vineri, 31 iulie 2015

UN CUTREMUR CU BĂTAIE LUNGĂ ! POSIBIL ÎN VRANCEA !

                                                   31  Iulie 2015,ora 6,15 dimineaţa !  

                                                                            Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă trează fiind, mai leneveam putin in pat.
Si asa cu ochii inchisi stând, dispare tot ce este obstacol si zid, si sunt în bucataria mea, eu stând la casă.
Aici dragilor, vad cum un ibricel mic ,agăţat intr-un cui de dulap, începe a se clătina destul de tare ,si mult ca şi timp.
                 Seismograph Reading Of a seismograph reading..
Miscarea acestui ibricel  agăţat in cui, cred ca era de circa 10 leganari pe secunda.
Acest CUTREMUR va dura ceva ca şi timp, si va fi destul de intens ca sa ne sperie puţin.
Dragii mei, faptul că mi s-a arătat acest CUTREMUR in bucataria mea, este foarte posibil ca el să se producă în zona VRANCEA.
Dar nu este obligatoriu să se produca in zona Vrancea, deoarece mi-a mai fost arătat aşa ,iar CUTREMURUL s-a produs cu totul în altă ŢARĂ: în China, în Nepal si Alaska. 
Dragii mei, veti vedea că şi acest CUTREMUR se va concretiza din nefericire, dar sa speram că nu vor fi si victime.
Dar nu-i aşa ? Stim cu totii că ROMÂNIA ,este ocolita si ocrotita de CUTREMURE devastatoare.
Vor fi CUTREMURE si in ROMANIA, chiar mai intense, dar nu vor fi victime omenesti. 
Sa ne rugam fratilor,ca BUNUL  DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI, să nu-şi întoarcă Faţa Sa de la noi, si sa fim apărati si ocrotiti de orice necaz si de orice dezastru.
RUGACIUNEA fratilor, bunatatea inimii si a sufletului, Credinta si smerenia, sunt Virtuti care ne duc direct spre Mila si Ocrotirea LUI  DUMNEZEU si a MAICII  DOMNULUI.
Să le tinem strans legate si sa le impletim armonios, pentru ca ele sa rodeasca si sa fie bineplacute Lui Dumnezeu si Măicuţei Domnului. 
                                           Cu dragoste, Maria. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu