vineri, 10 iulie 2015

FURTUNI, PLOI TORENTIALE, VIITURI PUTERNICE ! DUMNEZEU ESTE DOMNUL ŞI S - A ARĂTAT NOUĂ !

                                       Noapte de 9 -10 iulie 2015, ora 0,45 !

                                                Dragii mei, 

În această noapte dragilor, in timp ce scriam pe blog, vad cu cel de-al treilea ochi tainic, pe care mi l-a dăruit BUNUL  DUMNEZEU , văd în stânga mea, spre SUD -EST, o zonă ca de munte, pe al cărui drum ce cobora în vale ,erau culacti la pământ, multi copaci, multe crengi, si multe lucruri aduse de o VIITURĂ mare.
Pe acest drum în pantă, noroiul era foarte mare, mâlul galben era foarte gros. 
                                             

Oare ce forta a adus padurea pana aici ?COD ROSU de inundatii in Timis. Mai multe judete stau sub amenintarea ....
 Cod portocaliu de inundaţii pe mai multe râuri din judeţele Bihor ....
Aud multe glasuri ,care cântă aşa :

               "DUMNEZEU  este DOMNUL, şi S-a arătat nouă!
               Bine este cuvântat cel ce vine întru Numele Domnului.
           Doamne!
 Miluieste si ne mântuieste pe noi, DUMNEZEULE !"
Dragii mei, 
Să cântăm si noi Lui Dumneuzeu asa, precum si Maicii Domnului, şi să fim pe deplin încredinţaţi, că Rugaciunea noastra este auzită, si de vom merita , Dumnezeu ne-o va implini.   
Acum însă , din nefericire fratilor, vom auzi sau chiar vom trai asemenea vremi si vremuri, in care INUNDATIILE , VIITURILE , vor mătura totul în calea lor.
Unde si când anume, nu mi s-a descoperit.
Dar cu siguranţă, vom vedea impreună ! 
                                                 Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu