sâmbătă, 27 iulie 2019

MAMA ! ASTAZI SE IMPLINESC 22 DE ANI , DE CAND AI PLECAT DINTRE NOI !

                                           27  Iulie 1997 !

Mi-i dor de tine Mamă dragă si scumpa sufletului meu !
Astazi se implinesc, 22 de ani de când ai plecat dintre noi!
Un şofer beat, ti-a curmat viata in doar cateva clipe.
Pedeapsa nu a primit ca te-a omorât, si -a accidentat grav si pe sora mea si nepoata ta pe care o tineai in bratele tale cand te-a ucis.
Sora mea a stat 6 luni in spital, si-a alăptat bebele in spital.
 Avea relatii in POLITIE si-n Procuratura.
Nimeni nu i-a facut nimic ! A mintit ca a condus nevasta-sa si nu el care era beat crita.
Dar tu MAMA, ai plecat prea devreme.
Aveai doar 57 de ani !
DUMNEZEU sa te odihneasca in pace suflet drag, care ai nascut si crescut 9 copii.
Pe doi dintre ei Mama draga, îi ai alaturi de tine.
Pe Mihai si pe Costica pe care l-am înmormantat de doar cateva zile.
Ai si doi nepoti alături de tine Mama scumpa;il ai si pe Tata si pe toti cei care nu mai sunt si pentru care,ma rog in fiecare clipă.

                 Imagini pentru lumanare aprinsa

                  Este posibil ca imaginea să conÅ£ină: text.
Iarta-ma MAMĂ pentru orisice ti-as fi gresit ! 
Iarta-ma si vreau sa-ti spun ca :
          "Mi-i Dor de tine Mamă !"
             Sarut -mâna Mama draga si scumpă sufletului meu !
Prieteni dragi ,cât aveti Părintii încă in viata,nu-i lasati singuri! Sunati-i ,spuneti-le cât de mult îi iubiti; spuneti-le cat de mult le duceti dorul.
Spuneti-le : "Mi-i Dor de tine Mamă !"
             Sarut -mâna Mama draga si scumpă sufletului meu !
Va veni timpul cand nu vor mai fi, si tare mult veti regreta ca nu le-ati vorbit frumos,ca nu i-ati sunat mai des,ca nu le-ati spus cat de mult i-ati iubit.
                             Cu iubire,Maria Ghiorghiu .

10 comentarii:

  1. :)
    Cu siguranta ca iubirea e vesnica si sufletele care s-au iubit ntodeauna vor regasi drumul unul spre altul

    RăspundețiȘtergere
  2. Măicuța dvs. va vede în lumina Duhului Sfant si este fericita, odihnească-se in pace. Rugăciunile dvs pot mântui toată familia dvs, vai ce frumoasa este așa numeroasă, felicitări măicuței dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu să-i ierte și să-i odihnească în Împărăția Sa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa se odihneasca in Rai! Acolo e si mama mea, si îmi e tare dor de ea. De mult nu am visa-to.Mi-e tare dor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa i odihnească în pace în împărăția sa.Si părinții mei au 29 si 21 de ani de cind au trecut la Domnul.😪😪

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Maria oare este ceva pe acest pământ mai scump ca mama?
    Nu pot sa scriu mai mult ca m-au podidit lacrimile care nu se mai usucă de câțiva ani.
    Dumnezeu și Maica Domnului s-ai odihnească în pace,acolo unde luminează lumina fetei sale,iar pe noi in pocainta ne primește.
    Cu multă dragoste doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara doamna Maria.Dumnezeu sa o odihnească pe mama dvs.si pe fratele mai mare si nepotul.Ce gol imens lăsam in urma dar si speranță ca intr,-o zi toți dar absolut toți cei morți pina atunci vor învia .Ce bucurie mare va fi atunci.Doamna Maria spuneați dvs ca in timpul acesta pămintesc al dvs va veni Iisus Hristos a doua oara.Dar in același timp ati lăsat de înțeles ca va întîlni mama in cer intro buna zi.Daca doriți lămuriți acest aspect .Va mulțumește frumos .O seara plăcută .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara! Sigur ! Cu totii ne vom intalni cu cei dragi plecati la DOMNUL,atunci cand si noi vom pleca la DOMNUL.Atunci ne vom intalni.Cu drag !

      Ștergere
  8. DUMNEZEU s-o odihneasca in pace pe mama d-stra- de aceea d-NA Maria nu trebuie sa sustinem acest guvern care actioneaza exact ca pe timpul comunistilor-vedeti ce se intampla cu fetele disparute sau vanzari de copii, droguri-o sa-mi spuneti ca nu sunteti de acord dar a-ti dat mesaj ca veti vota cu PSD- nu va judec ci aduc in acest mesaj parerea d-stra-sper sa nu stergeti mesajul meu!

    RăspundețiȘtergere
  9. aici este un mesaj -dati drumul -multumesc

    RăspundețiȘtergere