marți, 28 iulie 2015

UN INCENDIU MARE , PE VÂRFUL UNUI MUNTE ÎNVERZIT !

                                                               27  Iulie 2015, ora 18,10 !

                                                Dragii mei ,

În această după amiază, în timp ce mă rugam, fiind în locsorul meu de-acasă, brusc ,am în faţa ochilor mei, două vârfuri de munte spre Răsărit, care erau împăduriţi.
Cum priveam spre Răsărit , muntele din dreapta luase foc, iar flacarile erau foarte mari, si riscau sa se extinda si la vârful de munte din stanga ,care era usor despărtit de celălalt in flacari, prin copacii de pe el.

Incendiu Borsa -Maramuresde padure si vegetatie din Italia a crescut cu 70% in 2007, fata de ....

Dragii mei, 
Din nefericire vom auzi de noi Incendii de Pădure, fie ele provocate de mână de om, sau din cauza Caniculei.
Oricum ar fi , tot rău este ! 
Unde anume si când, eu nu stiu a vă spune, dar stiu ca asa se va intampla, din păcate.
                                       Cu dragoste, Maria 

Un comentariu:

  1. Stare de urgenta in California ca urmare a...

    www.wall-street.ro › Actual › International

    Peste 20 de incendii de vegetatie mari ... precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Stare de urgenta in California ca urmare a ...

    RăspundețiȘtergere