luni, 27 iulie 2015

URMEAZA UN CUTREMUR INTENS LA EST !

                                                      26 Iulie 2015, ora 6,35 dimineaţa !

                                                 Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă  ,ca de obicei, un fulger de lumina alba,ma cutremura in pat ,si astfel treaza fiind si stand cu ochii închisi, văd dragilor, o camera spre Est, iar in camera ,se afla o mare combină frigorifică.
 Samsung RL39THCMG1.
Brusc ,începe un CUTREMUR intens, iar aceasta combina frigorifică,se clătina pe locul ei, precum se clatina ramurile copacilor,când incepe un vânt mai puternic.
Dragii mei, începuse un CUTREMUR mai mare, care clătina spre în faţă si spate , Combina frigorifică.
                                Seismograph photo: Seismograph seismograf.jpg-
Dragilor, vom auzi de un CUTREMUR mai intens, care se va face simtit de-a binelea, acolo unde el se va produce.
Eu nu stiu când si unde anume, se va produce acest CUTREMUR intens, dar stiu ca asa va fi, precum mi s-a arătat.
Dragii mei, asa cum stim cu totii, ROMÂNIA  este ,si va fi ocolită si ocrotită de Cutremure devastatoare. 
                                    Cu dragoste, MARIA. 

2 comentarii:

  1. http://ptwc.weather.gov/?region=2&id=hawaii.TIBHWX.2015.07.27.0457,cutremur intens în Islanda azi dimineață

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.mediafax.ro/externe/cutremur-cu-magnitudinea-de-6-9-in-statul-american-alaska-14643164

    RăspundețiȘtergere