tine sfaturile astea pentru tine,si laa omul sa manance ce poate si ce area,ce-i da Dumnezeu.
      Si IISUS HRISTOS a mancat carne la NUNTA din CANA GALILEII!
      Si IISUS HRISTOS a mancat PESTE păe gratar,in PESCUIREA MINUNATA din SFANTA EVANGHELIE. Vii tu si fcai LEGEA LUI DUMNEZEU ! Ai grija de tine si de sufletul tau.
      Iata:
      Sfânta Evanghelie după Ioan
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
      Capitolul 21
      1. După acestea, Iisus S-a arătat iarăşi ucenicilor la Marea Tiberiadei, şi S-a arătat aşa:
      2. Erau împreună Simon-Petru şi Toma, cel numit Geamănul, şi Natanael, cel din Cana Galileii, şi fiii lui Zevedeu şi alţi doi din ucenicii Lui.
      3. Simon-Petru le-a zis: Mă duc să pescuiesc. Şi i-au zis ei: Mergem şi noi cu tine. Şi au ieşit şi s-au suit în corabie, şi în noaptea aceea n-au prins nimic.
      4. Iar făcându-se dimineaţă, Iisus a stat la ţărm; dar ucenicii n-au ştiut că este Iisus.
      5. Deci le-a zis Iisus: Fiilor, nu cumva aveţi ceva de mâncare? Ei I-au răspuns: Nu.
      6. Iar El le-a zis: Aruncaţi mreaja în partea dreaptă a corăbiei şi veţi afla. Deci au aruncat-o şi nu mai puteau s-o tragă de mulţimea peştilor.
      7. Şi a zis lui Petru ucenicul acela pe care-l iubea Iisus: Domnul este! Deci Simon-Petru, auzind că este Domnul, şi-a încins haina, căci era dezbrăcat, şi s-a aruncat în apă.
      8. Şi ceilalţi ucenici au venit cu corabia, căci nu erau departe de ţărm, ci la două sute de coţi, trăgând mreaja cu peşti.
      9. Deci, când au ieşit la ţărm, au văzut jar pus jos şi peşte pus deasupra, şi pâine.
      10. Iisus le-a zis: Aduceţi din peştele pe care l-aţi prins acum.
      11. Simon-Petru s-a suit în corabie şi a tras mreaja la ţărm, plină de peşti mari: o sută cincizeci şi trei, şi, deşi erau atâţia, nu s-a rupt mreaja.
      12. Iisus le-a zis: Veniţi de prânziţi. Şi nici unul din ucenici nu îndrăznea să-L întrebe: Cine eşti Tu?, ştiind că este Domnul.
      13. Deci a venit Iisus şi a luat pâinea şi le-a dat lor, şi de asemenea şi peştele.
      14. Aceasta este, acum, a treia oară când Iisus S-a arătat ucenicilor, după ce S-a sculat din morţi.
      15. Deci după ce au prânzit, a zis Iisus lui Simon-Petru: Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti tu mai mult decât aceştia? El I-a răspuns: Da, Doamne, Tu ştii că Te iubesc. Zis-a lui: Paşte mieluşeii Mei.
      16. Iisus i-a zis iarăşi, a doua oară: Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti? El I-a zis: Da, Doamne, Tu ştii că Te iubesc. Zis-a Iisus lui: Păstoreşte oile Mele.
      17. Iisus i-a zis a treia oară: Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti? Petru s-a întristat, că i-a zis a treia oară: Mă iubeşti? şi I-a zis: Doamne, Tu ştii toate. Tu ştii că Te iubesc. Iisus i-a zis: Paşte oile Mele.
      18. Adevărat, adevărat zic ţie: Dacă erai mai tânăr, te încingeai singur şi umblai unde voiai; dar când vei îmbătrâni, vei întinde mâinile tale şi altul te va încinge şi te va duce unde nu voieşti.
      19. Iar aceasta a zis-o, însemnând cu ce fel de moarte va preaslăvi pe Dumnezeu. Şi spunând aceasta, i-a zis: Urmează Mie.
      20. Dar întorcându-se, Petru a văzut venind după el pe ucenicul pe care-l iubea Iisus, acela care la Cină s-a rezemat de pieptul Lui şi I-a zis: Doamne, cine este cel ce Te va vinde?
      21. Pe acesta deci, văzându-l, Petru a zis lui Iisus: Doamne, dar cu acesta ce se va întâmpla?
      22. Zis-a Iisus lui: Dacă voiesc ca acesta să rămână până voi veni, ce ai tu? Tu urmează Mie.
      23. De aceea a ieşit cuvântul acesta între fraţi, că ucenicul acela nu va muri; dar Iisus nu i-a spus că nu va muri ci: dacă voiesc ca acesta să rămână până voi veni, ce ai tu?
      24. Acesta este ucenicul care mărturiseşte despre acestea şi care a scris acestea, şi ştim că mărturia lui e adevărată.
      25. Dar sunt şi alte multe lucruri pe care le-a făcut Iisus şi care, dacă s-ar fi scris cu de-amănuntul, cred că lumea aceasta n-ar cuprinde cărţile ce s-ar fi scris. Amin.

      Ștergere
    6. 01:47, neasimilind proteina de calitate organismul nu se poate autorepara. Risti boli daca nu mananci proteina completa. Asa este construit corpul acesta din pacate, nu ai ce-i face. Cel ce a facut acest corp, l-a facut sa functioneze dupa anumite reguli, precum o masinarie. Nu-i de joaca cu corpul uman.
      Proteina vegetala nu poate repara decat in mica masura (insuficient) pentru ca nu are aminoacizii esentiali necesari repararii corpului. Iar in corpul omului se intampla la toata lumea foarte multe rupturi zilnic care trebuiesc reparate. Cu ce sa repare organismul daca nu primeste ce are nevoie pentru aceasta?

      Ștergere
    7. In cartile si evangheliile interzise spune clar ca nu trebuie sa mancam carne,insa antihristii de popi si mai ales catolicii,ne-au ascuns acest adevar si multe alte adevaruri ale Lui Iisus!De la Vatican pleaca tot raul,catolici au omorat sfinti care tineau toate poruncile Lui IIsus cu Sabatul si marturia Lui Iisus in Evul Mediu,prin inchizitie,mai mult decat s-a omorat in cele 2 razboaie mondiale!50 de milioane de martiri a omorat papalitatea cu doctrina ei satanica,si Dumnezeu ii va da cat de curand potirul plin al furiei Maniei Lui!

      Ștergere
    8. Am uitat sa spun ca peste avem voie sa consumam!

      Ștergere
    9. 19:50, corpul uman nu poate fara proteina de calitate. Risti boli, pentru ca acest corp foloseste proteina pentru reparatii (inclusiv oasele). Nu sunt de acord deloc cu consumul de carne, dar cruntul adevar este ca fara proteina care sa-ti dea aminoacizii esentiali nu se poate, oricat o intoarcem si o rastoarcem. Daca nu iei proteine suficiente si de calitate, mai repede sau mai tarziu corpul se imbolnaveste pentru ca nu are cu ce repara acele rupturi care se produc zilnic in corpul uman. Este o masinarie complexa corpul acesta care functioneaza dupa anumite reguli puse de cel care a creat acest corp.
      Singura solutie ar fi sa se investeasca in a crea o proteina artificiala identica cu cea animala pentru a se opri uciderile, caci este absolut infiorator (pe mine ma deranjeaza ce fac oamenii cu animalele si plantele, se numeste parazitare- omul comportandu-se precum un parazit pe acasta planeta)... deci unde-i iubirea autentica? Eu spun ca nu-i atata vreme cat ucidem, inclusiv plante...Nu poti spune ca iubesti cu adevarat daca iei viata unei fiinte, fie si animal sau planta sau copac... dar ce poti face, cand corpul functioneaza in felul incat necesiti aminoacizi esentiali pe care tu nu ii produci ci trebuie sa-i iei din sursa externa (asa a fost creat acest corp, netinandu-se seama de ceea ce este iubirea ... ci pe principiul: ala mare il mananca pe cel mic, pentru supravietuire). Nasol, dar asta e.

      Ștergere
    10. 21:27 si daca mananci carne risti sa te imbolnavesti mai repede sau sa imbatranesti mai repede!Insa daca n-ai credinta,nadejde si iubire in Dumnezeu,te imbolnavesti si mori repede si ajungi in iad vesnic,indiferent ce mananci,fie ca mananci vegetale,fie ca mananci carne!Mai intai trebuie cautata imparatia Lui Dumnezeu si dreptatea Lui si restul,ce mancam si cu ce ne imbracam ni se adauga pe deasupra,spune Iisus!

      Ștergere
    11. 23:23, nu este asa. In corpul uman se produc zilnic 10.000 de rupturi, care trebuiesc reparate de catre corp. Pentru asta este nevoie de proteina care sa aiba amonacizii esentiali necesari. Proteina vegetala nu poate oferi necesarul de aminoacizi esentiali pentru aceste reparatii. Deci acest corp functioneaza dupa legi inverse iubirii. Iubirea autentica si uciderea nu sunt echivalente si nu vor fi vreodata, pentru ca iubirea adevarata me vorbeste desre viata iar uciderea ne vorbeste despre moarte. Omul este prins la mijloc.

      Ștergere
    12. 15:oo va veni vremea si este acum cand nu va mai fi paine si apa,insa ce va fi si mai grav e ca va fi foame si sete mare de Cuvantul Adevarat al Lui Dumnezeu,si nu se va mai gasi,pt ca Dumnezeu s-a maniat si si-a intors fata de la noi,din pricina inmultirii pacatelor si faradelegilor noastre!Aerul,apa si mancarea sunt cele mai otravite in sec 21,erau din sec 20,insa acum praful si pulberea s-au ales!Apocalipsa vine din cauza demonizarii oamenilor,care traiesc mai rau ca-n jungla,se urasc,mint,fura,ucid,preacurvesc si prapadesc Pamantul,insa in foarte aproapiata zi a maniei Lui Dumnezeu focul vesnic ii asteapta,ca timp ni s-a dat tuturor sa ne pocaim,si foarte,foarte multi iau in ras si in batjocura acest timp de pocainta de pacate care acum e pe sfarsite,insa Dumnezeu va rade vesnic de toti cei ce fac asta si cred ca Dumnezeu se lasa batjocorit si nu-si implineste promisiunile!

      Ștergere
    13. 18:20, sa sti ca din toata multimea de umani, este doar un numar infim care au suflet. Multi nu-l au. Daca nu-l au, nu au cum sa iubeasca si nici nu-i deranjeaza deloc aceste actiuni de ucidere a fapturilor, indiferent ca este vorba de animale, pasari sau plante. Nu te mira de starea lumii. Am pus aceasta problema pentru ca este nevoie de o solutie, pentru ca cel ce are suflet sa se poata manifesta liber, neconstrans si sa iubeasca atat cat simte, imens!

      Ștergere
  6. Incalzirea globala facuta de cei bogati va fi un cost mare pentru cei saraci.
    Este valabil si pentru masiva exploatae a PADURILOR romanesti motiv pentru care o organizatie internationala face un studiu de caz pe cazul Romania-craciun

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu 2q 27 poti face asta: pur si simplu incetezi sa mai rontai, plante sau animale pur si simplu incepand de acum nu mai mananci nimic !
    Spunea cineva pe aici, cica toata lumea mananca , conteaza cat si cum o face..Adevarat, dar tu fa exceptie !
    Nu mai manca nimic si atunci iertat fi-vei, chiar daca posibil cu pretul vietii actuale trecatoare...
    Spune-i fieruluilasa-ma sa te topesc, vei deveni Otel...degeaba, el nu va crede, nu va fi de acord crezand ca moare.Asa si tu acum stii ca nu e bine sa mananci-ucizi plante sau animale ? NU MAI MANCA !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 04:11, daca esti iubire adevarata nu poti ucide (direct sau indirect)... dar corpul uman insa cere aceasta ucidere, din nevoia de supravietuire, caracterizandu-l astfel forma parazitara. Aici este contradictia care se naste: iubire vs ucidere.
      Cine a conceput corpul acesta l-a conceput pentru ca sa traiasca prin ucidere si sa paraziteze, aceasta-i natura lui. Deci unde-i iubirea prezenta la acel cineva?
      Nu poti spune ca iubesti cu adevarat cand de fapt ucizi... sa nu ne prefacem.

      Ștergere
  8. Confruntare la Ankara intre fortele de ordine turcesti si studenti care se opun Defrisarii unei Paduri de 4 hectare-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acei studenti se opun unui sistem demoniac ce a cuprins intreaga planeta. Acesta este prezent peste tot si in multe forme. Distrugerea mediului va aduce mult rau omenirii. Omul poate sa opreasca si sa blocheze acest sistem dement ce ne-a prins in roata lui. De om depinde ce alege sa faca.

      Ștergere