miercuri, 1 iulie 2015

SFÂNTA TREIME PE BOLTA CEREASCĂ !

                                                                     1 Iulie 2015, ora 15, 37 !

                                                     Dragii mei, 

În această după amiază, mă intoarceam acasa cu masina.
Astfel, vad liber dragii mei, văd spre Apus mai la poalele Cerului,  un Nor alb foarte stralucitor, şi care Nor avea formă de Corabie. 
În Corabie dragilor, se afla un TRIUNGHI  alb la fel de stralucitor, ce avea vârful în Bolta Cerească.
În Triunghiul alb fratilor, exact ca în Sfânta Icoana a PREA  SFINTEI  TREIMI, stralucea  de Lumina ,DUMNEZEU  TATĂL , DUMNEZEU  FIUL  si PREA  SFÂNTUL  DUH ! 
                               Ceva despre lucrarea Sfintei Treimi.

Priveam  cu mare bucurie si cu mare uimire ,prin geamul deschis al masinii,iar preţ de câteva minute ,maxim 5 minute, nu mi-am putut lua privirea de pe CER.
Totul a disparut ca si prin topire, puţin câte puţin.
Dragii mei, bucuria  sufletului meu, a fost si este negrait de mare, pentru toate câte am văzut si astăzi, precum si in fiecare clipă a vietii mele.
Fratilor ! Să ne închinăm cu totii ,din dragoste infinită Prea  Sfânta  Treimi ,si PREA  CURATEI  FECIOARA  MARIA ;să avem CREDINTA  tare; sa nu lipsim de la SLUJBELE  SFINTEI  si Dumnezeiestii LITURGHII ;si neapărat, sa fim buni si milostivi cu cei necajiti si oropsiti. 
Este o vorba in popor : crede si nu cerceta ! Iar eu va spun dragilor, si nu de la mine spun, ci de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT : CREDEŢI  ŞI  CERCETAŢI! 
Numai aşa vă veţi convinge, că DUMNEZEU  EXISTĂ, că MAICA  DOMNULUI si SFINTII din CERURI , există !
                       
                                     Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu: