luni, 15 iulie 2019

O DUBIŢĂ ALBĂ , CIRCULA PE ASFALTUL ÎN FLACARI !


                                         14 Iulie 2019,ora 6,50 !

                                  Dragii mei, 

In aceasta dimineata,treaza fiind, am in faţa ochilor inchisi o strada asfaltata inspre Sud -Vest, o strada pe care circula pe timp de zi si o Dubiţă alba.
Brusc, asfaltul pe care trecea Dubita alba, a luat foc ca din senin.
Flacarile erau pana deasupra rotilor dubitei.
Deci,nu Dubiţa a luat foc, ci asfaltul pe care circula Dubita.

Chiar si-asa,Dubita continua sa treaca prin flacarile de pe asfalt.
Dragii mei, din păcate,vom auzi de o asemenea situatie neplacuta.
Sa nadajduim insa,ca nu vor fi si victime.
                                 Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. Am dorit să scriu porti deschise dar tastatura asta scrie ce vrea ia.va multumesc ca ma ti lasat sa mi spun oful aici cu mult drag stimată Maria ghiorghih

    RăspundețiȘtergere
  2. 13:18 si....care e oful tau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A gresit la postarea anterioara:
      " Vedeti dragi creștini cîte rele vin peste țărișoară asta a noastră de la revoluție încoace? Cu aceste hrăniți deschise larg de a ne vizită toate tarile amestecatura asta de culturi și obiceiuri am deschis ușa larg lu satan "

      Ștergere
  3. Ferească Dumnezeu doamna Maria, dar cine stie ce poate fi,
    O fi canicula ceva de ia foc pe unde trece acea subită.
    Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  4. d-na MARIA mesajul meu a intrat probabil in spam-scriam de un tren intr-o gara in flacari-asa a fost in CLUJ ieri 15 iulie-nu stiu data mesajului d-stra-eu va urmaresc pe blog desi uneori va spun si parerea mea -sanatate

    RăspundețiȘtergere